شکار طلایی دولت قاتل به یاد می آورد در HBO است 'من رفته در تاریکی"

"من خواهید بود رفته تیره'10 p. m. روز شنبهHBO TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خوا

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

9 دقیقه پیش

نویسنده و واقعی جرم و جنایت چرم گاومیش میشل مک نامارا اختصاص داده شده نهایی سال از عمر خود را در تلاش برای پیگیری کردن سایه درنده او لقب "دولت طلایی قاتل" — سریال متجاوز و قاتل است که ترس و وحشت کالیفرنیا در دهه 1970 و 80.

این یک وسواس است که حفر آن قلاب به او و فقط نمی خواهد اجازه رفتن.

"من تا به حال یک قتل عادت," او نوشت: "و این بد بود."

که عادت سوخت 2018 پرفروش "من رفته در تاریکی" که به پایان رسید پس از مرگ مک نامارا پس از مرگ ناگهانی دو سال پیش در سن 46. و در حال حاضر کتاب او است که پایه و اساس یک پرچین شش قسمت مجموعه مستند HBO به همین نام است.

ماهرانه گردد با کارگردان و تهیه کننده اجرایی Liz Garbus سری نه تنها به یاد می آورد وحشتناک جزئیات این موارد اما به کنکاش عمیق به مک نامارا را بی امان درایو را گسترده تر با توجه به جنایات و پیدا کردن از بسته شدن برای قربانیان.

"این فیلم واقعا گفت از نقطه نظر بازماندگان و میشل به عنوان مخالف به نقطه نظر درنده به دنبال در در این زنان" Garbus گفت. "... (ع) میشل من کشیده شد در با صدای او — به عنوان یک نویسنده و یک مادر و یک زن و یک هنرمند است."

مک نامارا ما یاد بود "پایین به زمین و پایین کلید به عنوان امکان پذیر است" — یک مادر و همسر است که ترجیح داده به دور خودش از صحنه هالیوود از همسرش, کمدین بازیگر Patton Oswalt.

اما در شب به عنوان خانواده او خواب او pored بیش از جرم و جنایت, فایل, لیوان, عکس کالبد شکافی گزارش کیفری کدها و بیشتر — هر چیزی که ممکن است کمک به او اینچ نزدیک به پیدا کردن مرد مسئول 50 خانه-تهاجم تجاوز — از جمله برخی در منطقه خلیج — و 12 قتل.

او تا به حال واقعا از این شنیده مقصر — همچنین به عنوان منطقه شرق متجاوز و اصلی Night Stalker — تا زمانی که خواندن "ناگهانی ترور" 2010 کتاب توسط بازنشسته کنترا کوستا کارآگاه لری Crompton که مصاحبه در این مجموعه است. با توجه به اندازه و دامنه طلایی دولت قاتل را به جرم ولگردی و قانونی شکنی مک نامارا مبهوت در کمی شناخته شده بود در مورد او در مقایسه با دیگر بدنام شکارچیان مانند قاتل زودیاک.

و پس از آن بود.

مک نامارا را حرفه خود قرار داده و در تماس با یک شبکه آنلاین "شهروند کارآگاه" که مشترک مورد علاقه خود را. او دوست ماموران اجرای قانون از جمله پل سوراخ که در آن زمان بود و سرد مورد محقق و رئیس پزشکی قانونی برای Contra Costa County دفتر دادستان منطقه. او همچنین متصلب مکرر در حال پرواز مایل متقاطع دولت به بازدید از سایت های گلدن استیت قاتل حملات.

نوشته های او در مورد این موارد برای لس آنجلس مجله و کتاب برنده raves از منتقدان که او را تحسین توانایی برای جدا کردن خودش از "فرومایه گور سگهای" درست نوع جرم و انسانیت قربانیان.

Garbus و تیم او آشکارا به ارمغان آورد که همان نوع سعی و کوشش حساسیت و کردار به پروژه خود را و نتیجه نهایی مسحور سری است که گسترش می یابد در این کتاب است. بسیاری از بازماندگان بازشماری تجربیات خود را در سرد جزئیات. وجود استفاده گسترده از فیلم آرشیوی و جرم و جنایت-صحنه عکس, همراه با مصاحبه با کارآگاهان و دیگران در ارتباط با این موارد است.

Oswalt همچنین به نظر می رسد در دوربین به ارائه برخی از بینش به آیفون تثبیت که در نهایت در زمان سخت تلفات در مک نامارا. او گزارش شد کلید کمک کننده به این فیلم ارائه نوار از مصاحبه های تلفن همراه متون و فیلم او به ضرب گلوله در حالی که اصلاح گلدن استیت قاتل را قدم به قدم. و در سراسر "من رفته در تاریکی" گزیده ای از مک نامارا کتاب در حال خواندن توسط بازیگر Amy Ryan.

"میشل کاملا وسواسی در مورد اسناد و مدارک و ما به طور مشابه شد وسواسی — نه فقط در مورد اسناد و مدارک از گلدن استیت قاتل, اما همچنین از میشل سفر خود," Garbus گفت. "بنابراین شما واقعا احساس می شد در کنار او به عنوان او به بررسی این جنایات است."

البته این سری نیز قادر به ارائه یک پیچ و تاب و در داستان است که مک نامارا متاسفانه نبود قادر به شاهد: در آوریل 24, 2018, دو سال پس از مرگ نویسنده و دو ماه بعد از "رفته در تاریکی" منتشر شد یوسف جیمز دی آنجلو, 72 ساله نیروی دریایی جانباز و افسر سابق پلیس دستگیر شد به ظن اینکه دولت طلایی قاتل. او در انتظار محاکمه در ساکرامنتو.

در حالی که جذب این سریال بینندگان دریافت واضح حس چرا گلدن استیت قاتل قادر به طفره رفتن گرفتن برای چند دهه. با ظاهر متفاوت موارد پخش شده در سراسر کشور وجود دارد که تکان دهنده عدم ارتباط و همکاری بین سازمان های اجرای قانون در روز. سریال متجاوز/قاتل نیز متد بنا کردن قربانیان خود را و خود را به خانه می روم کمی به شانس. و پیشرفت در DNA پزشکی قانونی هنوز سال های دور.

HBO فیلم همچنین commendably منتقل تغییر چشمگیر در تجاوز به فرهنگ بین #MeToo در حال حاضر و ستمگران و سپس هنگامی که زنان اغلب شرمنده به جلو آمده و/یا ساخته شده را به احساس مانند آنها در حال انجام کاری اشتباه است که صید در موارد تجاوز جنسی. بسیاری از بازماندگان در این فیلم در حال صحبت آشکارا برای اولین بار.

"بودن در تیم میشل مفید بود" Garbus می گوید از تلاش برای به دست آوردن زنان به صحبت می کنند. "اما من فکر می کنم آنها معتقد بودند ما هنگامی که ما می گفت ما می خواستیم به انجام یک کار کامل و نه باید آنها کاهش می یابد به یک نیش صدا از افتضاح ترین چیزی است که تا کنون به آنها اتفاق افتاده است. (ما) واقعا نگاه 360 تروما آنها با تجربه و مسائل روانی است که در گرفت و همچنین قدرت آنها نمایش داده بیرون آمدن انتهای دیگر."

که خود را به قلب غم انگیز داستان در نهایت بودن بیرون آورده و به نور است که شاید بزرگترین پیروزی "من رفته در تاریکی است."

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب