قتل پلیس می گویند قربانی در ارتباط بود به چینی معنوی گروه

محتوای مقاله در ادامهاو گذشته بود در منطقه 168 خیابان و 27 خیابان در ساعات شب از ژوئن 16 به 17."در حال حاضر با

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

او گذشته بود در منطقه 168 خیابان و 27 خیابان در ساعات شب از ژوئن 16 به 17.

"در حال حاضر با توجه به آنچه که ما می دانیم در این مورد تا کنون ما باور نمی کنیم این بود که در یک حادثه تصادفی" گفت: Jang. "هنوز هم وجود دارد مقدار ما نیاز به یادگیری در مورد خانم فن و تاریخ است."

Jang گفت: فن اعتقاد بر این بود که به ارتباط با یک گروه شناخته شده به عنوان هر دو لمس طلایی یا ایجاد فراوانی است. پلیس نمی هر گونه اطلاعات در مورد ماهیت فن روابط به گروه اما Jang گفت: محققان امیدوار هستند که دیگران متصل به سازمان یا که تشخیص فن صحبت با پلیس است.

"ما به طور خاص رسیدن به جامعه چینی. فقط از آنچه ما می دانیم از خانم فن و زمينه ما معتقدیم که وجود دارد کسانی که در جامعه محلی چینی که ممکن است او را می دانم یا که ممکن است تا به حال ارتباط با او بخصوص از طریق این سازمان گفت:" Jang.

این گروه معتقد به بهبود و یا معنوی گروه بین المللی برسد و محلی روابط اما کمی دیگر شناخته شده است; محققان در ادامه خود را چک پس زمینه در این گروه است.

Jang گفت: هیچ کس در بازداشت در این زمان است که محققان هنوز در حال کار بر روی خود را "تحقیقاتی تئوری." پلیس محلی نیز با همکاری چینی کنسولگری برای رسیدن به فن خانواده در چین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن