من در حال حاضر در زیر آب به عنوان یک راننده تاکسی در نیویورک است. سپس همه گیر رسید.

من زندگی می کنند در Woodside کوئینز. من در اصل از اکوادور اما من در نیویورک زندگی می کنند به صورت 24 سال و ران

توسط MASTERNEWSS در 6 خرداد 1399

من زندگی می کنند در Woodside کوئینز. من در اصل از اکوادور اما من در نیویورک زندگی می کنند به صورت 24 سال و رانندگی تاکسی در این شهر تقریبا 19 سال. من متوجه شدم که coronavirus بود برای رفتن به یک مشکل جدی برای رانندگان تاکسی به عنوان به زودی به عنوان من تو را دیدم چه اتفاقی می افتد در چین در اخبار. که زمانی که من فکر رانندگان در حال رفتن به در مشکل اگر آنها تعطیل شهر مانند آنها بیش از وجود دارد. و به زودی وجود دارد تقریبا هیچ کس در خیابان.

در حال حاضر من کار نمی کند. من با زندگی و مراقبت از مادر من. او دریافت دیالیز سه روز در هفته, بنابراین من نیاز به مراقب باشید—من نمی خواهم برای قرار دادن او در معرض خطر بیرون رفتن و رانندگی. بسیاری دیگر از رانندگان تاکسی کار نمی کند در حال حاضر هم چون مردم درست نیست و هیچ کس نمی تواند انتخاب کنید تا کرایه. من از شنیدن برخی از رانندگان که هنوز در حال کار است که در حال حاضر آنها تنها درآمد حدود 40 دلار به 60 دلار در هر روز. برخی از ما رانندگان باید یک چت گروهی و بسیاری از بچه ها در همان وضعیت آنها نمی توانند کار کنند.

من سعی کردم به درخواست بیکاری یک زن و شوهر از بار. من برای اولین بار اعمال شده آنلاین در آغاز ماه مارس و نمی دریافت تماس و یا هر نوع پاسخ از وزارت کار. من در نهایت قادر به در تماس گرفتن با آنها را در پایان مارس و حتی اگر من در حال حاضر اعمال می شود برای منافع آنها گفت که آنها نمی باید در هر یک از اطلاعات بر روی فایل. بنابراین من تا به حال کامل نرم افزار بیش از همه دوباره. من دریافت یک پرداخت $600 شاید دو هفته پیش ، روز دیگر کسی از وزارت کار به نام من و دوباره گفت: درخواست من هنوز ناقص در سیستم خود را. من به آنها گفتم که من انجام شده است و مدارک روند هر یکشنبه اما من هنوز دریافت نکرده اند هر گونه پرداخت دیگر. در حال حاضر من به سختی پول به خوردن. خواهر و خواهرزاده من در حال کمک به من و مادرم و آوردن ما مواد غذایی—آنها در واقع حمایت از ما در حال حاضر.

من خود یک تاکسی ترنج, اما من در سلب حق اقامه دعوی. حتی قبل از همه گیر من شد در حال حاضر زیر آب به عنوان یک صاحب مدال, و در پرداخت چرا که این خیابان آنقدر آهسته است. من تا به حال به صرف بیشتر و بیشتر با ساعت کار به منظور ایجاد پول. زمانی که شهر باز می شود تا دوباره فکر می کنم به دنبال مشاغل دیگر. اما من نمی دانم چه باید بکنید. شاید من می تواند کار در ساخت و ساز. آن را سخت به فکر می کنم حتی در مورد حق در حال حاضر.

Uber و Lyft صنعت نهفته اند بسیار است. کرایه راه را به پایین. و بود که حتی قبل از همه گیر آغاز شده است. حتی اگر شما سوار یک کرایه به فرودگاه خواهم به JFK نبود همیشه آن را به ارزش صبر کنید وجود دارد را انتخاب کنید تا یکی دیگر از مسافر به برگشت به شهر. شما ممکن است مجبور به صبر کردن در تاکسی بسیاری برای سه یا چهار ساعت فقط به یکی دیگر از کرایه برگشت به شهر به دلیل بسیاری از مردم ترک فرودگاه شدند فقط تماس بارگذاری کردن اجسام و یا به جای استفاده از تاکسی می ایستد.

تعداد زیادی از مدال صاحبان پشت در پرداخت وام و Marblegate [صندوق های تامینی که در حال حاضر دارای وام] دهکدهای گفت: آنها در حال رفتن به حراج وام مدال در ماه جولای. من حتی نمی تواند واقعا صحبت کردن با آنها در حال حاضر چون من کار نمی کند—من پول ندارم پس چگونه من رفتن به مذاکره با آنها را در ساخت و پرداخت ؟ در ابتدا Marblegate که قرار بود به حراج مدال در مارس اما رئیس جمهور از نیویورک تاکسی کارگران اتحاد Bhairavi دسای صحبت کرد و به آنها از طرف ما و با تشکر از آنها به تعویق افتاد حراج. من قادر به پرداخت در ماه فوریه و من به آنها گفتم من که قرار بود به سعی کنید سخت به پرداخت برای ماه مارس. اما پس از آن همه گیر رسید.

برخی از زرد رانندگان تاکسی که گرفته اند شغل انجام و تحویل برای شهرستان در طول این زمان بدست آلوده به ویروس و تا به حال در بیمارستان بستری شود. و حتی برخی از آنان درگذشت. ما رانندگان چت, برخی از بچه ها که هنوز هم در خارج وجود دارد کار به ما می گوید که چه خبر است و آنها می گویند برای هر کس دیگری "فقط مراقب باشید و مراقبت از خودتان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن