چگونه Natrona ارتفاعات عکاس جان Filo اسیر وحشت از ایالت کنت قتل

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

11 دقیقه پیش

جان Filo نمی تواند از اوهایو به اندازه کافی سریع.

آن اوایل بعد از ظهر در مارس 4, 1970 و او رانندگی با رول فیلم او در خود را به رنگ قرمز فولکس واگن سوسک. این فیلم شامل عکس Filo گرفته بود تنها — تصاویری از قتل غیر مسلح دانش آموزان در اعتراض به جنگ ویتنام در دانشگاه ایالتی کنت و یک دانشگاه تحت محاصره توسط اعضای گارد ملی اوهایو.

این یک صحنه خونین و آدرنالین بود پمپاژ. او می دانست که او خوش شانس بود او نبود ضربه توسط یک یا بیشتر از این گلوله ها که به نظر می رسید که از تمام جهات.

Filo یک Natrona ارتفاعات بومی بود و یک 21 ساله ایالتی کنت روزنامه نگاری دانشجویی و پاره وقت اخبار عکاس. به عنوان او ساخته شده راه خود را خاموش پردیس او را تماشا ملی نگهبان برش یک خط تلفن. او تصمیم گرفت آن را نشانه خوبی نیست که آن را بخشی از تلاش برای کنترل چگونه اخبار را کردم.

"من فکر کردم آن را تنها یک ماده از زمان قبل از آنها نمیفهمد که وجود دارد و کسی که عکس گرفت گفت:" Filo.

او نگران بود که او را متوقف دستگیر و از همه بدتر باید فیلم خود ضبط توسط مقامات. Filo بود و از ترس حقیقت در مورد آنچه اتفاق افتاده است ممکن است گفته شود. غلط نسخه از این حوادث بود که در حال حاضر در گردش خون.

"اولیه رادیو گزارش شد گفت: دانش آموزان کشته شدند در ضربات پنالتی' در ایالت کنت. ما وجود دارد. ما می دانستیم که این کاملا اشتباه است. تفکر من این است که یکی دیگر از این پوشش یو پی اس شما بشنوم."

Filo تا به حال برای رسیدن به یک محل که در آن امن بود برای چاپ و انتشار تصاویر خود را.

"من اولین غریزه بود برای اجرا به سیم, سرویس, اما من نمی دانم که در آن بود در کلیولند و من واقعا نمی خواهم این ایده از بودن در اوهایو گفت:" Filo.

ترس خود را بر اساس یک احساس او تا به حال در مورد گارد ملی اوهایو و اوهایو رژیم صهیونیستی است. جیم رودز بود که پس از آن اجرا شد.

"من فقط احساس, 'اوهایو است که یک جای خوب می شود. هیچ کس نمی داند من در اینجا. چرا من به جایی که من می توانید اعتماد کسی و آنها می توانند به من اعتماد کن.' "

او تصمیم گرفت به درایو به Tarentum که در آن او کار می کرد برای چند گذشته تابستان در دره اخبار روزانه.

در خط آتش

توسط 1970, تظاهرات علیه جنگ ویتنام شده بود برای سال در دانشگاه و جاهای دیگر در سراسر ایالات متحده اما تنش در ایالت کنت در آن روز بود ratcheted تا به طور قابل توجهی توسط رئیس جمهور نیکسون تصمیم روز قبل از آن برای حمله به کامبوج. آن چیزی بود که دولت نیکسون به عنوان یک "حمله" اما این حرکت تا به حال خشم کسانی که تغذیه با جنگ ویتنام و این ایده است که گسترش جنگ خواهد آن را کوتاه.

هر چند Filo نمی توانست شناخته شده چقدر خشونت تقابل بین دانش آموزان و سربازان گارد ملی را تبدیل به مه 4 او آگاه بود مردم در هر دو طرف بودند مشکوک از عکاسان.

"آنچه که من سعی می کنم به مردم یادآوری است که یک عکاس در آن زمان و حال در یک وضعیت که هیچ کس شما را دوست داشت" گفت: Filo طی یک مصاحبه تلفنی از خانه خود در شهر نیویورک است.

"دانش آموزان نمی خواهم شما به خاطر آنها که شما برخی از لباس شخصی کار برای برخی از قانون اجرای گروه جمع آوری تصاویر. قانون اجرای گروه فکر شما در تلاش بودند به خشونت پلیس عکس, به طوری که آنها نمی مانند شما.

"حتی زمانی که من در تصاویر عکسبرداری از بدن در خیابان وجود دارد مردم جیغ در گوش من" چه نوع از یک خوک هستید ؟ ' بود که من از عکسبرداری از این صحنه وحشتناک."

حتی اگر معترضان بود سطل آشغال شهر کنت و سوختن ROTC ساختمان در پردیس بیش از آخر هفته وجود ندارد هر نشانه ای که چنین صحنه وحشتناک بود به جای زمانی که دانش آموزان شروع به نشان دادن مدت کوتاهی پس از ظهر روز که رو به آفتاب, باد می وزد دوشنبه.

در حالی که هزاران نفر جمع شده بودند در ویکیانبار منطقه پردیس در اعتراض به گسترش جنگ در جنوب شرقی آسیا و بسیاری از دانش آموزان متمرکز شده بود بر اساس این ایده از یک دانش آموز اعتصاب به تعطیل دانشگاه.

مسئولان دانشگاه ممنوع رویداد. حدود 100 اوهایو ملی Guardsmen حمل M-1, نظامی, تفنگ مستقر شدند در آنچه باقی مانده بود از ROTC ساختمان.

"این guardsmen بودند در یک طرف عوام و دانشجویان شد و از سوی دیگر" گفت: Filo.

دانشجویان دستور داده شد برای متفرق کردن و زمانی که آنها نمی, گاز اشک آور منتشر شد. این guardsmen سپس راهپیمایی در سراسر عوام و مجبور معترضان به حرکت در نزدیکی پتو تپه و سپس پایین سمت دیگر تپه به سمت عمل زمین فوتبال است. زمین محصور شده با شمشیربازی که به دام افتاده guardsmen با تظاهرکنندگان خشمگین که این بار بودند و فریاد و پرتاب سنگ.

این guardsmen عقب نشینی به عقب تا پتو تپه. جمعیت پراکنده شد. که در آن نقطه, Filo که آن را به پایان بود از رویارویی.

اما زمانی که guardsmen رسیده بالای تپه آنها اشاره کرد و اسلحه های خود را در سراشیبی و شروع به شلیک.

"من فکر کردم آن را یک تاکتیک ترساندن. من در زمان یک تصویر. سپس کسی که با اشاره یک تفنگ در جهت من و من نمیفهمد من می خواهم یک عکس از آن است. تفنگ رفت و مجسمه سازی در این زمینه من نظر گرفت به یک ابر زنگ و یک تکه از پوست درخت آمد درخت. در آن زمان من دوربین را برداشت و تمرکز دوباره من متوجه شدم من می خواهم به ضرب گلوله کشته شده است."

ناگهان Filo شد dodging افرادی که در حال فرار بودند. او شروع به پریدن کرد و در اطراف و تلاش برای جلوگیری از گرفتن زدم.

"سپس من چک خودم فکر — من می تواند در یک حالت شوک و نمی دانم که من می خواهم به ضرب گلوله کشته شده است." او تا به حال نشده است. اما به عنوان Filo نگاه به سمت چپ خود او می تواند کسی که دروغ گفتن بر روی آسفالت کنار مقدار زیادی از خون که ریخته از او در یک ماده از چند ثانیه.

"با خودم گفتم: " آه من از اینجا' و من به پایین تپه. و سپس به خودم گفتم " چه هستند شما در حال فرار برای در حال حاضر ؟ آن را بیش از.' "

یاد عکس

Filo می دانستم که کسی او را دیدم دروغ گفتن در خیابان در یک استخر خون مرده بود. پس از در حال اجرا به دور او آمد به دانستن او را به گرفتن عکس.

"این فرد مرتب کردن بر اساس از سمت چپ به تنهایی فقط در خیابان" Filo گفت. "من شروع به ساخت تصاویر و در چند فریم من با دیدن این دختر در حال اجرا کردن خیابان و او زانو زده را در کنار بدن است."

Filo آگاه شد دوربین خود را در حال اجرا بود از فیلم و که او نمی باید بسیاری از فریم سمت چپ. او بیشتر رول در کیسه خود را, اما در نظر گرفتن زمان برای بارگذاری به معنای خطر از دست دادن لحظه ای.

"من فقط یک دوربین است. من می خواستم برای گرفتن در یک موقعیت بهتر برای به دست آوردن او را بیشتر در جبهه و دیدن آنچه که او انجام شده بود که با بدن است. و شما می توانید چیزی را ببینید ساختمان در او احساسات شروع به توسعه. من فکر می کنم شما در حال رفتن به اجرا در خارج از فیلم است.' سپس به او اجازه دهید از جیغ و من به ضرب گلوله یک تصویر است."

عکس از 14 سال فراری مری ان Vecchio زانو زدن و گریه کردن بر روی بدن از جفری میلر است که در میان اکثر تصاویر ماندگار در ارتباط با جنگ ویتنام. آن را به عنوان قدرتمند به عنوان این عکس توسط Nick Ut از دختران 9 ساله کودک شناخته شده به عنوان بمب آتشزا و تصویر توسط ادی آدامز از یک مرد ویتنامی در حال اجرا با یک نقطه خالی گلوله به سر.

در تمام چهار ایالتی کنت دانش آموزان کشته شدند و نه تن زخمی شدند. در علاوه بر این به میلر مرده بودند ویلیام شرودر ساندرا Scheuer و آلیسون Krause بود که از پیتسبورگ حومه چرچیل.

قبل از Filo سوار دور او قرار داده استفاده نشده خود را رول فیلم خود را در جیب و کیف دوربین بدانند که اگر او متوقف شد و این چیزی است که او می خواهد دست.

او پریدند در جاده و ساخته شده 2½-ساعت رانندگی به Tarentum پایان دادن به در اتاق خبر دره روزانه اخبار و اعزام روزانه. او وجود خود را در طول تابستان پس از Har-Brack دبیرستان.

"به محض این که من رو به پنسیلوانیا در شاهراه من به نام کاغذ. من می دانستم که من می تواند وجود دارد و حداقل روند این فیلم و آن را دریافت کند."

Filo عکس از ایالت کنت تیراندازی بودند منتقل می شود در ارتباط مطبوعات و یونایتد پرس بین المللی خدمات سیم و منتشر شده در روزنامه ها در سراسر جهان است.

برای روزنامه محلی Filo نوشت: اول شخص داستان با تصاویر خود را.

نفرت تماس و ایمیل نفرت

Filo ماند تا 2 صبح اما نبود قادر به خواب در روز بعد. چرا که با 9 صبح دو مامور اف بی آی شد انتظار برای او در آشپزخانه از پدر و مادر خود را از خانه به طوری که آنها می تواند خود را رسوب.

در روزها و هفته های پس از Filo دریافت نفرت تماس و ایمیل نفرت از افرادی که حاضر به باور مری ان Vecchio تصویر واقعی بود.

"تلفن را حلقه تمام شب طولانی است. مردم با شما تماس کمونیست و ما فقط قطع است. در نهایت من فقط گفت: پدر و مادرم به تلفن کردن قلاب 7 ساعت است.

"آنها نفرت ایمیل در (دره روزانه اخبار و اعزام روزانه) و به اعتقاد من برخی از افراد حتی لغو اشتراک خود را."

با وجود که کمی از غم و اندوه Filo دریافت حداقل یک پاداش قابل توجهی برای او تصویر معروف: 1971 جایزه پولیتزر در نقطه عکاسی خبری.

امروز او یک معاون رئیس جمهور در CBS که در آن او نظارت, تولید, تبلیغاتی عکس.

اما با وجود با برکت بخت خوب در یک موقعیت به استفاده از مهارت های خود را برای ایجاد یکی از مهم ترین تصاویر آمریکا در قرن 20 هنوز هم وجود دارد مسائل که Filo می گوید مبارزات او با جمله تکراری افکار در مورد این رویداد در 50 سال پیش.

"آن زمان من سال برای آمدن به مقابله با 'چگونه من از دست رفته؟' من می دانستم که من ایستاده بود. من می دانستم که دیگر مردم رو به گلوله بست. چگونه است که اتفاق می افتد ؟ من صرف بسیاری از شب تا فکر کردن در مورد که" Filo گفت. "آن را به نقطه که در آن یا درایوهای شما دیوانه و یا شما آن را قبول کند به عنوان تنها ... سرنوشت.

"من همیشه احساس خوش شانس. یک روز می رود که در آن من نمی فکر می کنم در مورد که در آن روز."

پل Guggenheimer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با پل در 724-226-7706 یا pguggenheimer@triblive.com.

دسته بندی: انتخاب سردبیر | محلی | منطقه ای | خبرها | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن