چگونه امریکا صادرات خشونت پلیس در سراسر جهان

"مشکل از ضد سیاه پلیس...یکی که بسیار زنده در سراسر نیمکره و در سراسر جهان گفت:" تعمید اسمیت یک انسان شناس که ک

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

"مشکل از ضد سیاه پلیس...یکی که بسیار زنده در سراسر نیمکره و در سراسر جهان گفت:" تعمید اسمیت یک انسان شناس که کار بر خشونت های پلیس علیه سیاه مردم در برزیل. "راه ما پلیس در خانه نیز راه ما پلیس در جای دیگر."


راه رفتن به خانه از تظاهرات در هفته های اخیر به ارمغان آورده است به من زمان صرف زندگی در شهر مکزیک که در آن پلیس ضد شورش حمل AK-47s ایستاده در اطراف منفعلانه در هر روز داده شده در بالا-کلاس تجاری مناطق عابر پیاده دید. وجود خود را پف کرده صدقه است بر روی صفحه نمایش کامل به آنها خیره کردن مستقیما به فاصله بی قراری و چیدن بینی خود را. این واقعیت که آنها در حال برگزاری سلاح است که می تواند به راحتی شما را بکشند منفعل است ثابت کنید.

دولت ایالات متحده است و قریب بیش از 3 میلیارد دلار در امنیت و توسعه کمک به مکزیک در دهه های اخیر بسیاری از آن به نام توقف جریان مواد مخدر—و فقط به عنوان اغلب مردم آن به ایالات متحده است. این بودجه شامل چندین تلاش برای اصلاحات پلیس. این تلاش ها به طور معمول به مقدار کمی بیشتر از یک پاکسازی از پرسنل به دنبال یک تغییر علامت تجاری مختلف "نخبگان" واحدهای پلیس در هر زمان جدید رئیس جمهور قسم خورده است ، دیگر بی علاقگی اقدامات شامل انتقال تجهیزات, آموزش, استراتژی, اسلحه و هوش به پلیس مکزیک و نظامی است. استراتژی کلی انجام شده در نام جنگ با مواد مخدر کرده است عمدتا شامل هدف قرار دادن و گرفتن از سران کارتل های مواد مخدر. این است که عمدتا منجر به انشعاب و گسترش خشونت در سراسر مکزیکترک بیش از 230,000 کشته و بیش از 60 ، 000 ناپدید شده پس از سال 2008 است.

در ضمن امنیت ساخت تا از مرز ایالات متحده و مکزیک دیوار آمده است در کنار آموزش های مشابه و کمک به مکزیک گشت مرزی به ویژه در کمک به دولت مکزیک گوشت گاو تا امنیت را در مرز جنوبی برای متوقف کردن و جلوگیری از آمریکای مرکزی و پناهجویان و حتی قبل از آنها رسیدن به مرز ایالات متحده. مکزیک گشت مرزی مانند خود ما بوده است دخیل در سیستماتیک حقوق بشر است.

ایالات متحده همچنین بودجه اصلاحات قضایی و همچنین برخی از سازمان های غیر دولتی مشغول به کار در فساد و مصونیت از مجازات در مکزیک است. اما امروز برخی از 90 درصد از جرائم در مکزیک حل نشده باقی می ماند. مکزیکی می دانم که این مشکل با پلیس می رود به مراتب فراتر از "چند سیب بد." پس از جنگ با مواد مخدر آغاز شد, آن را تبدیل به طور فزاینده دشوار است برای پیدا کردن دقیقا همان جایی که پلیس و ارتش پایان و که در آن "سازمان های جنایی" آنها متعهد به مبارزه آغاز خواهد شد. با وجود این به طور کلی قانون اجرای استراتژی می رود تا حد زیادی بلامنازع. این است که عمدتا به دلیل پویایی قدرت در بازی: اگر مکزیک—و یا هر تعداد از کشورهایی که برای ماده—تصمیم به انجام کارهای متفاوت به ایالات متحده آمریکا را مقابله به مثل با قطع کمک های اعمال تحریم و یا حتی حمایت از یک به یک تغییر همفکر رژیم است.

به عنوان در ایالات متحده آن را دشوار است برای بسیاری به دیدن یک جایگزین به پلیس—هر چند در برخی از نقاط روستایی مکزیک جوامع بومی به دنبال اخراج پلیس از محله خود و جایگزین کردن آنها با خود و دفاع از نیروهای. اما پلیس و نظامی حفظ انحصار مجاز, خشونت, مهم نیست که چه "غیر قابل نفوذ به اصلاحات" این موسسات ممکن است به عنوان اسمیت آن قرار داده است.

هر چند جنبش در برابر خشونت دولتی باید ریشه های عمیق در آمریکای لاتین تظاهرات اخیر در آمریکا را برای چندمین بار در راه منحصر به فرد در سراسر این منطقه بیش از حد آوردن تمدید توجه به نژادپرستانه و خشونت آمیز پلیس شیوه ها در این کشور است. در گوادالاخارا, مکزیک تظاهرات شروع شد و در اوایل این هفته پس از یک ویدیو پدید آمده از پلیس دستگیری 30 سال سن جیووانی لوپز و ضرب و شتم او را به مرگ گفته می شود برای پوشیدن یک ماسک ، در رسانه های اجتماعی پست های نشو و نما از عکس های از لوپز در کنار یک عکس از جورج فلوید, باعث, بحث از نژاد و نژادپرستی در مکزیک است. معترضان متصل حادثه به پلیس تعصبات و استفاده بیش از حد از زور در برابر تیره پوست بومی و مردم فقیر در مکزیک است.

در برزیل, ضد, سیاه, پلیس است و حتی بیشتر برجسته موضوع—چه اسمیت و ضد پلیس تماس فعالان یک "نسل کشی بحران است." در مه 20, که بحران شد مجسم توسط 14 ساله João Pedro Matos پینتوبود که کشته شده توسط پلیس در داخل خانه عمو در طول یک حمله. این حادثه باعث تجدید تظاهرات در سراسر کشور, نقشه کشی تشابه به جنبش بوجود آمده است که در ایالات متحده است. در برزیل, اما فعالان به سیستم وارد شده اند سالهای زیادی در مبارزه برای لغو و demilitarize پلیس و به طور مستقیم سخاوتمندانه دولت در یک مطلب فقط راه. در بسیاری از نقاط کشور توضیح داد اسمیت "شما لازم نیست که یک مناسب و معقول بیمارستان, شما لازم نیست که یک مناسب و معقول اما شما باید پلیس با تانک و خودروهای زرهی و نظامی با درجه سلاح."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن