در دست Juneteenth مادر رویا معوق

در میان بسیاری از schadenfreude با مضمون واقعیت تلویزیون نشان می دهد محبوب در امریکا در اواخر 2000s جشنوارههای

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

در میان بسیاری از schadenfreude با مضمون واقعیت تلویزیون نشان می دهد محبوب در امریکا در اواخر 2000s جشنوارههای زیبایی به ویژه کسانی که مربوط به کودکان با دربسته در محیط لبخند و unhinged مادران فرم نوع خود. در نشان می دهد مانند کودکان نوپا و Tiarasسرگرمی عامل آمد و از گویایی از باهم در مادران که غالبا صرف بیشتر در رقابت هزینه های ورودی از آنها در زمان خانه در پول جایزه. نه تنها زیبایی جشنوارههای اومدی به نظر می رسید, اما آنها کلاهبرداری تن به تن در یک روانی پاشنه آشیل مشترک برای بسیاری از مادران وسواسی نیاز به دوباره تصویب زندگی خود را, اما کاملا از طریق فرزند خود را.

فیلم جدید Miss Juneteenthآغاز می شود که جریان امروز بسیار متفاوت مجلل سنت اما درام آن تابش از همان مناقصه نقطه در مادر و دختر رابطه است. به جای دختر کوچک در دندان های ما موضوع را از دست ندهید Juneteenth مجلل در فورت ورث تگزاس یک شایسته تر و قدیمی ملکه زیبایی جایزه. آن اعطا شده است هر سال در تاریخ 19 ژوئن به یک جوان سیاه زن از شهر, حق او را به یک بورس تحصیلی کالج. تاریخ دارای اهمیت ویژه ای در تگزاس که در آن Juneteenth تعطیلات ایجاد شده در حافظه از دولت را لغو برده داری, دو سال پس از سال 1863 آزادی اعلام.

Nicole Beharie نقش فیروزه, یک, overworked, جوان, مادر تنها در تلاش به خراش با هم در پول و زمان خود را وارد کنید, دختر کای (الکسیس Chikaeze) به نمایش مجلل و تاریخی که او خودش را به دست آورد در سال 2004. فیروزه یک جوان زیبایی پر پتانسیل اما ما می توانیم استنباط است که او از بورس تحصیلی پس از او باردار شدم با کای که در حال حاضر 14 going on 15. هیچ منبع پایدار درآمد و پس از مدت فیروزه.

سیاه مشهور است که رفته اند از جشنوارههای برای موفقیت حرفه ای شامل هلی بری (رقیب برای خانم جهان, 1986) اپرا وینفری (از دست ندهید, تنسی, 1972) و ونسا ویلیامز (اولین آفریقایی-آمریکایی Miss America 1984, تاج او مجبور به ترک پس از پنت هاوس به دست آمده برهنه عکس از خود). بنابراین وجود یک فشار وزن بر روی کای که نه فقط از خود بلکه از یک مقدار بزرگتر سیستم قضاوت که دیکته که دست Juneteenth اوج از آنچه یک جوان سیاه زن باید خواهید بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن