Jason Saul: بیایید حق پرسش درباره ما موسسه خیریه — و دیگران

محتوای مقاله در ادامهاما از آن آسان است به بررسی تاثیر است. به عنوان یک نتیجه بسیاری خیریه منتقدان و ناظران تو

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اما از آن آسان است به بررسی تاثیر است. به عنوان یک نتیجه بسیاری خیریه منتقدان و ناظران توسل به پایین آویزان میوه: با تمرکز بر "مارپیچ" بازی و چیدن در هزینه های سربار و یا حکومت مسائل. مطمئن شوید که وجود دارد قطعا برخی از سیب بد وجود دارد — و آنها باید پاسخگو باشند. اما وجود ندارد که بسیاری از. ما ممکن است بخواهید به تغییر مسیر انرژی ما.

سوال مهم تر وجود دارد مردم باید درخواست درباره ما موسسه خیریه و سازمان های خیریه برای این موضوع:

• چه تاثیری ندارد خیریه ادعا می کنند برای رسیدن به?

• آیا شواهدی در حمایت از این ادعا ؟

• چگونه قابل اعتماد است که شواهد ؟

• آنچه که "هزینه هر نتیجه" برای خیریه ؟ (یعنی چقدر هزینه خیریه به تاثیر بر روی یک فرد؟)

• چگونه این خیریه عملکرد مقایسه با همسالان خود?

ما باید برای متوقف کردن تغذیه دیوانگی "آبدار سرفصل" و شروع به پرسیدن بهتر سوال درباره ما موسسه خیریه. در واقع ما باید شروع به پرسیدن بهتر سوال در مورد تمام موسسات خیریه و برنامه های دولت بیش از حد, که برای ماده.

وقت آن است که ما ایجاد یک اثر ملی ثبت کانادا خیریه شبیه به یک اعتبار دفتر خانه پاکسازی برای موسسات خیریه به گزارش يافته ها و شواهد بر اساس استانداردهای بین المللی است. این امر حل بسیاری از مشکلات است.

اولین موسسات خیریه نمی خواهد که به حقه بازی گزارش های مختلف تاثیر معیارهای مختلف هر اهدا کننده — قابل توجه هزینه به تمام سازمان های خیریه. دوم اعطای سازان می تواند خنثی هدف منبع داده ها برای ارزیابی و مقایسه خیریه هنگامی که تصمیم گیری در کمک های مالی. و در نهایت شهروندان و روزنامه نگاران می تواند بهتر منبع برای تحقیق. آن را در دسترس ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب