Hempfield استخدام ex-Norwin مدیر ورزشی براندون Rapp

توسط: Paul Schofield جمعه, ژوئن 15 سال 2020 | 8:59 PM جو Napsha | Tribune-Review Hempfield

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

توسط:
جمعه, ژوئن 15 سال 2020 | 8:59 PM


براندون Rapp صرف هفت سال گذشته در حال اجرا Norwin برنامه ورزشی.

رقیب Hempfield استخدام او را در روز دوشنبه به جدید خود را مدیر ورزشی به جای گرگ Meisner که استعفا داد و در مارس 3 پس از او صرف 15 سال پیشرو اسپارتها.

Rapp بومی ناکس و فارغ التحصیل از کیستون دبیرستان (2004) فارغ التحصیل از سنگ لغزنده دانشگاه. او 34.

قبل از آمدن به Norwin (2013-20) او مربی فوتبال در ردبنک ولی در بیت لحم (District 9) برای دو فصل (2008-09) و مدیر ورزشی در دری منطقه به مدت سه سال (2010-13).

Rapp یکی از 66 متقاضیان برای موقعیت شد که باز زمانی که Meisner استعفا داد. استخدام کمیته رهبری سرپرست Tammy Wolicki, مقایسه گروه را به 11 و سپس به چهار Rapp, یکی دیگر از مدیر ورزشی از Westmoreland County, ورزشی کارگردان از یک مدرسه در نزدیکی جانزتاون و یک مدیر ورزشی از یک مدرسه کاتولیک در آریزونا.

"وجود دارد بسیاری از درخواست تجدید نظر در Hempfield," Rapp گفت. "این به من می دهد این فرصت را به تمرکز بر روی دو و میدانی و من هیجان زده می شود بخشی از برنامه های خود و داشتن فرصت و کار با مربیان. امیدوارم که من می تواند کمک به آنها در پیشبرد و ساخت در موفقیت آنها در حال حاضر به دست آورد."

این Hempfield منطقه مدرسه منطقه مدیره رای دادند 8-1 به استخدام Rapp. دایان Ciabattoni رای دادند نه گفت: "من فکر می کنم ما باید یک نامزد خوب, من هیچ اعتراضی به آن است. من اعتراض به برخی از شرایط است."

Rapp شد استخدام در یک قرارداد حداقل سه سال طول ارزش بین 90000 دلار و $105,000 سالانه است.

Rapp نیز به کار گرفته فوق برنامه حمل و نقل اتوبوس برای Norwin و معاون مدرسه ایمنی و امنیتی هماهنگ کننده. او فقط رسیدگی به برنامه های ورزشی در Hempfield.

"یکی از اولین گام من برای انجام دیدار با مربیان" Rapp گفت. "شده است وجود دارد بسیاری از موفقیت در Hempfield. من امیدوارم که تجربه من و همه چیز من شده است قادر به انجام همزمان با موفقیت خود را. من امیدوارم که از آنها یاد بگیرند.

"من واقعا می خواهم به پرش با هر دو پا و از شنیدن آن مردمی و ببینید چه چیزی به خوبی کار می کند. من می خواهم برای کمک به آنها را ساخت و در آن موفقیت و همچنان به ساخت برنامه هایی در حال حرکت رو به جلو است."

Rapp کمک گرفتن WPIAL برای برگزاری فوتبال و کشتی قهرمانی در Norwin. او گفت: Hempfield دارای امکانات برجسته نیز هست و او نمی خواهد ذهن خود را از دیدن امکانات استفاده بیشتر.

Rapp خدمت در WPIAL را پسران و دختران والیبال فرمان کمیته.

"این قطعا غمگین به نظر بسیاری از روابط در Norwin," Rapp گفت. "من هم هیجان زده به ایجاد روابط در Hempfield."

Rapp است که به شینا (Shirey) و دارای دو فرزند پسر لوگان (8) و دختر Alivia (6).

پل Schofield یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس پل با ایمیل در pschofield@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Hempfield, Norwin, ردبنک دره



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن