در اینجا چیزی است که آن را برای بازگشایی مدارس با خیال راحت

آنچه که از علم ؟ در اینجا بخشی است که منجر شده برخی از افراد به پیشنهاد بازگشایی مدارس است که ارزش در معرض خطر

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

آنچه که از علم ؟

در اینجا بخشی است که منجر شده برخی از افراد به پیشنهاد بازگشایی مدارس است که ارزش در معرض خطر: در ایالات متحده کمتر از 2 درصد از ثبت Covid-19 موارد تایید شده اند در میان کودکان است. محققان در چین یافت می شود که استعداد ابتلا به این ویروس به نظر می رسید به افزایش سن معنی بچه ها ممکن است کمتر احتمال دارد به آن را حتی زمانی که آنها در تماس با این ویروس. و آنها بیشتر احتمال دارد به خفیف یا حتی بدون علائم زمانی که آنها آن را داشته باشند. (که همچنین ممکن است بر تعداد موارد تایید شده: اگر بچه ها به نظر نمی رسد بیمار آنها ممکن است آزمایش می شود.) جوان بچه ها بهتر به نظر می رسد آنها به کرایه در برابر ویروس. محققان بر این باورند که ميزان عفونت در میان کودکان کمتر است زیرا آنها کمتر ACE2 گیرنده که آنها به دست آوردن سن; ویروس با استفاده از این گیرنده مانند دستگیره های درب به بدن وارد می کند.

اما تحقیقات در Covid-19 در حال تحول است. و آخرین تحقیقات در خصوص بسیار کمتر خوش بینانه است. هفته گذشته یک مطالعه انجام شده در کره جنوبی و آنلاین منتشر شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری یافت می شود که علامتی کودکان و نوجوانان بین سنین 10 و 19 هستند فقط به عنوان به احتمال زیاد به گسترش Covid-19 به عنوان بزرگسالان است. بچه ها جوان هستند و حدود نیمی به عنوان به احتمال زیاد به گسترش این ویروس اما هیچ چیز نیست. این نیز مهم است به یاد داشته باشید که این مطالعه صورت گرفت در طول تعطیلی مدارس و زمانی که بچه ها کمتر احتمال دارد به ارتباط برقرار کردن با دیگران از بزرگسالان که کار ضروری در شغل مثلا. این مطالعه همچنین نگاه نمی کند در چه مقدار بدون علامت در کودکان می تواند گسترش ویروس. که می تواند به این معنی است که حتی این مطالعه اهمیت جلوه توانایی کودکان برای انتقال بیماری: محققان مطالعه Covid-19 به طور کلی تا کنون پیدا کرده اند که "سکوت انتقال" از کسانی که هنوز توسعه علائم و یا هرگز به نظر می رسد برای کمک به یک "اکثریت" از موارد. شواهدی وجود دارد که حتی کودکان خردسال می تواند گسترش ویروس. موارد در مراکز مهد کودک در حال افزایش است—از جمله یکی در صفحه اصلی مرکز که در آن حداقل 16 کودکان و بزرگسالان بودند بیمار در حالی که پدر و مادر و کودک منتظر روز در نتایج تست که در نهایت برگشتم مثبت است.

بنابراین در حالی که کودکان سالم هستند و در کاهش خطر ابتلا به این ویروس در آنها بدون خطر است. در دراز مدت به مسائل مربوط به سلامت از جمله عوارض عصبی را درک ضعیف هستند—به خصوص در کودکان است. و حتی کودکان سالم در حال حاضر در معرض خطر به دیگران: به همسالان خود معلمان و رانندگان اتوبوس دیگر کارکنان مدرسه و اعضای خانواده به خانه بازگشت.

آنچه والدین و مدیران به طور یکسان می خواهید به دانستن این است که آیا وجود دارد هر فردی در مدارس توانید انجام دهید برای کاهش خطر آن. وجود دارد محققان می گویند—اما آن را پیچیده و آن را ارزان نیست و در برخی از مناطق آن غیر ممکن است.


"هر زمان که ما در حال صحبت کردن در مورد بازگشایی مدرسه ما صحبت در مورد آن را به عنوان نوع یکپارچه," سارا جانسون یک دانشیار طب اطفال در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی و مدیر شرکت هاپکینز کنسرسیوم برای مدرسه بهداشت بر راه حل به من گفت. اما "هر مدرسه بازگشایی مجموعه ای کاملا متفاوت از ملاحظات و حتی در منطقه وجود دارد مقدار زیادی از تنوع."

مگان کالینز مدیر شرکت هاپکینز کنسرسیوم موافقت شده است. "وجود دارد هیچ یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل در اینجا. وجود دارد به انعطاف پذیری برای انطباق با توجه به آنچه در جوامع مختلف نیاز است."

جانسون و کالینز گفت: آنها می خواهم بپرسم دو پرسش اصلی وقتی که می آید به بازگشایی: چه نرخ انتقال مانند نگاه در یک مدرسه در جامعه و چه منابعی می کند مدرسه را داشته باشد ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن