چگونه ضد خط لوله معترضان ساخته شده صنعت سوخت فسیلی در صورت واقعیت اقتصادی

خوب پاشنه بلند آب و هوا و انرژی wonks به مدت طولانی به دنبال زیبا در بازار راه حل برای کاهش انتشار گازهای گلخا

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

خوب پاشنه بلند آب و هوا و انرژی wonks به مدت طولانی به دنبال زیبا در بازار راه حل برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای—مشوق های مالیاتی برای انرژی سبز یا کربن قیمت گذاری به آرامی با ارنج زدن شرکت ها به سمت کم کربن آینده. اما در 24 ساعت گذشته, چند, آخرین اخبار حوادث اشاره به آنچه که ممکن است کارآمد تر و کمتر نجیبانه ابزار برای توقف سوخت های فسیلی پروژه های در آهنگ های خود را: جنبش های اجتماعی. یکشنبه شب با شرکت های انرژی در پشت برنامه ریزی اطلس خط لوله (ACP) در اعلام برنامه های خود برای کنار گذاشتن پروژه خط لوله تنها چند هفته پس از ایالت نیویورک را رد کرده و ویلیامز خط لوله است. صبح روز دوشنبه یک قاضی فدرال دستور موقت shutdown از داکوتای دسترسی به خط لوله (DAPL) با استناد به آن slapdash بررسی های زیست محیطی روند. تمام موارد بالا نشان داده شده بزرگ ضربه به صنعت سوخت فسیلی و برنده های بزرگ برای جوامع بومی و سازمان هایی که کار کرده اند و برای جلوگیری از این پروژه ها از آغاز به کار خود را.

فقط وزیر انرژی دن Brouillette را برای آن کلمه. "به خوبی تامین می شود obstructionist محیط زیست لابی با موفقیت کشته اطلس خط لوله" Brouillette نوشت: در یک بیانیه مطبوعاتی یکشنبه افزود که این پروژه "دیگر از لحاظ اقتصادی قابل دوام با توجه به هزینه های حقوقی جنگ آنها ادامه خواهد داد به چهره است." بیش از چند سال گذشته یک دادگاه مطبوعات از چالش های قانونی و فشار از قبایل بومی و طیف گسترده ای از سازمان تا به حال تاخیر در پروژه و تقریبا دو برابر آن هزینه پیش بینی شده—از 4.5 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار است.

Brouillette اشاره نمی یکی دیگر از عوامل در ACP مرگ: گاز طبیعی به سادگی کسب و کار بسیار خوب دیگر. سال از فشار افکار عمومی هستند و بخشی از آن اضافه کردن به شمار ساختاری چالش های پیش روی صنعت گاز طبیعی: مزمن اشباع عرضه گاز تولید' کوه بدهی و وال استریت سرمایه گذاران از دست دادن صبر و شکیبایی پس از سالها unprofitability. شیل حفاری در آپالاچیا شده اند به ضربه بسیار سخت است. جهانی coronavirus خاموش شدن ناگهانی اضافه شده به این صنعت مشکلات با کاهش تقاضا در سراسر هیئت مدیره. برای دوک و قلمرو آب و برق پشت ACP همه این ترکیب برای ایجاد یک خط لوله آشکارا بد معامله است. به عنوان هیئت تحریریه رالی اخبار و آبزرور نوشت: در پاسخ به ACP اعلام "چه obstructionist محیط زیست لابی' واقع بود خاموش نگه دارید خط لوله به اندازه کافی بلند است که قلمرو و دوک می تواند آن تبدیل شدن به یک کاربی ارزش و بی اهمیت است که هزینه های آنها به ratepayers از صمیم قلب. در سراسر جهان کاهش رشد اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر شده سوخت های فسیلی تقاضا است که نورد در صنعت fracking. شواهد وجود دارد که وجود دارد خواهد بود به اندازه کافی انرژی تقاضا یا گاز طبیعی ثبات قیمت برای توجیه حجم و یا هزینه این خط لوله است."

ACP تصمیم اعلام شد در کنار دیگران با اشاره به آب و برق احساسات متناقضی در مورد آینده از گاز طبیعی است. Dominion نیز یکشنبه اعلام کرد که آن را تا به حال به فروش می رسد بخش عمده ای از آن گاز دارایی—به استثنای آن در حال حاضر بی ارزش علاقه به ACP—به وارن بوفه برکشایر هاتاوی به طور موثر خود را دو برابر گاز شرکت زیرساخت رد پای. سلطنت و اعلام کرد که هدف خود را دستیابی به net-صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 در فوریه نقاشی کرده است این حرکت به عنوان یک راه برای تبدیل شدن به "پایداری متمرکز"—بخشی از آن glacially آهسته راه رفتن به سمت کربن بی طرفی. یک سخنگوی برکشایر هاتاوی انرژی "با احترام" کاهش یافته است به نظر برنامه های خود را برای سلطنت گاز خواص آن, اولین خرید عمده از coronavirus عصر. دوک انرژی گفت: سایت تجارت سودمند شیرجه که گاز طبیعی "باقی می ماند مرکزی به ما استراتژی دراز مدت و ما ادامه خواهد داد تا تعداد کارکنان خود را تحویل صنعت پیشرو در خدمات به مشتریان ما است."

پس از ACP اعلام Brouillette صحنه یک کم انرژی توییتر livestream با انرژی اجرایی دوشنبه به اعلام greenlighting از بحث برانگیز برکشایر هاتاوی-حمایت صادرات گاز طبیعی تسهیلات در اردن یارو—یک پروژه به طور گسترده ای مخالف توسط قبیله ای سازمان ملل. او تاکید کرد که کاخ سفید ادامه خواهد یافت دو برابر را در سوخت های فسیلی است. "امروز یک روز بزرگ برای آمریکا انرژی تسلط" وزیر امور خارجه خواست ئی. "این دولت باقی می ماند متعهد به ترویج انرژی پروژه های زیربنایی در سراسر کشور است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن