Ivanka Trump و لاکهید مارتین می خواهم به شما برای رسیدن به ستاره ها و جلوگیری از جمع آوری بیکاری

در یک خلاء تلاش خواهد بود کاملا دنیوی یکی دیگر از مکان رو وظیفه برای Ivanka Trump یک فرد کاملا مناسب به مردم ب

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

در یک خلاء تلاش خواهد بود کاملا دنیوی یکی دیگر از مکان رو وظیفه برای Ivanka Trump یک فرد کاملا مناسب به مردم بگویید به فقط سعی کنید چیزی کاملا متفاوت است. پس از همه از مدل سازی به شیوه زندگی, وبلاگ نویسی به cosplaying به عنوان املاک و مستغلات اجرایی و کاخ سفید مشاور نیاز به برخی از چیزی. (ثروت. ثروت چیزی است که آن را نیاز دارد.)

اما در حال حاضر با چند متحده به طور منظم ارسال رکورد موارد Covid-19 و سیستم مدرسه در سراسر کشور امید بستن برای آموزش از راه دور با توجه به بدتر شدن موارد جامعه گسترش زیرا رئیس جمهور تهمت بوده است و تنها اختصاص داده شده به رهبران کسب و کار قبل و در طول همه گیر مبارزات انتخاباتی است که هیچ چیز وحشتناک. پیام این گروه هل دادن—که کار برابر است با عزت و که هیچ کارگر باید اجازه دهید چیزی شبیه به جهانی همه گیر در راه بی معنی تقاضا برای همیشه سازندهاست—و نه فقط یک دست و پا چلفتی قدم اشتباه اما یکی از خطرناک بیش از حد. آن است که شکل دیگری از یادآوری کارگران است که حتی در صورت تمدید بستری شدن در بیمارستان یا مرگ ارزش خود را به این کشور گسترش تنها تا آنجا که کار خود را می کند.

آن را نیز تاسیس در این ایده است که آموزش و کمی شن بهترین ابزار در دسترس برای مردم به جلو خود را از فقر. آن دست و پنجه نرم می کند با این واقعیت است که بهترین راه برای کمک به مردم از فقر است نه به مخلوط کردن آنها را در اطراف از کم کار پرداخت به کم کار پرداخت یا پیشنهاد مالی غیر قابل دسترس آموزش عالی به عنوان یک ثابت-اما به آنها مواد منابع آنها نیاز به مراقبت از خود. در یک بیماری همه گیر است که به معنی تکرار دستمزد در ازای اجتماعی فاصله و نه رفتن به کار در بالای گیری مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش با بودجه عمومی حقوق اساسی.

همه گیر نمی توانست ساخته شده سرمایه داری را به طور کلی ناسازگاری با زندگی انسان هر واضح تر بود اما بسیار واضح است قبل از آن بیش از حد: در ماه گذشته سوفی مادلین Dess نوشت: برای جمهوری جدید در مورد دیگر نشستند او تجربه خود را قبل از همه گیر کار به عنوان یک temp برای دفاتر شرکت های بزرگ نوشته است که "من بیشتر یا کمتر فقط در بخش دیگری از این یک درصد را در فضای اداری مانند مبلمان به جز من می تواند صحبت کنند." صبح روز سه شنبه, Bloomberg منتشر شده در یک ماه-سری طولانی از مکالمات بین خبرنگار حداکثر Abelson و ناشناس میلیاردر. کل قطعه تعجب و نگاه روشنگری به ذهن ثروتمند در طول بیماری همه گیر. Abelson میلیاردر مصاحبه شونده bragged در مورد قادر بودن به گرفتن یک آزمون در بهار; آنها شکایت خود را در مورد مالی سودآور بودن کسب و کار قطع شده توسط جمعی بشر مرگ; آنها حتی گذاشته کارت های خود را روی میز گفت: در یک نقطه "آیا شما می خواهید به پایان رسید تا از دست دادن پس انداز زندگی خود را به طوری که فرد قدیمی شما نمی دانید که می توانید زندگی می کنند؟"

پاسخ برای میلیون ها نفر از کارگران صریح "بله." پاسخ از کاخ سفید و شرکت های بزرگ dipshits انجام مناقصه خود را است: اجازه دهید مردم در حال مرگ در حال حاضر!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن