من آموزش را از خانه و نمی دانیم که چگونه ما می توانیم این را

معلمان به طور مداوم در سمت چپ از سیاست های آموزش و پرورش و از تصمیم گیری در مورد چیزهایی که ما می دانیم بهترین

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

معلمان به طور مداوم در سمت چپ از سیاست های آموزش و پرورش و از تصمیم گیری در مورد چیزهایی که ما می دانیم بهترین. ما قطعا نیست مصاحبه در مورد ما چگونه فکر از راه دور یادگیری باید بروید. اما ما هنوز هم آنهایی که رولینگ آن را.

درست بعد از مدارس بسته ما به نام همه دانش آموزان ما پدر و مادر را به مطمئن شوید که آنها خوب است. من احتمالا چهار یا پنج ساعت از تماس چک کردن در سلامت روانی دانش آموزان و دیدن چگونه آنها انجام می دهند. اما نیز وجود دارد یک فشار بزرگ, حق, دور, از وزارت آموزش و پرورش برای ما به عنوان بسیاری از دانش آموزان وارد شده به گوگل کلاس درس به عنوان ما می تواند. بنابراین از آنجا که هیچ یک از ما معلمان تا به حال استفاده از گوگل کلاس درس به عنوان ما خواستار شدند تا والدين دانش آموزان و چک کردن در ما نیز آموزش سیستم خودمان و سپس ساخت ویدئو آموزش برای دانش آموزان در مورد نحوه ورود به سیستم در. ما نیز تا به حال برای دریافت اینترنت-فعال iPads برای دانش آموزان بدون دستگاه در صفحه اصلی. در 20 مارس من در سه سفارشات برای دستگاه های برای دانش آموزان, اما آن را تا هفته گذشته—هفته آخر مارس—که تمام سفارشات در نهایت در آمد. آن را در زمان بیش از یک ماه برای برخی از دانش آموزان به دستگاه خود را—آن را فقط دیوانه.

من آموزش کلاس پنجم—خواندن ریاضی, علوم و مطالعات اجتماعی و نوشتن—در یک مدرسه دولتی در سانست پارک بروکلین. کلاس من در حال حاضر ترکیبی از Latinx دانش آموزان, دانش آموزان چینی و برخی از آسیای جنوبی و بسیاری از پدر و مادر خود را نمی انگلیسی صحبت می کنند. من برخی از دانش اسپانیایی و چینی اما بسیاری از معلمان دیگر واقعا در تلاش برای رسیدن به پدر و مادر چرا که آنها صحبت نمی کنم کسانی که زبان و تا به حال برای پیدا کردن ترجمه.

چه من هم متوجه من با دانش آموزان است که خود پدر و مادر باید هر دو شغل را از دست داده و در حال حاضر در صفحه اصلی در تلاش برای یافتن کار و یا آنها خط مقدم کارگرانی که در حال کار می در حال حاضر به این معنی که آنها در خانه برای کمک به کودک خود را با مدرسه به طور منظم در طول ساعات مدرسه. آنها در حال آمدن به خانه دیر و تنها قادر به کار با کودک خود در شب است که زمانی که من دریافت یک پیام متنی مانند "خانم قهوهای مایل به زرد فرزند من است که با داشتن مشکل با این. می تواند به شما کمک کند؟" یا "وجود قطعی در این فرم گوگل که مارک پاسخ من اشتباه است. می تواند به شما کمک کند با این کار؟"

من هم یک معلم آموزش و پرورش ویژه پس از مقدار زیادی از کار من در حال حاضر نیز در تلاش برای کمک به دانش آموزان تمرکز و مطمئن شوید که آنها حق دارند تست امکانات رفاهی مانند داشتن همه چیز نیست که خواندن و درک مطلب واگذاری خواندن با صدای بلند. بسیاری از دو هفته آموزش از راه دور درگیر ارائه پشتیبانی فنی و نوشتن دانش آموزان من فردی آموزش و پرورش برنامه های خود را ویژه اد خدمات و کمک به پدر و مادر دانش آموزان خود را سازگار به گوگل کلاس درس.

من 12 دانش آموزان و من سه مص در کلاس های درس من. و در کلاس ما به تنهایی ما تا به حال چیزی شبیه به 13 مرگ و میر در میان ما دانشجويان و کارکنان و اعضای خانواده. پس از آن یک چالش تلاش برای رول کردن تکالیف در حالی که همچنین حمایت از سلامت روانی نیاز از دانش آموزان و خانواده های آنان و کارکنان: این وظیفه من هل دادن در حال حاضر واقعا مهم است که دانش آموزان من بستگان در حال مرگ هستند و یا بیمار ؟ برخی از دانش آموزان واقعا نیاز به انتساب به احساس وجود دارد برخی از حالت عادی در روز خود را, اما بعضی از بچه ها واقعا تلاش زیرا آنها می توانند تمرکز آنها می ترسم. برخی از دانش آموزان به من گفت آنها نیست رفته خارج از مدارس بسته و پس از آنها بوده ام در داخل برای بیش از یک ماه است. من در تلاش برای پیدا کردن یک تعادل است.

آموزش 80 درصد رابطه—یک چشمک هنگامی که یک دانش آموز است و گرفتن آن را حق سریع خیره در یک دانش آموز زمانی که آنها نیاز به بازگشت و تمرکز آنها مثبت تشویق و تقویت و مانند شما این رو! برای بسیاری از دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری آنچه که آنها واقعا نیاز به یک ساختار معمول است. و از راه دور من نمی تواند معلم آموزش و پرورش ویژه است که من باید برای آنها—آن را فقط ممکن نیست.

ساختار و روال به طور کلی یک مشکل هستند. هیچ روز معمولی برای من چرا که همه چیز در حال تغییر نگه دارید. به عنوان مثال در حال حاضر یکی از دانش آموزان دارای پدر و مادر است که رفتن به کار, بنابراین من کار بر روی یک روال جدید که با کودک است. گاهی اوقات درسی شیفت به چیزی که سخت می شود برای بچه ها و من خیلی بیشتر تلفن تماس برای کمک.

و من برای خودم می دانم من در غم و اندوه بیش از چگونه این بیماری همه گیر است آمار جامعه ما ضربه محله چینی ها که در آن من زندگی می کنند و آمار دانش آموزان من.

در این کار ما انجام 12 ماه کار در 10 ماه. و هر کسی که یک مربی—کسی که پدر و مادر در حال حاضر و آموزش کودکان و نوجوانان در خانه, که برای ماده—می داند که چقدر کار این است که برای تدریس به کودکان ما و همچنین ارائه یک شال خالص ایمنی برای آنها. همین دلیل است که شهردار بود و بنابراین تمایلی به بستن مدارس به دلیل متاسفانه مدارس تنها امنیت را برای بسیاری از دانش آموزان ما.

این خیلی روشن است که سیستم مدرسه ما تا به حال هیچ برنامه ای برای این بیماری همه گیر و یا چگونه به رول از آموزش مجازی در همه. نه این که هر کسی انتظار می رود هر یک از این اتفاق می افتد اما به هیچ احتمالی و سپس به تغییر بار به مربیان عار و روحیه اش را تضعیف.

بسیاری از معلم و دوستان می گویند آنها در حال کار 10 - تا 12 ساعت در روز و به طور مداوم نیاز به تماس با پدر و مادر. من خوشبختانه تنها 12 دانش آموزان به طوری که در حس من کار بسیار آسان تر از آن است که از یک معلم در سطح کلاس که دارای 32 دانش آموزان برخی از آنها زبان آموزان زبان انگلیسی و یا فقط در امریکا و در حال حاضر انتظار می رود به شکل آموزش از راه دور.

دلیل اصلی من هنوز انجام این کار هر روز من است دانش آموزان است. اولین روز مدرسه پس از بسته هنگامی که من به نام پدر و مادر, آن, شاد, فقط شنوایی دانش آموزان من صدای شنیدن آنها می گویند که آنها تا به حال شده است در انتظار من تماس بگیرید و آنها خوشحال به شنیدن از من 100 درصد از دانش آموزان مدرسه را از دست ندهید و می خواهید به عقب و آنها دست به هر یک از دیگر. جمعه گذشته ما در نهایت تقریبا کل کلاس در گوگل ملاقات چت و خیلی خوب بود برای دیدن هر یک از دانش آموزان من در یک نقطه که در آن آنها همچنین می تواند هر یک از دیگر. من احساس می کنم در نهایت می تواند نفس کشیدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن