در دفاع از چیزهای رایگان در طول (و بعد از) همه گیر

هیچ چیز وجود دارد دولت آمریکا متنفر بیش از جزوات حداقل کسانی که در نظر گرفته شده برای هر کسی که در حال حاضر نی

توسط MASTERNEWSS در 24 تیر 1399

هیچ چیز وجود دارد دولت آمریکا متنفر بیش از جزوات حداقل کسانی که در نظر گرفته شده برای هر کسی که در حال حاضر نیست غنی است. در دهه 1960 لیندون جانسون تاکید کرد که جنگ با فقر بود که به معنای "دست و نه یک جزوه"; در سال 2012 میت رامنی معروف منکر "47 درصد" از آمریکایی ها زندگی در خارج از دولت صدقه در, جمع آوری کمک. اخیرا ctq شد صدای "حس مشترک" که او را رد کرد و مدیکر برای همه به عنوان یک "رویا لوله." سال پس از سال جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان بدخیم ترین تلاش برای کاهش بدترین مضرات سرمایه داری به عنوان درخواست برای "چیزهای رایگان است." بحران کنونی این نشان می دهد که جایگزینی برای مداخله دولت این است که افزایش شدید سختی برای بسیاری از, در کنار زشت و ناپسند و ثروت ، با توجه به برآوردهای اخیر نزدیک به 28 میلیون نفر به زودی می تواند در صورت اخراج و ناامنی غذایی در ایالات متحده دو برابر شده است. در ضمن میلیاردرهای خود را دیده اند در ترکیب ثروت افزایش حدود 583 میلیارد از زمان شروع این بیماری همه گیر و شرکت های امن, سریع کمک مالی در حالی که در ادامه به اخراج کارگران است. چرا مبارزه برای برخی از چیزهای رایگان برای بقیه از ما ؟

آن را کمی بیشتر به زیبایی ما می تواند ایستادن برای احیای آنچه مورخ Touré نی دهکدهای به نام "عمومی-خوب-گرا داخلی در دستور کار" و یا یک پلت فرم سیاسی که تضمین ارائه برخی منابع اساسی—مانند بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و مسکن برای همه مردم است. این چیزها ممکن است تا حد تمسخر "چیزهای رایگان" اما آنها نیز پس از همه مظاهر اساسی از یک زندگی مناسب و معقول. این نوع از چشم انداز معروف تعریف فدرال برنامه های جدید مقابله و در طول 1950s و '60s, سیاه, رهبران کارگری مانند A. فیلیپ راندولف و Bayard Rustin بیشتر فشرده به گسترش چنین داخلی در دستور کار است. به عنوان سازمان دهندگان مارس 1963 در واشنگتن برای شغل و آزادی و معماران بلند پروازانه سند سیاست "آزادی در بودجه برای همه آمریکایی ها" راندولف و Rustin به نام برای یک شغل تضمین جهانی مسکن و بهداشت و درمان افزایش حداقل دستمزد و سایر اصلاحات برای اطمینان از حداقل استاندارد زندگی برای همه آمریکایی ها بدون توجه به درآمد خود و دستیابی به حقوق مدنی و کامل سیاسی ورود برای آمریکایی های سیاه و سفید. "این است که نه رویایی یا تخیلی. این امکان پذیر است. آن است که بتن می باشد. آن خاص است. آن است که کمی" راندولف نوشت: در مقدمه به آزادی بودجه. "و آن مکان مسئولیت رهبری با دولت فدرال است که به تنهایی از منابع مساوی به کار."

در یک بیماری همه گیر شما فقط باید به نگاه ما هرج و مرج ملی سیستم مراقبت های بهداشتی به دلیل خروج از نیازهای اساسی به هوی و هوس و predations از بازار تقریبا همیشه نتایج فاجعه است. امریکا محرمانه ترتیب از خصوصی و حمایت کارفرما بیمه و آزمایش به معنی برنامه هایی مانند پزشکی بود که همیشه ناکافی اما آن را تبدیل به خصوص کابوس در طول اضطراری برای بهداشت عمومی در جایی که حتی بیماران با بیمه شده اند ضربه با صورت حساب برای دریافت Covid-19 درمان و یا حتی فقط تست شده. به عنوان همکار من Libby واتسون به آن اشاره شده حاملگی مراقبت های بهداشتی به عنوان یک کالا و نه یک کالای عمومی است و همچنین درب باز برای شرکت های دارویی مانند جلعاد به اتهام قیمت های گزاف برای داروهای مورد استفاده در درمان Covid—که همچنین می تواند شامل آینده واکسن—با وجود این واقعیت است که این شرکت تحقیقاتی با بودجه در بخش توسط دولت (یعنی مردم).

همان می رود برای آموزش عالی که پس از چند دهه افزایش هزینه های اصل غیرقابل تحمل برای بسیاری از خانواده ها بدون در نظر گرفتن بدهی حتی قبل از این بیماری همه گیر. به تازگی چندین نخبگان دانشگاه ها—از جمله موسسات خصوصی مانند دانشگاه هاروارد و دانشگاه های دولتی مانند شیکاگو و دانشگاه کالیفرنیا در مدارس—اعلام کردند که هنوز اتهام دانش آموزان کامل شهریه با وجود حرکت کلاسهای آنلاین برای آینده سال تحصیلی. و این در حالی که وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برای چاشنی زدن دستمزدها و بازپرداخت مالیات از اطراف 285,000 مردم با برجسته فدرال وام های دانشجویی حتی اگر مراقبت در عمل موظف به توقف موقت در پرداخت وام دانشجویی. "این وام گیرندگان که در پریشانی در وام های خود را در حال حاضر" Persis Yu مدیر دانشجویی وام قرض کمک پروژه گفت: Politico. "آنها در حال آنهایی که برگزاری کیسه با وزارت ناتوانی برای انجام هر بخش به نیت هستند."

برخی از چیزهای رایگان از دولت آن را به عنوان خواهد نه تنها باید امان مردم از اقتصادی بدبختی اما می تواند همچنین staved کردن جدید, انفجار در Covid موارد در سراسر ایالات متحده در اوایل گیر کشورهایی مانند آلمان و انگلستان یارانه کارفرمایان برای حفظ furloughed کارگران در حقوق و دستمزد بنابراین کسب و کار می تواند و کارگران می تواند با خیال راحت در خانه بمانند; این کشورها جای تعجب نیست دیده می شود Covid موارد کاهش بیش از مدت زمان مشابه آن موارد در اینجا باید رسید. در ضمن آمریکایی ها رو یک بار $1,200 بررسی و کاربردی تهدید از دولت و رئیس جمهور به سر به عقب به کار هنگامی که پول زد. هفته گذشته یک گروه از بیش از 150 اقتصاددانان به نام برای پرداخت های تکرار شونده در طول بیماری همه گیر. "مستقیم پرداخت نقدی یک ابزار ضروری است که افزایش امنیت اقتصادی درایو مخارج مصرف کننده تسریع بهبود و ترویج یقین در همه سطوح دولت و اقتصاد" آنها در نامه ای نوشت. آن را ساده و انسانی راه حل به یک بیماری همه گیر است که تنها بدتر بیشتر ما مردم را به بازگشت به "نرمال": پرداخت مردم در خانه بمانند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن