افزایش خشونت علیه زنان در خانه در طول COVID-19 منجر به پرش در حیوانات خانگی نیاز به هیئت مدیره با مردم

محتوای مقاله در ادامهمثلا Moriarty گفت: او در صحبت با پایان دادن به خشونت Association of B. C., که, مدیر اجرای

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

مثلا Moriarty گفت: او در صحبت با پایان دادن به خشونت Association of B. C., که, مدیر اجرایی, است تریسی Porteous.

"او عاشق حیوانات و همچنین آگاه است از این لینک" Moriarty گفت. "ما قادر به همکاری که در آن حیوانات رو یک صندلی در پشت میز, پس به صحبت می کنند."

مقطع آموزش شروع قبل از COVID-19 از حیوانات SPCA ظلم و ستم پاسبان پناه کارکنان و کارگران خط مقدم با نیروهای پلیس و ضد خشونت قرار گرفتند.

"اگر پلیس در حال بیرون رفتن در موارد خشونت خانگی و حیوانات وجود دارد در خانه آنها (آگاهی از پتانسیل سوء استفاده از حیوانات). به طور مشابه برای ما پاسبان بیرون رفتن در موارد سوء استفاده از حیوانات به تراز وسط قرار دارد به این که انسان-خشونت از طرف: چه کراس گزارش می تواند ما را در انجام آنچه که به بهترین شیوه می تواند ما را در محل؟"

Moriarty گفت: SPCA خوش شانس است که آن را تا به بسیاری از آجر و ملات پناهگاه در سراسر استان در دسترس برای اورژانس شبانه روزی. اما این روابط وجود داشته است که با انتقال خانه و اجتماعی سازمان شده بود ad hoc.

"در حال حاضر آنچه که ما انجام داده ایم قرار داده است بسیار خاص تماس ها و سیاست های خاص به ذینفعان مختلف برای اطمینان از این سازمان ها است که کمک به زنان و کودکان آگاه هستند که ما می تواند وجود داشته باشد اگر زنان و کودکان نیاز به یک محل امن برای حیوان خانگی خود را," او گفت:.

gordmcintyre@postmedia.com

twitter.com/gordmcintyre



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن