چگونه دموکرات اجازه حق برنده شدن در مهاجرت

موضوع دانیل Denvir کتاب همه آمریکایی Nativism نقشی که لیبرال سیاسی مجلات باید در دادن پوشش را عمیقا ارتجاعی ای

توسط MASTERNEWSS در 14 اردیبهشت 1399

موضوع دانیل Denvir کتاب همه آمریکایی Nativism نقشی که لیبرال سیاسی مجلات باید در دادن پوشش را عمیقا ارتجاعی ایده های. در 1990s, The Atlantic منتشر شده و دلسوز نقد و بررسی کتاب کشور های بیگانهتوسط پیتر Brimelow. در حالی که او هنوز راست او مدیر سایت خواهد شد—سایت خود را VDARE امروز دسته مقالات با برچسب "مهاجرت جرم قتل"—Brimelow استدلال در کتاب خود که آمریکایی ها یک "مشروع علاقه به کشور خود نژادی تعادل است و این تعادل باید کج به سفیدتر عصر. اظهارات مانند ساخته شده است که مؤلف اما او در نهایت در ستایش این کتاب به عنوان "قدرتمند" و "شدت صادق است."

همه آمریکایی NATIVISM: چگونه دو حزبی جنگ با مهاجران توضیح می دهد که سیاست به عنوان ما آن را می دانم توسط Daniel دنور Verso, 352,,, صفحات, $24.95

یکی دیگر از مقاله منتشر شده در حدود همان زمان در همان مجله بود یک گزارش از روزنامه نگار سابق روی بک در ویسکانسین شهر, تلاش برای اسکان همونگ پناهندگان. در حالی که soberly گزارش داستان آینه قاب شده به عنوان "ممکن است آمریکا در آینده" اگر قوانین مهاجرت باقی مانده همان جایی که حاملگی در تاریخ بالا میان تازه واردان مشترک بودند و در شهر کوچک جدید مرموز خارجی همسایه شد و گفت: به عنوان یک تخلیه عمومی خزانه داری.

بک در آن زمان بود که در خدمت به عنوان سردبیر nativist فصلنامه اجتماعی, قرارداد, یکی از بسیاری از ضد مهاجر موسسات تاسیس و هدایت در اواخر جان Corinna دیگر رقم نگران حفظ سفید نژادی تسلط در ایالات متحده است. Corinna کل استراتژی برای تغییر بحث در مورد مهاجرت در restrictionist جهت در حالی که پروژه حذف از نژادپرستانه روحیۀ که سوار آن است. او در مجموع موفق است. اما او تقریبا قطعا بازدید داشتن هر دو بک و Brimelow جدی گرفته در یک نشریه با جریان اصلی تجدید نظر مانند اقیانوس اطلس به عنوان پیشرفت.

که در آن جناح راست استدلال در مهاجرت نگران هستند, لیبرال مجله بهبود یافته است خیلی از 1990s شروع شد. امروز برجسته محافظه کار نویسندگان مانند David Frum و اندرو سالیوان از perches خود را در اقیانوس اطلس و نیویورک به ترتیب بارها و بارها اندرز و چپ دموکرات ها برای دیدار با رئیس جمهور تهمت حداقل نیمه راه مهاجرت و یا در سالیوان عبارت "او لعنتی wall." در تابستان گذشته سالیوان متنبه دموکراتیک اولیه نامزدهای برای مخالفت با مرز اضافی اجرای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت:

من همچنین می توانید توجه داشته باشید که اکثر کشورهای اروپای غربی سختگیرانه کنترل مهاجرت و احساس بدون نیاز به عذر خواهی برای آن است. در حال ژاپنی ها و چینی سفید "supremacists"? لطفا. آیا آنها می خواهند برای حفظ فرهنگ خود و هویت ملی? اطمینان حاصل کنید. این است که در حال حاضر معادل KKK?

سالیوان نه تنها به نظر می رسد نادان آمریکایی سفید ملی گرایان' تحسین ژاپنی سیستم مهاجرت و ژاپن پر جنب و جوش ضد کره راست اما او ستایش چین است که در حال حاضر درگیر در پیچیده ترین برنامه های قومی پاک کننده دیده می شود هنوز در این قرن است.

اما آن Frum پوشش داستان "چقدر مهاجرت بیش از حد است ؟ " در مارس سال گذشته که با دقت گذاشته استدلال ساخته شده بسیاری از زمان خود توصیف "restrictionists." Frum طولانی ایستاده ارتباط با دیگر Corinna نهاد مرکز مطالعات مهاجرت که در آن او به نظر می رسد در چند میزگرد برگزار شده توسط این گروه است. کشورهای مستقل مشترک المنافع است همچنین تنها مهاجرت وکالت منبع ذکر شده توسط نام در داستان خود را در اقیانوس اطلس. به سوی پایان مقاله Frum اساسا طول می کشد همان موضع به عنوان Brimelow با این استدلال که "آمریکایی ها حق دارند به دقت در نظر بگیرید و آنها را شماره در میان خود را دارند." آمریکایی ها که به انجام با توجه به فرض شود مترادف با مغلوب ساختن پیشی جستن پایه; اگر لیبرال ها اصرار داشتن گویند و نگه دارید تا مخالفت خود را با اقدامات به "اجرای مرزهای" Frum استدلال "رأی دهندگان را استخدام فاشیست برای انجام این کار" به جای.

گروگان گرفتن منطق—که ما باید به فاشیست آنچه آنها می خواهند در مهاجرت و یا دیگری فاشیست پیروزی—مرکزی, سیاسی, حساب دیفرانسیل و انتگرال Denvir نشان می دهد که روغن این مسیر به "دو حزبی جنگ در مهاجران" از خود زیرنویس و پرتگاه پیدا کنیم و خودمان را حلق آویز بیش از امروز وقتی رئیس جمهور می تواند با استفاده از یک سابقه ملی بهداشت بحران به عنوان بهانه ای برای تعلیق مهاجرت است. مذاکره با همیشه بیشتر ملتهب و ایدئولوژیک حریف تنها منجر به این تشدید از "اجرای" خشونت.


Denvir شناسایی Progressive era را Dillingham کمیسیون, هر دو حزب در کمیسیون ویژه ای است که کنگره راه اندازی شد در سال 1907 به عنوان اولین موسسه به قاب مهاجرت به عنوان یک "مشکل" حل شود توسط سیاستگذاران در دولت فدرال است. کمیسیون توصیه و حمایت توسط امثال مدیسون گرانت هری Laughlin و دیگر eugenicists در مداخله سال منجر به قانون مهاجرت 1924 که به طور چشمگیری کاهش می یابد و قرار داده و یک کلاه بر روی مهاجرت از جنوب و شرق اروپا و ممنوع مهاجرت از بسیاری از آسیا. این بود تا زمانی که رئیس جمهور لیندون جانسون امضا 1965 مهاجرت و ملیت که تبعیض آمیز سهمیه از سال 1924 حذف شدند.

کانون nativist شورش است که پس از آن مصرف حزب جمهوری خواه و کشیدن دموکرات راست در مهاجرت شد کالیفرنیا در 1990s. در طول اولین شورشیان پیشنهاد برای حزب جمهوری خواه ریاست جمهوری اولیه پت بوکانان با حروف بزرگ در ادعا می کند که هزاران نفر از مهاجران مستند نشده دستگیر شدند در طول سال 1992 در لس آنجلس شورش (شکل علنی از طریق دادستان کل ویلیام Barr). "خارجی ها در حال آمدن به این کشور به طور غیر قانونی و کمک به رایت کردن یکی از بزرگترین شهرستانها در امریکا" بوچانان به خبرنگاران گفت:. "اگر من رئیس جمهور من را (ارتش) سپاه مهندسین ساخت دو سد حصار که خواهد حفظ 95 درصد از ترافیک غیر قانونی. من فکر می کنم آن می تواند انجام شود." به طور مشابه, رئیس Corinna سازمان فدراسیون برای آمریکا اصلاح قانون مهاجرت و یا نمایشگاه در نامه ای به کنگره کالیفرنیا هیئت اصرار آن را به در نظر گرفتن "نقش مهاجرت های غیر قانونی در کمک به برای تحویل در امریکا دومین شهر بزرگ به کوره از هرج و مرج."

Denvir توصیف "رنگارنگ پویا مهاجر تهدید و سفید قربانی" پشت فشار چندین سال بعد به صورت کالیفرنیا گزاره 187 که به دنبال جلوگیری از دسترسی به مهاجران مستند نشده عروق کرونر از مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی و عمومی در مدارس. انتخابات اندازه گیری شد و co-اسپانسر شده از طرف متعصب باربارا کو پیشین پلیس تحلیلگر بود که از کار اخراج شده برای استفاده از منابع پلیس شهر برای او سیاسی جنگهای صلیبی. کو گفت: او الهام گرفته شده بود به اقدام پس از مراجعه به یک اجتماعی خدمات دفتر با یک معلول جانباز که در آن مهاجران مستند نشده اتهام دریافت مزایای که او را دوست نداشت. مانند بوچانان و عادلانه کو بسته مهاجرت به طور مستقیم به جرم و جنایت. "شما بیگانه غیر قانونی فرزندان سوم دنیای کودکان از مدارس ما و شما را کاهش می دهد خشونت" کو گفت یک خبرنگار در سال 1994. "آنها شلیک و آنها را ضرب و شتم آنها چاقو و آنها خود را گسترش مواد مخدر در اطراف در سیستم مدرسه ما. و ما در حال پرداخت آنها را به انجام آن است." علت بود برداشت و تکثير توسط جمهوری خواه فرماندار پیت ویلسون به دنبال او انتخاب مجدد در نوامبر سال 1994 رای دهندگان مورد تایید گزاره 187 توسط تقریبا 18-نقطه حاشیه و ویلسون به دست آورد. اواخر '90s قانون سوخته توسط فدرال در حالی که کو می خواهم به صحبت می کنند در supremacist حوادث از جمله تجمع که در آن سابق و زیاد شدن اعضای کلن سوخته مکزیک و سازمان ملل متحد پرچم.

Denvir واقع سرپا نگه داشتن 187 مبارزه به عنوان شروع از نقطه بدون بازگشت برای حزب جمهوری خواه و شروع به حزب دموکرات تمایل به کار در شرایط تعیین شده توسط nativists. Denvir یادداشت که در سرپا نگه داشتن 187 بحث سناتور دموکرات دایان فاینستاین نه تنها قبول این فرض که مهاجران مستند نشده به سرزنش دولت ضعیف اقتصاد بلکه مقصر صحت سیاسی برای ساخت دیگران ترس از صحبت کردن در مورد این موضوع. توسط 1996 (زمانی که بوکانان ساخته شده است یکی دیگر اجرا دادن به زندگی به nativists) ، کلینتون دولت بود چکش سخت آن-بر-مهاجرت اعتبار توسط ارسال نیروهای مسلح به مرز. "پس از سالها غفلت ما نهایت بازگرداندن حاکمیت قانون قفل کردن باد از جنوب مرز" و سپس دستیار رئیس جمهور رام امانوئل گفت: از نیویورک تایمز.

این شرارت "مهاجران غیر قانونی" به منظور حفاظت از حقوقی مهاجرت شد "قالب برای جریان اصلی سیاست مهاجرت" زیر عبور غیر قانونی اصلاح قانون مهاجرت و مهاجر مسئولیت عمل از سال 1996 تحت ریاست جمهوری بیل کلینتون. این قانون پیوست جنگ بر مهاجران و جرم و شدت و عطف به ماسبق گسترش این دسته از جرایم است که می تواند منجر به اخراج, در حالی که همچنین ساخت تبعید آسان تر است. در حالی که IIRIRA در اصل یک جمهوری بیل کلینتون و جدید دموکرات ها مشتاق بودند co-opt حق را پیام. "با ترکیب مخالفان شعارهای شما حذف سیاست های خود را ادعا می کند" نوشت: امانوئل در یک یادداشت به رئیس جمهور و با عبور از IIRIRA, کلینتون می تواند و باید "ادعا و رسیدن به رکورد اخراج کیفری بیگانگان."

بعد از آن تلاش برای دستیابی به اصطلاح جامع مهاجرت اصلاحات تحت بوش و اوباما—که هر دو ارائه مسیر به شهروندی و حتی بیشتر در راه اجرای—شد با این حال تضعیف قدرت رو به رشد از nativist راست در حزب جمهوری خواه. Denvir اشاره می کند که هدف از این nativist جنبش است در نهایت در پایان از همه حقوقی مهاجرت است. در نتیجه هر دو حزب تلاش برای ایجاد یک اخراج رژیم و militarize مرز را کمی خنثی کردن این موضوع اما در عوض توسط ایجاد یک حس از بحران کمک ارائه باز برای مغلوب ساختن پیشی جستن به طوفان مرحله.


Denvir یک همکار در Watson, موسسه بین المللی & امور عمومی در دانشگاه براون و میزبان Jacobin's فوق العاده پادکست این حفاری نیز یک فعال سیاسی که بازگو برخی از خود گذشته مهاجرت وکالت در کتاب خود از جمله کار های کوچک آمریکای مرکزی, همبستگی گروه در پورتلند اورگان در 2000s. او همچنین توضیح می دهد که چگونه مهم تلاش مبارز فعالین از جمله کسانی که سازماندهی 2010 دنباله از رویاهای متقابل مارس بودند در به دست آوردن مخاطره آمیز اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برای حمایت از مهاجران مستند نشده تحت اوباما.

به دنبال در رای گیری های اخیر, Denvir می بیند در واکنش دم در برابر تهمت بالقوه برای شکستن دیرینه دو حزبی وضعیت موجود. به عنوان Denvir می نویسد: "[T]لحظه ای خود را حداکثر nativist قدرت بیشتر است مانند یک ابرنواختر بزرگ وحشتناک انفجار مارک پایان نیست آغاز از یک چرخه سياسی." قطبش اظهار تاسف در همه جا در جریان اصلی مطبوعات و در میان میانه دموکراتیک نامزدها برای ریاست جمهوری است خوب و به خصوص مورد نیاز در این موضوع. "اگر دموکرات چوب به مرکز مهاجرت و آنها را پیدا خواهد کرد خود را مبارزه در دو جبهه" او می نویسد. به جای "مبارزه با جمهوری خواهان با دکمه سمت چپ در پشت خود خواهد شد به مراتب آسان تر را به نفع خود—و بیشتر نجیب پیروزی است."

چه ممکن است بیشتر مهم در مورد این کتاب این است که Denvir را کبود حساب از شکست دولت اوباما که متصلب سالانه کشور اخراج سطح است که هنوز هم تعداد مغلوب ساختن پیشی جستن. (در ماه جولای سال گذشته در واقعیت این خانه نظارت کمیته تا به حال به حذف یک صدای جیر جیر در "بچه ها در قفس: غیرانسانی در مرز" از آنجا که آن را برجسته یک تصویر از یک مرکز بازداشت شده در 2014. مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست ندهید این فرصت را به نقطه ای از ریاکاری و نه به دفاع از خود سیاست.) اگر اوباما معاون رئیس جمهور جو بایدن, برنده ریاست جمهوری در ماه نوامبر آن را تقریبا به طور قطع به معنای عقبگرد از مغلوب ساختن پیشی جستن بدترین سیاست های مهاجرتی. اما آن خواهد بود و بعید است به تغییر شرایط بحث های ساخته شده بر روی nativist مفروضات. آن را جدی حساب به انجام که.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن