Greensburg به احتمال زیاد به حالت تعلیق در استخر باز در آینده از شنا فصل در شک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

29 دقیقه پیش

Greensburg مقامات در هفته آینده به احتمال زیاد رای به تعلیق باز از جانبازان یادبود استخر. این که آیا آن را باز خواهد شد در تمام این تابستان است که در شک با توجه به آینده نامشخص از coronavirus کاهش تلاش.

شهر استخر مدیر Trudy عاج گفت: وضعیت فعلی محدودیت اجازه نمی دهد از, استخر, به, باز, و معلوم نیست که آنها برداشته خواهد شد.

حتی پس از آن مجاز است احتمال وجود خواهد داشت بسیاری از مورد نیاز و یا توصیه می شود اقدامات احتیاطی را که عامل استخر دشوار است با توجه به عاج.

مراکز کنترل بیماری توصیه عمومی, استخر مجموعه ای محدود از 50 شناگران در یک زمان عاج گفت: اعضای شورای شهر دوشنبه در یک livestreamed دستور کار جلسه.

اجتماعی فاصله دستورالعمل باقی خواهد ماند — و دشوار خواهد بود برای به اجرا درآوردن در یک داد و بیداد کن و مرتب.

"هیچ کدام از آن برای تلفن های موبایل مانند یک فرآیند ساده به من" عاج گفت.

اعضای شورا موافقت کردند که افتتاح استخر در حالی که انچه ممکن است infeasible.

"چگونه می توانم به شما بگویم کودکان است که آنها را به ماندن 6 فوت از هم جدا پرسید:" councilwoman Cheryl Lennert.

کلر جان coronavirus اما استخر چلپ چلوپ پد و waterslides استفاده از unchlorinated آب عاج گفت. استخر کارکنان نیز باید به طور منظم ضد عفونی در حال تغییر اتاق ها و دیگر اماکن عمومی.

هزینه یک مسئله است و همچنین. کمتر شناگران به معنای درآمد کمتر اما این شهر هزینه برای کلر نجات غریق و سایر ملزومات باقی خواهد ماند تقریبا همان عاج گفت.

"اگر شما فقط می توانید اجازه دهید از 50 نفر را در وجود من حتی نمی دانم اگر ما به اندازه کافی در یک روز به پوشش کارکنان ما" Lennert گفت.

شهردار راب بل گفت: از نظر مالی به ویژه مهم است در حال حاضر به عنوان شوک های اقتصادی از coronavirus مربوط به خاموش شدن ناگهانی انتظار می رود به منظور کاهش شهرداری درآمد.

"ما نمی توانیم به از دست دادن پول در حال حاضر," او گفت:.

شهر سنتی استخر در آخرین روز مدرسه در گرینزبورگ سالم School District — که در این سال شده اند May 28, هر چند همه پنسیلوانیا مدارس تعطیل هستند برای بقیه سال تحصیلی از آنجا که از virus.

تعلیق آن تاریخ به نظر می رسد اجتناب ناپذیر و معلوم نیست که — یا اگر — استخر باز خواهد شد در این سال با توجه به اعضای شورا.

"من فکر می کنم این تصمیم به نوعی ساخته شده است برای ما" عضو شورای سفت Finfrock گفت.

یادبود سربازان, استخر, بسته شد در سال 2018 به عنوان شهر آماده برای $987,000 پروژه نوسازی.

ترین استخر های عمومی در این منطقه هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت آنچه را که در این سال عاج گفت: اگر چه Youngwood پارک n' استخر اعلام کرد در Facebook که آن را هنوز هم برنامه ای برای باز کردن در ماه ژوئن.

شورای رای خواهد داد و در آن جلسه به طور منظم دوشنبه که انجام خواهد شد در ویدئو کنفرانس سایت زوم و جریان در این شهر Facebook صفحه.

Jacob Tierney یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با یعقوب در 724-836-6646, jtierney@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن