در اینجا چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان به پست الکترونیکی رای گیری لطمه می زند و ایران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

2 دقیقه پیش

تالاهاسی فلوریدا. — جمهوری خواهان زمانی تحت سلطه رای گیری از طریق پست در فلوریدا. اما بود که قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درگیر شدم.

پس از ماه ها از شنیدن تهمت بدنام پست الکترونیکی-در انتخابات جمهوری خواهان در بحرانی میدان نبرد دولت در حال حاضر پیدا کردن خود را به مراتب پشت سر دموکرات ها در این چند ساله فشار به اصرار رای دهندگان خود را به بازیگران آراء از راه دور. در حالی که دموکرات ها دو برابر تعداد رای دهندگان خود را که نامه درخواست رای گیری در مقایسه با سال 2016 جمهوری خواهان به افزایش تعداد آنها در حدود 20 درصد از آن به بعد.

اخیر شمارش سخت شواهد تایید بسیاری از جمهوری خواهان' ترس از مغلوب ساختن پیشی جستن به tweeting در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری: حمایت رای دهندگان در حال گوش دادن و به نظر می رسد کمتر به احتمال زیاد به استفاده از بسیاری از آنچه انتخابات و مقامات بهداشت موافق است که ساده ترین و امن ترین راه برای رای دادن به یک بیماری همه گیر.

این شماره ها آنقدر روشن است که جمهوریخواهان فلوریدا در حال تغییر و تاکید خود را از سال گذشته و در حال حاضر در تلاش برای متقاعد کردن رای دهندگان به استفاده از جایگزین دیگری برای انتخابات بعد رای گیری: فرد در رای گیری اولیه.

"آیا رئیس جمهور جیر علت آن ؟ شاید کمی ولی تغییر برای سال در حال حاضر گفت:" سوزی Wiles که شنود گذاشته شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای کمک به شناور رئیس جمهور به تازگی مشکل فلوریدا مبارزات انتخاباتی. "اگر covid است که هنوز هم در سطح نگرانی که در حال حاضر در اوایل رای است و پس از غایب احتمالا بهترین گزینه بعدی."

مبارزات سیاسی در هر دو طرف به طور معمول فشار رای دهندگان خود را به بازیگران برگه از طریق پست به دلیل آنها می توانند بانک رای برای سمت خود در پیشبرد آزاد کردن منابع کمیاب به تعقیب کردن کمتر مکرر رای دهندگان و به نوبه خود آنها را با روز انتخابات. در میان coronavirus که فشار تبدیل شده است و همه فوری تر.

اما در حالی که دموکرات ها سعی کرده اند برای گسترش دسترسی به رای گیری از طریق پست جمهوری خواهان تلاش کرده اند با چه بگویم رای دهندگان خود را. برخی از آنها تحت فشار قرار دادند آن را در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را در کمیته ملی حزب جمهوری خواه تلاش کرده اند برای محدود کردن گسترش رای گیری از راه دور.

به طور فزاینده ایران با فعالان و مقامات ابراز نگرانی های خود را با این استراتژی است. "چرا به دموکرات ها 10 یا 11 روز به رای و انتظار می رود جمهوری خواهان برای رای دادن در یک روز پرسید:" Rohn اسقف حزب جمهوری خواه صندلی در Fond du Lac County, Wisconsin. "این ما را در یک نقطه ضعف."

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام پست الکترونیکی آراء "فاسد" و "قابل ملاحظه ای جعلی" حتی اگر پنج کشور که در حال حاضر ارسال برگه های رای برای رای دهندگان تا به حال هیچ نشانه قابل توجهی از تقلب. با وجود این رئیس جمهور اعتراض متعدد متحده سست محدودیت در پست الکترونیکی رای گیری در میان همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود کمپین نیست غذای هشدار خود را. آن را همچنان به تشویق رای دهندگان آن را به ثبت نام برای ایمیل آراء زمانی که ممکن است — حتی به عنوان RNC مبارزه در دادگاه علیه دموکراتیک تلاش برای گسترش بیشتر پست رای گیری و صدور بیانیه هایی از یک هفته گذشته گفت: گسترش و توسعه به رهبری "به تاخیر فاجعه و اختلال."

که به رهبری عربستان به برخی از سیاسی هر شکلی. در فلوریدا, دولت اوباما به تازگی با ارسال نامه رسان اصرار اعضای حزب خود به درخواست ایمیل, برگه های رای. این شامل بخشی از یک صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت: "رای غیابی خوب هستند چرا که شما باید برای رفتن از طریق یک فرآیند دقیق برای دریافت رای گیری خود را."

اما میلر را شامل نمی شود بقیه رئیس جمهور توییت: "پست الکترونیکی-در رای گیری از سوی دیگر منجر به فاسد ترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده آمریکا."

در اکثر ایالت تفاوت وجود دارد بین غایب و پست الکترونیکی-در رای گیری.

دموکرات ها در حال chortling. "این چیزی است که به تماشای رئیس جمهور فقط مشعل 30 سال FloridaGOP برتری در فلوریدا در رای توسط ایمیل با هر صدای جیر جیر" استیو Schale جانباز فلوریدا دموکراتیک عمل اجرا می شود که یک سوپر پک برای مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک چلنجر, جو بایدن, توییتی یکشنبه پس از دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن جیر بدنام کردن ایمیل های رای.

آن را نه فقط در فلوریدا که در آن جمهوری خواهان روبرو هستند یک شکاف است. در کارولینای شمالی یکی دیگر از چرخش دولت که در آن ایران با یک بار تحت سلطه رای گیری غایب جمهوری خواهان نیز گیلاس برداشت یک مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در یک میلر شفاعت با رای دهندگان خود را به درخواست ایمیل, برگه های رای.

کارولینای شمالی خواهان درخواست کرده اند در مورد رای 50 درصد بیشتر از در سال 2016 اما دموکرات ها خواسته اند برای عظیم هفت برابر بیشتر غیابی.

در پنسیلوانیا یکی دیگر از ریاست جمهوری میدان نبرد بیش از 1 میلیون دموکرات ها رای داده شده توسط پست الکترونیکی که در دولت ژوئن اولیه در مقایسه با تنها کمتر از 400,000 جمهوری خواهان, با توجه به داده ها از پنسیلوانیا وزیر امور خارجه ،

در گرجستان اولیه هفته بعد شکاف ادامه داد: — دموکرات outvoted جمهوری خواهان توسط 182,000 برگه های رای از 2.1 میلیون بازیگران.

در حالی که برخی از جمهوری خواهان استدلال می کنند که دموکرات ها شد انگیزه بیشتری برای رای دادن چرا که آنها تا به حال یک رقابت ریاست جمهوری ابتدایی, آیووا برگزار اولیه همان ماه و پس از آن در فوریه ریاست جمهوری قفقاز. در آن اولیه 24 درصد بیشتر دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان رای داده شده توسط ایمیل و بیشتر به دموکرات ها رای دادند و به طور کلی حتی اگر دو طرف تقریبا برابر با تعداد ثبت نام رای دهندگان وجود دارد.

در میشیگان که در آن دموکراتیک وزیر امور خارجه فرستاده absentee ballot برنامه های کاربردی برای تمام رای دهندگان تهمت حامیان در ماه گذشته مجموعه برنامه های کاربردی خود را بر روی آتش است.

گلن Bolger جانباز جمهوری خواه ناظر انتخابات هشدار داد که نوسان دولت رای می یابد یک شکاف حزبی در تمایل به رای دادن از طریق پست.

"در انتظار روز انتخابات برای بسیاری از رای دهندگان به رای خود را — اگر واقعا وجود دارد بد آب و هوا یا خط؟" Bolger گفت. "این فقط باعث می شود آن را سخت تر برای دولت و احزاب محلی برای انجام شغل خود را."

هنوز عدم توافق بهره در رای گیری توسط پست الکترونیکی ساخته شده است که اسقف نگران متعدد پایین-رای گیری مسابقه در ویسکانسین است که بستگی به انتخابات ریاست جمهوری رانندگی ایمیل رای مردم در انتخابات. آن را سخت برای جمهوری خواهان برای پیدا کردن اولیه در فرد گزینه های خود را در گوشه ای از راه دور از دولت و هیچ کس نمی داند که چگونه از آن آسان خواهد بود برای دسترسی به پای صندوق های رای وجود دارد در ماه نوامبر.

اسقف گفت که پس از او آغاز شده و به tweeting در مورد مشکل در مه, او گفت: دولت نبود خوشحال اما برخی از جمهوریخواهان ویسکانسین ایستاده اند ،

"رئیس جمهور چگونه او را در این مورد صحبت نشده است بسیار مفید گفت:" ویسکانسین مجمع رهبر اکثریت جیم Steineke. "این رای گیری غایب سیستم اینجا را در ویسکانسین است که امن و مسئول و باید تا آنجا که ممکن است در طول یک بیماری همه گیر."

دسته بندی: انتخابات | اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن