او 22 سال زندان برای قتل او مرتکب نشده. او طرح دعوی در دادگاه می گوید: پلیس فیلادلفیا می دانستم که او در مورد ناقص بود

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

28 دقیقه پیش

فیلادلفیا — جان میلر صرف 22 سال در زندان تقریبا به طور کامل با توجه به زودگذر کلمه از یک مرد: یک متهم دزد که در ابتدا گفت: کارآگاهان که میلر به حال اعتراف به قتل به او. اما دزد به سرعت recanted و گفت: او به دروغ پلیس برای دریافت سودمند در درمان خود موارد است.

با وجود این تغییر از قلب و بدون شواهد زیادی در دادگاه فراتر از پلیس مبنی بر خبرچین بیانیه — هیئت منصفه محکوم میلر به هر حال درآمد او را اتوماتیک جمله زندگی است.

به عنوان یک فیلادلفیا قاضی موافقت کرد برای سرنگونی یک قتل محکومیت پس از 31 سال از دا را در زمان هدف در سیستم عدالت

او 23 سال در انتظار اعدام برای یک فیلادلفیا قتل او گفت که او مرتکب نشده.

در حال حاضر نزدیک به یک سال پس از میلر صورت لغو شد و او آزاد شد از زندان 45 ساله به طرح دعوی شامل مواد منفجره ادعا می کند در برابر پنج کارآگاه کمک کرد که او را پشت میله های زندان.

در میان دیگر اظهارات میلر و وکلا ادعا می کنند که شواهد کشف شده در درخواست تجدید نظر خود را نشان می دهد که افسران آگاه بودند آشکارا نادرست جنبه های ستاره خود را شهود نسخه حوادث — اما که آنها را فاش نمی کند شواهد از نقص به عنوان مورد نیاز توسط قانون و به ادامه فشار برای میلر دستگیری و محکومیت.

کارآگاهان' تصمیم به اعتماد David Williams — a "شناخته دروغگو" کت و شلوار ادعا می کند — نه تنها منجر به میلر غیر قانونی و حبس آن را نیز ممکن است اجازه داده اند این مورد را قاتل واقعی برای تبدیل شدن به آن کلید خبرچین. چهار سال پس از میلر 1998 اعتقاد کت و شلوار می گوید ویلیامز نوشت: به میلر و گفت که او نیاز به پاک کردن وجدان خود را به خاطر او شده بود "زندگی یک دروغ است."

ویلیامز نوشت که او در واقع مرتکب قتل شلیک یک تفنگ را در دفاع از خود.

"پسر شما هیچ آگاهی از این جرم," او نوشت. "او حتی نمی وجود دارد."

این طرح دعوی در دادگاه واصل چهارشنبه در دادگاه فدرال است منحصر به فرد با توجه به شرایط میلر تمدید حبس: با وجود Williams' 2002 اعتراف میلر باقی مانده در زندان های اضافی 18 سال و ویلیامز هرگز متهم به قتل است. دادگاه رد میلر تجدید نظر برای رویه دلایل — و چون آنها برگزار شد که ویلیامز اولیه بیانیه به پلیس تنها نسخه معتبر خود را اغلب در حال تغییر داستان.

اندرو Richman رئیس ستاد در این شهر قانون بخش کاهش یافته است به نظر میلر طرح دعوی در دادگاه است که نام این شهر به عنوان یک متهم و همچنین به عنوان کارآگاه درگیر در مورد: Jeffrey Piree ویلیام کوگان ریچارد Bova, جان بل و مایکل Sharkey.

میلر طرح دعوی در دادگاه است که آخرین در یک رشته از وقایع به چالش کشیدن هنجارها و شیوه های این شهر از سیستم عدالت کیفری در اواخر 1980s و 1990s یک دوره زمانی که این شهر به طور معمول در صدر 400 قتل در هر سال و کارآگاهان امن دستگیری در یک نرخ به مراتب بالاتر از میانگین ملی است.

در اوایل این ماه در منطقه وکیل لری Krasner آشکارا تعجب اگر آن بازداشت گرديد و در نتیجه پلیس برش گوشه ها و یا قفل کردن مردم بی گناه که عمدتا مردان جوان از رنگ. پس Krasner گرفت در ژانویه 2018, اعتقاد خود را تمامیت واحد کمک کرده است امن exonerations از 14 مرد قبلا به جرم قتل. هر مرد اما یکی از آنها شده است ،

این شهر در سال های اخیر نیز پرداخت شده است از افزایش مقدار به حل و فصل غیر قانونی-محکومیت پرونده های حقوقی به ارمغان آورد توسط مردان است که به صرف چند دهه پشت میله های زندان تنها به سوء رفتار توسط پلیس و دادستان ها در معرض در طول خود را تجدید نظر.

بین ماه های آگوست تا اکتبر 2018 و 2019 با توجه به آمار و ارقام ارائه شده توسط قانون اداره مالیات دهندگان صرف نزدیک به 18 میلیون دلار برای حل و فصل چهار غیر قانونی-محکومیت پرونده های حقوقی که از آن ناشی از دستگیری ساخته شده در 1990s. بین سال های 2010 و تا سال 2018 این ارقام نشان می دهد این شهرستان پرداخت 1.5 میلیون دلار برای حل و فصل دو جمله دعاوی است.

(ویراستاران: آغاز اختیاری تر و تمیز)

هزینه های سطح تقریبا قطعی به رشد; حداقل دو exonerees باید انتظار مناسب در برابر شهر و سه نفر دیگر از مردان پاک از قتل در سال گذشته از زندان رها شده اند اما در زمینه کت و شلوار. Krasner را نیز گفته است که در ادامه به بررسی سوء رفتار ممکن است از دوران است.

دعاوی مدنی یکی از تنها راه چاره برای مردم از زندان آزاد در پنسیلوانیا است. دولت یکی از 15 سراسر کشور به ارائه هیچ پول و یا خدمات کمک به افرادی که محکومیت آنها لغو شد.

(پایان اختیاری تر و تمیز)

Nilam Sanghvi حقوقی مدیر پنسیلوانیا پروژه بی گناهی و یک وکیل قبلی برای میلر گفت: برخی از این پروژه exonerees را از زندان رها شده بر روی گوشه و کنار خیابان و یا در اتوبوس متوقف می شود تنها با کیسه زباله از اموال خود را.

در حالی که مردم منتشر شده بر روی آزادی مشروط داده می شود نوعی از کار آموزش و مشاوره با آزادی مشروط عامل او گفت: "ما مشتریان که به طور کامل تبرئه شده و با هیچ چیز."

میلر از طریق وکیل Jonathan فینبرگ کاهش یافته است به نظر. اما فینبرگ گفت: در این مورد یک مثال از "دیرینه و موذی تلاش های (پلیس) به سرزنش مردم بی گناه که اغلب جوان سیاه مردان برای ارتکاب جرایم خشونت آمیز."

میلر دستگیر شد در 24 ژوئن سال 1997 و به اتهام ضرب تیراندازی آنتونی مولن 49 نزدیکی 30th, خیابان ایستگاه نزدیک به دو سال قبل است.

بازداشت شد و بر اساس بخشی از اطلاعات عرضه شده توسط ویلیامز بازداشت شده بودند برای یک رشته از سرقت و در یک پیشنهاد برای نرمی پلیس گفت که او تا به حال اطلاعاتی در مورد قتل است.

میلر کت و شلوار ادعا می کند که ویلیامز گفت: پلیس آشکارا نادرست اطلاعات در مورد مولن قتل که کارآگاه آن را می دانستند. در میان دیگر اشتباهات با توجه به کت و شلوار: ویلیامز به طور جداگانه گفت: دو, کارآگاهان, Sharkey و Piree که مردی به نام علامت Manigault شد و در حال حاضر در صحنه مولن قتل است.

اما Manigault شده بود و در زندان آن روز کت و شلوار در گفت و Piree در تحقیقی فایل, مستند مصاحبه با Manigault و Manigault زندان تاریخ است. کسانی که ثبت شد هرگز ارائه شده به هر کسی که خارج از اداره پلیس با توجه به ادعای نقض قانون نیاز به exculpatory شواهد ارائه شده به دادگاه در دست نیست. تلاش برای رسیدن به Piree نظر یکشنبه موفق شدند.

سال پس از میلر محکومیت و پس از ویلیامز اعتراف به میلر مادر ویلیامز بود به نام شهادت در یک دادگاه تجدید نظر شنوایی به تکرار گفته پذیرش. اما کت و شلوار می گوید دادستان خواسته ویلیامز اگر او حاضر به مجازات مرگ روبرو باعث او را به تغییر داستان خود را دوباره در شهادت ایستاده است.

میلر باقی مانده در زندان و ویلیامز بود به اتهام شهادت دروغ و گناه التماس کرد.

در سال 2011 کت و شلوار ادعا ویلیامز دوباره نوشت به میلر مادر — اعتراف به قتل و عذرخواهی برای آنچه که او گفت: در تجدید نظر شنوایی.

میلر جاده پیچ در پیچ به سمت آزادی در نهایت به پایان رسید در سال گذشته زمانی که یک قاضی موافقت کرد به بازی شیر یا خط میلر مورد با پشتیبانی از وکلا و Krasner ،

فینبرگ و Sanghvi میلر گفت: تاکنون در تلاش برای ارتباط مجدد با خانواده و دوستان پیدا کردن کار و مقابله با این دو دهه را صرف او پشت میله های زندان.

"او باید چه بوده است بهترین و سازنده ترین سال های خود را در اوایل بزرگسالی محبوس در زندان ایالتی" فینبرگ گفت. "آقای میلر در حال انجام بهترین خود را به شروع دوباره است."

--

©2020 در Philadelphia Inquirer

بازدید از Philadelphia Inquirer در www.inquirer.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.

---

عکس (برای کمک به با تصاویر تماس با 312-222-4194): جان میلر

دسته بندی: اخبار | پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن