در ایالات متحده یک ویروس در دوران ماه رمضان ارائه موانع و فرصت های

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

برای Jamilah فولادوند اولین هفته از ماه مبارک رمضان شده است تنظیم است. او به طور معمول صرف هر شب از ماه در آتلانتا مسجد از پیامبر اسلام (ص) و یا یکی دیگر از مسجد در این نزدیکی هست. در حال حاضر در ماه رمضان آمده است و مساجد بسته به نمازگزاران برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. بنابراین فولادوند و خانواده اش مجبور به بداهه نوازی.

"این احساس کمی عجیب و غریب," او می گوید. "نه دعا در جامعه شده است بسیار متفاوت است."

برای مسلمانان در ایالات متحده وجود دارد هیچ زمان دیگر بیشتر حول جمع آوری جماعت از ماه رمضان. در هر گوشه ای از کشور مؤمنان حضور در جامعه افطار وعده های غذایی برای شکستن سریع و سپس بسته منظمی را به تنگ ردیف به صورت شبانه نماز در مسجد. در تعطیلات آخر هفته به خصوص برخی ممکن است معطل دیگر به عنوان آنها گرفتن سهم در قبل از سحر هنگام سحر باعث وعده غذایی و خط تا دوباره برای دهه فجر, سحر, نماز.

"مسجد نقش بیشتر نقش مهمی در اینکه همچنین یک مرکز برای مسلمانان آمریکایی می گوید:" Feryal سالم دانشیار زبان عربی و مطالعات اسلامی در آمریکا, اسلامی, کالج. "از آنجا که مسلمانان در اقلیت هستند, آنها را مجبور به رفتن مایل اضافی برای ایجاد منحصر به فرد است که تجربه جمعی است که منحصر به فرد به ماه رمضان."

اما در این سال در ماه رمضان می افتد, در طول یک جهانی همه گیر. در ایالات متحده با جهان بالاترین COVID-19 مرگ و میر که به معنی مجبور بودن به علامت ماه های مختلف بیشتر مجازی و گاهی اوقات تنها راه است.

آنها به عنوان تصور دوباره برخی از معنوی و اجتماعی و آداب و رسوم و بسیاری از آنها با تکیه بر ترکیبی از در خانه عبادت و هزاران آنلاین مذهبی برنامه نویسی. مجازی افطار گزینه های فنر بنابراین مؤمن مجبور به شکستن خود را سریع به تنهایی. اما تمام لحظه ها را می توان دوباره بر روی صفحه نمایش. وجود خواهد داشت ظروف به اشتراک گذاشته نمی, نماز, نمی, برداشته, هم, آغوش نمی داده.

در آغوش گرفتن و نماز جماعت دو چیز فولادوند نتواند ترین.

اما او به نظر می رسد برای نعمت. او زندگی در یک جامعه نزدیک گره در جنوب آتلانتا با ده ها تن از دیگر خانواده های مسلمان. او هنوز هم برنامه ای برای گرفتن همسایگان خود — در فاصله — در روز او و فرزندان او ممکن است کباب کردن گوشت برای افطار خارج است.

"اگر چه آن را بسیار متفاوت از ما چگونه به طور معمول جمع آوری, من هنوز هم بسیار سپاسگزار است که خدا ما را در این جامعه اسلامی در طول این زمان."

در سراسر کشور مسلمان در حال تطبیق با چالش های بی سابقه ای. از اخیر تبدیل رعایت اول ماه رمضان به یک درمانگر تنفسی متعادل ایمان خود را با کار در خط مقدم نبرد آسوشیتد پرس به شرح زیر تعداد کمی از سفر خود را.

هوستون: RICARDO رامیرز 28

ریکاردو رامیرز شد یک مسلمان قبل از اینکه جمعیت از مؤمنان.

به عنوان به زودی به عنوان او به زبان آمده شهاده اسلامی شهادت ایمان مؤمنان را شکست به شعارهای "الله اکبر." او گفت: آن روز که "همه این برادران و خواهران در حال برادران و خواهران خود را." وجود دارد handshakes pats در پشت و آغوش. بسیاری از آغوش.

او می گوید: جامعه شده است وجود دارد برای او. اما رامیرز در حال تجربه یک نقطه عطف در ایمان خود سفر خود را اول ماه مبارک رمضان به عنوان یک مسلمان به عنوان ویروس مختل عبادت و مساجد نزدیک است.

"آن را می شود واقعا دشوار است," او گفت: قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده است. "من بسیاری از سوالات و زیادی وجود دارد, من می خواهم برای مشاهده و سوال در مورد."

این یک گفتگو در مورد ماه رمضان که موجب رامیرز علاقه در اسلام. در سال 2017, او متوجه یک همکار نمی خورند در طول روز. او به او گفت که او روزه. چیزی طنین انداز.

"من هرگز دیده می شود هر کسی صحبت در مورد دین خود را در راه او بود," او می گوید. "حتی با همه چیز در رفتن در جهان منفی نسبت به مسلمانان او هنوز هم بسیار هیجان زده به من بگویید."

دنیا در تگزاس به پدر و مادر مکزیکی تبار رامیرز کاتولیک غسل تعمید شد. اما رشد او تجربه مذهب کاتولیک به عنوان تا حد زیادی محدود به فرهنگ و جشن.

مادر خود را ناراحت شد زمانی که او به او گفت که او بود با توجه به اسلام است. "بسیاری از مردم به نظر می رسد که همان گفتگو با پدر و مادر خود را," او می گوید. در نهایت او آمد در سراسر. در حالی که در کار و سفر به عربستان سعودی او کردم او یک حصیر نماز یک کپی از قرآن و تسبیح و برخی از خرما. او شده است صرفه جویی در تاریخ برای شکستن خود را در ماه رمضان روزه میگیرند.

اولین روز از نظام مقدس اسلامی ماه در سمت چپ او احساس "انجام شده است." اما او نیز از دست رفته در اطراف دیگران و رعایت آن است. حضور مجازی iftars — "قادر بودن برای به اشتراک گذاشتن لحظه ای که با افراد دیگر" — کمک کرده است.

و در اجباری تنهایی او را مصمم به پیدا کردن قدرت است. "بیشتر من فکر می کنم در مورد آن, من فکر می کنم این مسیر است که خدا تعیین کرده برای من به عنوان یک چالش ... می دانم که این دین برای من است."

شیکاگو: JUMANA, اعظم 33

در اولین شب از ماه رمضان تنفسی درمانگر Jumana اعظم ماند تا هنگام سحر باعث و تنها خواب پس از نماز در سپیده دم. او به خانه آمده بودم ساعت 2 صبح از عجیب و غریب تغییر در ICU از مرکز پزشکی دانشگاه راش.

تنها چند هفته پیش, اعظم مرگ و میر خود وزن سنگین. او نگران است که در حالی که مراقبت از بيماران رو به مرگ او می تواند قرارداد جدید کروناویروس خودش و در نهایت در فن او عامل nonstop.

"من ناراحت بود و اشتباه شده و من نمی دانم اگر من از لحاظ جسمی یا ذهنی به اندازه کافی قوی به یک frontliner," او می گوید. در زمان او می گوید: او ایمان منحرف.

به عنوان شیکاگو با تجربه افزایش COVID-19 بيمار در اوایل ماه آوریل اعظم روز به سرعت تبدیل به 16 ساعت در شیفت با سختی یک استراحت به خوردن و یا به یکی از پنج نماز روزانه.

فیزیکی خواسته های به کار گرفته اند تلفات در او و در حالی که پرهیز از هر گونه مواد غذایی یا نوشیدنی به مدت 15 ساعت در ماه رمضان روزه اعظم نگرانی او نمی خواهد بود قادر به نگه دارید تا. او شروع به رعایت ماه رمضان در حدود سن 10 سالگی او به یاد می آورد. برای اولین بار از آن زمان به بعد او در نظر گرفته شود و نه روزه به عنوان ماه با نزدیک شدن.

"احساسی و معنوی این واقعا برای من سخت بود حتی منعکس کننده," او می گوید.

Azam به نظر می رسد به جلو به این ماه هر سال گفته او مبارزه با گرسنگی, به خصوص در حالی که در محل کار خود در بعد معنا و هدف.

در سال گذشته Azam مانند بسیاری از حرفه ای دیگر مسلمانان رعایت ماه کاهش کار خود را از ساعت کمی به روز بیشتر قابل کنترل است. در این سال او می داند که ممکن نخواهد بود. هنوز اعظم در حال برنامه ریزی برای از خواب بیدار هر روز صبح به غذا خوردن قبل از سحر و امتحان کنید.

"من قصد دارم به آن را در مراحل و سعی کنید به سریع در حالی که من در محل کار هستم," او می گوید. "اما اگر من احساس می کنم مثل من گرفتن نور به رهبری, من قصد دارم به آن را بشکند."

شهر نیویورک: حضرت مفتی محمد اسماعیل 38

این یک نور مرکز فرهنگی و مسجد واقع شده است بلوک از المهرست بیمارستان مرکز در کوئینز که در آن بیماران در حال مرگ بوده اند از COVID-19 در نرخ هشدار دهنده.

مهاجر-غنی محله تلقی شده است یکی از شهر نیویورک را سخت ترین ضربه از مناطق. حضرت مفتی محمد اسماعیل است مدیر مدرسه مذهبی در نور. بیشتر که بخشی از مرکز بنگلادش.

"ما از دست داده اند و بسیاری از برادران و خواهران مسلمان در جامعه" حضرت اسماعیل می گوید.

نماز "حفاظت از بیماری" چاپ شده است در عربی و فارسی در یک مقاله ارسال شده به این مسجد دیوار و اسماعیل می گوید: بنگلادش جامعه دهکدهای از دست "نزدیک به 150 نفر" به COVID-19 سراسر شهر نیویورک بسیاری از این محله.

به عنوان مرگ و میر افزایش حضرت اسماعیل است که در تلاش برای خدمت به اعضای جامعه درد و رنج در راه های دیگر. با مساجد توقیف به عنوان شهر قرقره داوطلبان از یک نور مرکز فرهنگی در حال آماده سازی مواد غذایی جعبه برای کسانی که می توانست با تکیه بر مرکز برای افطار هر شب. با بسیاری از این مهاجران در جامعه از دست دادن شغل تقاضا افزایش یافته است.

"من دریافت بسیاری از تماس های تلفنی از خانواده ها که می گویند" ما فقیر هستند اما وضعیت است (ساخته شده) از آن خیلی سخت است بنابراین ما نیاز به یک جعبه مواد غذایی,'" حضرت اسماعیل می گوید.

در این روز داوطلبان از جمله امام را کمک به او را مرتب سازی بر اساس مواد غذایی در نماز منطقه است. هنگامی که زمان برای بعد از ظهر و نماز می رسد مردان شکستن و دعا در میان نیمه مونتاژ مواد غذایی جعبه پر از خرما و روغن پخت و پز, رشته فرنگی و سیب زمینی و ایستاده با یک اتاق اضافی کمی بین آنها است.

آنها بار موارد به یک ماشین و سر به آغاز تحویل. حضرت اسماعیل می گوید: این مرکز فرصت برای تحقق یکی از ماه رمضان این اصول — برای خدمت به کسانی که کمتر خوش شانس بدون در نظر گرفتن دین است. "هنگامی که ما دریافت تماس و درخواست کمک ما هرگز سوال در مورد تماس گیرنده ایمان است. این فقط یک, خانواده," او می گوید. "یک انسان است. ما آماده هستند تا به آنها خدمت می کنند."

مینیاپولیس: امام محمد شریف

برای تمام چیزهایی که مسلمانان انجام می دهند بدون این سال یک جامعه در مینیاپولیس به دست آورده یک صدای جدید در طول ماه رمضان: دعوت به نماز.

در طول ماه رمضان از اذان و یا اذان — که احضار مؤمنان برای نماز پنج بار در روز پخش خواهد شد بیش از بلندگو برای اولین بار در Dar Al-Hijrah مسجد.

شهردار یعقوب فری تسهیل سر و صدا اجازه پس از رهبران جامعه درخواست خدمات. برای مسلمانان جدا شده احساس در خانه صدای اذان را ارائه ارتباط می گوید: امام محمد شریف. آن را نیز هشدار مسلمانان هوشیار وقتی که آن زمان برای استراحت و یا شروع به پرهیز از خوردن و نوشیدن.

"آن آرام بخش و تسکین دهنده برای آنها" او می گوید. "عاطفی و ارتباط معنوی من فکر می کنم فراتر از تصور ما است."

محمد رفت و در اطراف محله به عنوان اذان blared خارج از مسجد و به خیابان ها و ساختمان های اطراف آن. شنوایی که او می گوید: او را به عقب به زمانی که او در سومالی.

برای غیر مسلمانان امام می گوید این می تواند یک تجربه آموزشی. و برای مسلمانان این می تواند عمیقا در حال حرکت است.

"من خوشحال هستم. من می خواهم به گریه" Mohamed Salah زندگی می کند که در نزدیکی این مسجد گفت: درباره شنیدن اذان از خانه. "چیزی بهتر از هیچ چیز است."

WHEELING, ILLINOIS: شاهین خان 54

بیش از شش هفته شاهین خان واز کمی راحت تر نشستن در مقابل دوربین و انجام آنلاین اسلامی درس.

"سلام-علیکم, دختران و پسران," او بخواند در صدای شاد قبل از راه اندازی به خواندن یک کتاب داستان "خدا به ما می دهد مواد غذایی" با یک تصویر موزاییک کاشی از مسجد آبی در شهر تبريز به عنوان زوم پس زمینه.

54 ساله و مادر چهار بچه در هادی مدرسه مونته سوری مدرسه اسلامی در Schaumburg, ایلینوی, فراهم می کند که اسلام با توجه به آیات و سنت.

خان وارد آمریکا از هند در سال 1990 و تدریس شده است از زمان. اما در 30 سال او تا به حال هرگز به چالش ارتباط با دانش آموزان خود را از راه دور روز پس از روز. در حال حاضر او در تلاش برای کشف کردن که چگونه به ارائه درس جدید در مورد بی سابقه ای در ماه رمضان به عنوان او تلاش می کند برای ایجاد حس از چالش های منحصر به فرد خودش.

او را از تحقق افزایش زمان در خانه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک فرصت برای انعکاس "به بازگشت به ریشه های ما."

"شاید" او می گوید: "این است راه خدا از ریست یک دکمه برای ما است."

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب