چگونه برای زنده ماندن Supermax

شما جیره کتاب. شما دریافت می کنید دو هفته—تصادفی کتابهای یک گارد را انتخاب. شما هنگ روز خود را. شما ایجاد و به

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

شما هنگ روز خود را. شما ایجاد و به طور مداوم دوباره اختراع یک روال. و شما به آن می چسبد. شما سرعت مرزهای همراه: سه و نیم مراحل در یک جهت و سه و نیم گام به عقب. شما در حفظ و در حال حرکت است. زمانی که cellblock سیل و سلول طبقه است که در زیر به چند اینچ از آب—که اتفاق می افتد به طور منظم به دلیل آن را یکی از چند اشکال اعتراض ممکن است—شما تقلا از طریق آن. زمانی که کف پوشش نیست با شما شکستن قدم زدن خود را با شنا و دراز و نشست.

شما جیره کتاب. شما دریافت می کنید دو هفته—تصادفی کتابهای یک گارد را انتخاب.

گاهی اوقات آنها در حال تکمیل است. بار دیگر آنها نیست—قسمت است از دست رفته است. شما را به خواندن یک جمله و یک پاراگراف یک صفحه از یک فصل در یک زمان است. هر آنچه را نگه می دارد شما را از در حال اجرا کوتاه از کلمات قبل از هفته آینده. کتاب گذشت یکشنبه شب—مگر اینکه سپاه پاسداران مشغول هستند و با سلول استخراج جاری شدن سیل و یا آنها فقط احساس نمی مانند عبور کتاب ، و البته این اتفاق می افتد اغلب. هنگامی که نگهبانان را به کتاب حدود—و یا شما می توانید آنهایی که شما در حال حاضر به عنوان خوانده شده—شما با خواندن این کتاب شما دوباره. بخوانيد آنچه شما به عنوان شما را حفظ سرعت همراه خود را.

اگر شما رفت و به جنبش اسلامی ازبکستان قوی و سالم که نه راه شما در حال رفتن به ماندن بگیرید. شما نمی توانید به اندازه کافی ویتامین و کالری, هوای تازه, نور خورشید و یا هر چیز دیگری برای سلامت لازم است. شما رشد می کنند دچار کم خونی وحشت زده و عصبی اسکلتی. مگر اینکه شما را متوقف در حال حرکت—که در این صورت شما تبدیل به خمیری, pallid, ضعیف. شما انجام آنچه شما می توانید برای مراقبت از سلامت خود و شما عرق نیست چه شما نمی توانید. این بدن شما است که رفتن به شما از طریق تجربه—اگر شما از طریق آن دریافت کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن