من گل بدتر از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را در آن تست مغز

در آن زمان من بود و دائما نگران است که اینترنت من عادت کرده بود اختلال در توانایی من به فکر می کنم و به یاد دا

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

در آن زمان من بود و دائما نگران است که اینترنت من عادت کرده بود اختلال در توانایی من به فکر می کنم و به یاد داشته باشید چیزهایی; ساعت هزینه در توییتر, آموزش مغز من را جذب و به سرعت پاکسازی هزاران تکه های کوچکی از اطلاعات است که سالم است. من برگزار شد از امید, اما, که پاسخ خواهد شامل دارو من که یک پزشک ممکن است تشخیص علائم و نشان می دهد برخی از آشکار جایگزین کوکتل از Ssri که این مشکل را حل.

من نگران بود که ولبوترین انجام شد چیزی به مغز من; پس از من تا به حال شروع به گرفتن آن در سال 2018 متوجه شدم خودم مخلوط کردن کلمات. اگر من صحبت کردن در مورد دو مفهوم—می گویند "پیتزا" و "فوتبال"—آنها می توان جابجا زمان این جمله از دهان من; ناگهان ما سفارش فوتبال برای پیتزا بازی. در دسامبر 2019 من چیزی عمیقا مضر است که بسیاری از مردم به ناچار به انجام زمانی که آنها نمی توانند مراقبت های بهداشت روانی: من سعی کردم مدیریت خود من دارو و مخروطی خودم خاموش ولبوترین به آرامی. این موفق به رفع مشکل من با صحبت کردن کلمات با صدای بلند و مرا به یک افسردگی عمیق به بوت. من صرف مقدار ژانویه در تلاطم میگرن. آن را تسکین بود تا در نهایت به یک دکتر مراجعه کنید.

بیشتر از ملاقات اول بود کاملا استاندارد. من پاسخ پرسش ها در مورد من و زندگی من در دوران کودکی و میگرن. آن را بیش از دو ساعت ، و از آنجا که اشاره کردم این ترس در مورد توانایی های شناختی دکتر به من مکا آزمون. زمانی که او پیشنهاد آن به من گفت با هیجان: "یکی از آنها به مغلوب ساختن پیشی جستن!" آنها باید متعهد به من در این نقطه.

آزمون به عنوان والاس گفت: سخت نیست. شما در قرعه کشی یک چهره ساعت. شما یک تصویر نشان داده شیر و می گویند که شیر است." در حالی که تهمت اصرار داشت که پزشکان او گفته که "به ندرت کسی انجام آنچه شما فقط انجام داد" که کمی احساس می کند: نکته این تست این است که کسانی که نمره کامل کامل مغز. نمره کامل صرفا نشان می دهد که مغز شما عملکرد درون پارامترهای طبیعی. به جای تشخیص برخی از برتر فکری چابکی است که ممکن است فرد را قادر به رنگ مثل پیکاسو یا کشف راز همجوشی سرد این مکا آزمون گواه به این امکان است که شما ممکن است قادر به باز کردن می توانید از لوبیا و بدون صدمه زدن به خودتان. آن را تایید می کند "اختلال شناختی خفیف" نه بسیار پایدار نابغه. نمره عبور 26 از 30.

من تا به حال یک زن و شوهر از تصادفا. در یک بخش از آزمون دکتر می خواند یک لیست از پنج کلمه نتیجه ان بیمار خواسته است به تکرار آنها را بلافاصله و سپس آنها را تکرار کنید و برای بار دوم بعد از چند دقیقه گذشت. در طول دومین رسیتال من را فراموش کرده یکی از این کلمات است. من هم افتاد تا در بخش دیگر که آزمون گیرنده خواسته است به لیست به عنوان بسیاری از کلمات که شروع با حرف "F" در یک دقیقه زمان. پس از گفتن چند من خودم در نظر گرفتن به طور فزاینده ای دردناک مقدار از زمان به فکر می کنم از کلمات جدید به لیست. من نیز پرتاب شده توسط این واقعیت است که "فرانسه" به حساب نمی. من نمی دانستم این مکا آزمون به شرح زیر دستمالی کردن قوانین است.

من احساس می کنم مثل من در حال مبارزه با یک شکل از مرحله وحشت. من هنوز هم می تواند به خاطر احساس اضطراب در مورد تست و من به یاد داشته باشید که چگونه من در مورد سوال همه چیز من در حالی که من این کار را انجام حق به اینکه دقیقه در ساعت است, یکی از بزرگ یا کوچک است. (این یکی از بزرگ است.) شاید من درست بود که مغز من کار نمی کند به خوبی در زمان خودش آن را نیز می تواند مورد است که این احتیاط بیشتری شد مغز من به درستی مسیریابی راه خود را در سراسر اضطراب در من احساس شد.

همانطور که گفتم و خواهد تسریع تاکید بر قبل از جمهوری جدید تجدید همه پرسی درباره من, اشتغال, من عبور از آزمون. من روانپزشک نتیجه گیری شد که بدن من تحت مقدار زیادی از استرس مداوم از میگرن و من "به شدت" تحت-دارو پس از فرار از ولبوترین. به عنوان من می خواهم امیدوار است او آمد تا با حق دارویی کوکتل و در حالی که من نمی توانم بگویم من احساس می کنم که اینترنت من مغز علائم کاملا فروکش من خیلی بیشتر احساس سرما در مورد آنها و من احساس به عنوان اگر من ممکن است قادر به گرفتن نمره کامل اگر من تا به حال یکی دیگر بروید. همه به لطف سحر و جادو از Ssri و احتمالا نیز حذف توییتر از گوشی من.

و در عین حال در اینجا من هستم با این واقعیت است که من نه گرفتن نمره کامل در یک آزمون که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کند که aced. این یک مرد است که به تازگی به نظر می رسید نشان می دهد که رئیس جمهور باراک اوباما سزاوار یک سهم از سرزنش برای شیوع کروناویروس با وجود این واقعیت است که آن وجود نداشت تا زمانی که او می خواهم مدت طولانی در سمت چپ خانه سفید. قبل از آن تهمت پیشنهاد کرد که ما باید تزریق کروناویروس مبتلا به سفید کننده و کلیدی برای کاهش میزان عفونت شد و برای جلوگیری از آزمایش برای دیدن اگر مردم آلوده شدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن