کمک مالی به دنبال رفع سیل مشکلات در Oakmont عوام

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

47 دقیقه پیش

Oakmont مقامات برنامه ریزی به دنبال یک 500.000 دلار کمک مالی برای کمک به رفع سیل مشکلات در Oakmont عوام توسعه مسکن.

شورا به اتفاق آرا قطعنامه ای روز شنبه اعلام قصد خود را به درخواست برای کمک های مالی از طریق کشورهای مشترک المنافع تامین مالی خودگردان سیل کاهش برنامه.

قصبه مدیر Scot Fodi گفت: آخرین مهلت برای درخواست کمک مالی در پایان ماه و وضوح بخشی از این روند است.

آن را مطابق با اعطای قصبه در قلاب برای حدود 15% باید آن را اهدا می شود.

سنا مهندسی ارائه طرح ها و مدل های قبلی این سال به لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده برای بررسی به منظور تعیین دوره بعد از عمل در کاهش نگرانی از ده ها تن از ساکنان را تحت تاثیر سیل در جولای 2019.

قصبه را عوام طرح مسکن بود که در میان چندین بخش از Allegheny County ویران کسانی که طوفان.

جی Quade ارشد بازرس برای سنا مهندسی گفت: طرح هنوز در حال به روز رسانی و ارسال خواهد شد بازگشت به سپاه برای بررسی بیشتر قبل از آنها نهایی هستند.

نقشه های اولیه ارائه خواهد شد با اعطای نرم افزار به عنوان قصبه در انتظار نهایی آن گزارش Fodi گفت.

در میان پیشنهاد سیل از راه حل های بالا بردن ارتفاع از آلو نهر راه آهن و از بین بردن باقی مانده از آنچه در محاوره به نام "برگ شمع پارک" در نزدیکی عوام.

اما قصبه مهندس کهربا ان گفت: در جلسات اخیر که مدل نشان داد کسانی که تلاش می شود بیهوده است.

شورای اقدامات برای کمک به عوام دوشنبه شب نشسته بود و با اقامت تد Sokol که گفت او شده است مبارزه با قصبه دهه به انجام کاری در مورد جاری شدن سیل در نزدیکی خانه اش همراه آلو خیابان.

"این شورا تبدیل آن گوش ناشنوا به آن هر damn time, درست مثل امشب," او گفت:. "من می خواهم به دانستن آنچه که ساخته شده و 20 نفر از عوام تا لعنت ویژه و ما در آلو خیابانی آیا به یک چیز لعنتی. به من بگویید. از آنجا که برخی از شما شده است وجود دارد. اگر شما فکر نمی کنم من باید حق بود عصبانی شما در اشتباه هستید ... در ماه ژوئیه گذشته من در آب تا زانو من و هیچ دلیلی برای آن است."

او پیشنهاد کرد Oakmont به دنبال اقدام قانونی به نیروی آلو پن هیلز و ورونا به آدرس آلو نهر و جاری شدن سیل مشکلات بودجه ای این جوامع است.

اعضای شورای نشسته در سکوت پس از Sokol آنها را در زمان به وظیفه به اتهام انفعال.

"این چیزی است که من در هر زمان" Sokol گفت: در خارج از شورای اتاق. "ما در حال پایین زنجیره غذایی."

ساکن لایحه ساینس آلو خیابان گفت: اموال خود را آب گرفتگی شده است چهار بار در هشت سال است. او خواسته شورا برای پیدا کردن راه حل برای آنها خیابان و همچنین عوام.

Fodi گفت: آلو خیابان است "کاملا متفاوت پرنده" از Oakmont عوام اما وجود خواهد داشت بحث با قصبه مهندس در مورد چگونه به مقابله با آن و نگرانی ساکنان را.

Councilwoman کری DelRosso گفت: او با کسی صحبت از ارتش پارسیان از مهندسین در مورد آلو خیابان این هفته و کارگردانی شد به اداره حفاظت محیط زیست برای بحث بیشتر.

Sokol گفت: جاری شدن سیل مشکل را ثابت نمی شود تا زمانی که کاوشگر آلو نهر چیزی است که او گفت: DEP هرگز تایید کند.

شورای هم رای جمعه شب به جایزه فاز دو از آلو نهر بانک توانبخشی و ماسه نوار پروژه حذف به C. Crump, Inc. در هزینه $71,300.

Fodi گفت: این پروژه طراحی شده است برای بازگرداندن نهر بانک ها به تاثیر جریان آب و کمک به کاهش هر گونه جاری شدن سیل در این منطقه است.

مایکل DiVittorio یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-871-2367, mdivittorio@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | آلو پیشبرد رهبر | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن