چگونه شرکت ها را بیماری های همه گیر مرگبارتر

در اوایل سال 2009 یک کودک نو پا به نام Édgar هرناندز, La Gloria, مکزیک آمد با تب و زننده سرفه مداوم. پزشکان گف

توسط MASTERNEWSS در 7 خرداد 1399

در اوایل سال 2009 یک کودک نو پا به نام Édgar هرناندز, La Gloria, مکزیک آمد با تب و زننده سرفه مداوم. پزشکان گفته خود پدر و مادر او مبتلا به مرموز بیماری تنفسی و بیماری خود را تنظیم کردن یک سری از مهار اقدامات است که در حال حاضر احساس آشنا تنگاتنگی با اورژانس کنفرانس های مطبوعاتی و بسته شدن مدارس در سراسر مکزیک است.

فقط چند مایل از جایی که هرناندز بزرگ شده, در لا گلوریا نشسته یکی از هشت صنعتی گراز مزارع Smithfield مواد غذایی راه اندازی که در بخشی از مکزیک پس از 1990s زمانی که نفتا فرستاده آمریکا کنگلومرا جنوبی, به دنبال نیروی کار ارزان تر و شل تر و استانداردهای زیست محیطی. توسط 2009 لا گلوریا کارخانه تولید نزدیک به 1 میلیون خوک ها هر سال بسیاری از آنها آب آشامیدنی آلوده به خون خود و مدفوع. پس از هرناندز بیمار گزارش شروع به گردش که خوک در مزرعه در حال گسترش این بیماری کشنده آنفولانزای خوکی. در هفته نزدیک به 400 نفر در سراسر کشور به حال قرارداد این بیماری است. دو بچه مرده بود. و در واشنگتن گوشت خوک صنعت لابی سازمان بهداشت جهانی به نام تجاری جدید تعریف ویروس ها با آن بیشتر ویژگی های نام مورد H1N1. شیوع آنها اصرار بود و یک "تصادف مایه تاسف است." که ممکن است درست شده است در تک شیوع در لا گلوریا—اما شش H1N1 8 ژنتیکی بخش می توان به صنعتی گراز عملیات در کارولینای شمالی.

H1N1 اولین بار نیست بیماری برای پرش از حیوانات به انسان—مرگ سیاه, مثلا پخش شد توسط موش—اما بیش از گذشته چند دهه برانگیزتر این درون نقل و انتقالات تبدیل شده اند به مراتب شایع تر است. شروع در سال 1970 انسان و دام, بیماری ها, به عنوان آنها شناخته شده است شروع به حرکت از گونه ای به گونه ها در یک سرعت سریع در راه اندازی یک چشم انداز مثبت از آفت از ایدز به ابولا و در حال حاضر به Covid-19. (همانطور که با بسیاری از این بیماری های کروناویروس اعتقاد بر این است که از خفاش ها اگر چه دانشمندان هنوز در حال بحث چگونه آن را شروع به پریدن کرد از کسانی که موجودات بالدار به انسان با بسیاری از تفکر است که pangolins یک پوسته پوسته گونه anteater بودند واسطه.) همه شیوه ای از تئوری های توطئه مطرح شده به توضیح این بیماری ها; رمان coronavirus شده است spuriously وابسته به حزب کمونیست چین 5گرم و سازمان سیا است. ساده تر و خسته کننده تر پاسخ این است که دنیای سرمایه داری به خودی خود یک ظرف پتری برای بیماری است. به عنوان شرکت های راز جنگل, کشتار حیوانات و با فشار خارج کردن گازهای گلخانه ای آنها آوردن ما نزدیک به یک آینده است که می تواند به خوبی به ارمغان بیاورد شیوع بیماری حتی مرگبارتر از coronavirus بیماری همه گیر.


پس علم را به پیروزی بیش از فلج اطفال و آبله و تب روماتیسمی دو برجسته virologists, David O. سفید و MacFarlane Burnet نوشت است که آینده مبارزه با بیماری های عفونی به احتمال زیاد خواهد بود "بسیار کسل کننده است." که اعتماد به نفس نمی خواهد آخرین طولانی است. شروع در سال 1981 برای اولین بار پس از چنین سوابق نگهداری می شدند و بیشتر مردم در حال مرگ از بیماری های عفونی نسبت به سال گذشته—به طور عمده از ایدز است. به عنوان لوری گرت جزئیات در آمدن طاعوندر سه روز کنفرانس در سال 1989 محققان آمریکایی آغاز شد و صدایی زنگ وجود دارد که خطرناک بود موجی از بیماری های عفونی ساختمان. ایدز—که فنر از مصرف گوشت بوش—در حال حاضر هزاران نفر کشته. نبود یک اتفاق است اما نشانه ای از چیزهایی که می آیند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن