آتش سوزی بزرگ بلعد کوکیتلام خانه

محتوای مقاله در ادامه"وقتی که بچه ها وجود دارد و آنها درک آن مجاور به تمام مناطق پوشیده شده از درخت و آنها بلا

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"وقتی که بچه ها وجود دارد و آنها درک آن مجاور به تمام مناطق پوشیده شده از درخت و آنها بلافاصله می دانست که خطر و در زمان مراقبت از آن را بلافاصله. خدمه انجام یک کار بسیار خوب سرکوب آتش است."

خانه پایدار "نسبتا سنگین آسیب" بود اما تحت کنترل اواسط بعد از ظهر دیویدسون گفت. "آتش بوده است که عمدتا زدم اما هنوز هم وجود دارد برخی از نقطه آتش سوزی رخ می دهد."

پنج کامیون های آتش نشانی با حدود 26 پرسنل با حضور فروغ Davidson گفت.

"من مطمئن هستم که از صدمات. من می دانم B. C. آمبولانس شد وجود دارد. اما آنچه من می دانم این است که همه آنها امن است. من نمی دانم اگر کسی تا به حال دود استنشاق و یا هر چیزی شبیه به آن. من لازم نیست که آن خاص و در عین حال" او گفت:.

علت این آتش سوزی هنوز در دست بررسی Davidson گفت.

—با فایل های از دن Fumano

kfraser@postmedia.com

Coquitlam, BC: MAY 11, 2020 -- Coquitlam Fire/ Rescue firefighters fight blaze at a home on Coast Meridian Road in Coquitlam, BC's Burke Mountain neighbourhood Monday, May 11, 2020. The home was fully engulfed in flames when firefighters arrived, and snarled traffic in the area. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by reporter) ORG XMIT: coquitlamfire [PNG Merlin Archive]
کوکیتلام آتش نجات دعوا یک آتش سوزی در یک خانه در ساحل نصف النهار جاده در برک کوه محله دوشنبه. این خانه به طور کامل فرا گرفته و در شعله های آتش در هنگام آتش نشانان وارد شده است. Jason Payne/PNG


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن