آن را در شکل دادن به یک وحشتناک انتخابات فصل جمهوریخواه زنان

دموکرات ها به دست آمده به این ارتفاعات نه فقط با شناسایی زنان از لحاظ سیاسی توانایی های خود بلکه با دقت و کاهش

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

دموکرات ها به دست آمده به این ارتفاعات نه فقط با شناسایی زنان از لحاظ سیاسی توانایی های خود بلکه با دقت و کاهش مسیر خود را به بالا با نهادی حمایت در قالب پول و تاییدیه. را Duckworth, که اتحاد پدید آمده در طول ماه گذشته به عنوان یک فویل برای حق: او در اصل شنود گذاشته به اجرا حومه شیکاگو صندلی در سال 2006 توسط به زودی به کاخ سفید رئیس ستاد رام امانوئل. در حالی که Duckworth دقت از دست داد که مسابقه او با این وجود پاداش با یک آلو نقش مهمی در دولت اوباما که او پس از آن به عنوان یک سکوی پرشی به موفق مناقصه برای مجلس نمایندگان و سنا. در طول راه صعود او ترویج شده توسط مشاهیر مانند امانوئل, اوباما و جان کری.

جمهوری خواهان نمی سرمایه گذاری چیزی نزدیک به آن سطح از انرژی و منابع برای کمک به قول سیاستمداران زن. تلاش خود را برای مقابله با سازماندهی نیروی عظیم منهدم کننده از امیلی لیست تولید کرده اند تنها یک رشته پایین تر نسخه—لیست آرزو مگی لیست Susan B. Anthony لیست—که خود اهدا کنندگان بیشتر را نمی شنید. این است که به احتمال زیاد به دلیل واکنش بسیار کمتر تمایل به فکر می کنم که این کشور خواهد بود بهتر است با زنان بیشتر در اتاق کار به رای گیری نشان می دهد. یکی 2018 بررسی دریافتند که جمهوری زنان بودند و در واقع بیشتر از حزب جمهوری خواه به مردان ترجیح می دهند یک مرد نامزد شده است.

به عنوان یک نتیجه خواهان انتخاب بسیاری از زنان کمتر به هر دو ایالتی و فدرال ، 2018 انتخابات دیدم 120 فایل برای اجرا به جمهوری خواه کنگره نامزدها. اما 13 از دست داد کاهش هاشمی زن خانه عضویت به نصف و حتی به عنوان دموکرات را افزایش داد مشروط از 64 به رکورد 89. ملی جمهوری خواهان با صدای بلند wailed که وضعیت "نمی تواند بدتر" اما آن را تقریبا بلافاصله با اعلام بازنشستگی از نماینده Susan Brooks, ایندیانا جمهوریخواه که تا به حال گرفته شده سرب در استخدام و مشاوره جدید زنان نامزد.

اعداد نشان می دهد که چه مدت این به یک مشکل شده است. در انتخابات از سال 1992 را سال زن دموکراتیک زنان (هر دو امتیازهای و رقبا) ثبت به اجرا برای کنگره در مورد 2,350 بار; که در مقایسه با حدود 1,350 جمهوریخواه زنان با توجه به داده ها از دانشگاه راتگرز مرکز زنان در سیاست است. نامزدهای دموکرات شده اند به احتمال زیاد بیشتر از جمهوری خواهان را به نفع خود مقدماتی و دموکرات نامزد شده اند احتمال بیشتری برای پیروزی خود را در انتخابات عمومی. این است که چگونه شما می توانید یک وضعیت که در آن خانه می بالد بیشتر نمایندگان زن از همیشه در حالی که در همان زمان شامل کمتر جمهوریخواه زنان بیش از هر زمان از سال 1994.

به دنبال جستن به عقب از خود را در حال حاضر مقام های جمهوری خواهان را شکسته و سوابق خود را در این سال برای هر دو زن نامزد اولیه و برندگان. اما بسیاری از کسانی که نامزد هستند در مواجهه با سختی شانس در یک چرخه زمانی که دموکرات ها دیده می شود به احتمال زیاد برای ساخت در اکثریت خود را. معناداری وجود دارد احتمال, به عبارت دیگر, که در سال 2020 خواهد بود دوم فاجعه بار انتخابات در یک ردیف جمهوریخواه زنان است.

نظارت بر این کاهش است رئیس جمهور تهمت که صرف پنج سال گذشته دفع میلیون ها نفر از رای دهندگان از حزب جمهوری خواه با نام تجاری. او نمی تواند مسئول برگزار می شود به صورت یک شکاف جنسیتی که قطبی است, مردان و زنان پس از حداقل 1980s, اما او تا به کمک در هر راه ممکن برای آن تاریخی رشد در طول دولت او. بررسی های اخیر نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن کسری بودجه با رای دهندگان که ایستاده بود در 13 امتیاز در سال 2016 خروج نظرسنجی رشد کرده است به عنوان بزرگ به عنوان 21 امتیاز امروز.

همانطور که بیشتر زنان ترک ایران—از جمله سیاسی زرنگ و دانا از فعالان که در غیر این صورت ممکن است کمک کرده اند نامزد تلاشهای استخدامی و یا حتی اجرا برای دفتر خود را—آن را تنها تبدیل به سخت تر برای آن به انتقال دور از مردسالار وضعیت موجود. به عنوان مثال باربارا Bollier آموزنده است در این زمینه: یک جمهوری خواه مجلس دولت در کانزاس او را شکست با این حزب بیش از او نفرت با مغلوب ساختن پیشی جستن رهبری است و در حال حاضر یک تهدید مشروع برای ارائه دموکرات خود در مجلس سنا پیروزی در این ایالت از سال 1932.

اما رئیس جمهور نه تنها رانندگی کردن رای دهندگان و متحدان. او به طور فعال مانع زن قانونگذاران جمهوری خواه در سطح فردی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن