جف Zweig و گرگ D'Avignon: قوی تر فردا برنامه ارائه می دهد طرح برای غنی بازیابی

محتوای مقاله در ادامهامروز بیش از 230,000 اهالی بریتیش کلمبیا از کار هستند و ده ها هزار نفر از این استان به نی

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

امروز بیش از 230,000 اهالی بریتیش کلمبیا از کار هستند و ده ها هزار نفر از این استان به نیم میلیون کسب و کار ممکن است به طور دائم. زنان و جوانان و کسانی که آسیب پذیر شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار. کسب و کار را تعطیل و یا کاهش عملیات برای محافظت از کارکنان و عمومی است. خود را صاحبان پس انداز زندگی اغلب در فروشگاه خود و یا خدمات با مشکل نامشخص جاده ها است. همه گیر نیز در معرض اساسی و رشد چالش های که وجود داشته در B. C. اقتصاد برای سال.

ما نگه داشتن در قدرت ما توانایی نمودار جدید عادی ارائه می شود که قوی تر و فراگیر تر و آینده ای مرفه برای همه اهالی بریتیش کلمبیا. برای انجام این کار, B. C. باید با قاطعیت مقابله با تهدیدات به کیفیت زندگی ما سر از جمله چالش استطاعت برای خانواده ها و کسب و کار. این شامل هزینه های بالا مسکن سنگین نظارتی بار و ضعیف بهره وری است که آهسته رشد دستمزد.

قوی تر فردا از امروز شروع یک برنامه برای کار با هم امروز برای فردایی بهتر. این یک مسیر جدید سرمایه گذاری و مشارکت و اقدامات جسورانه است که اهالی بریتیش کلمبیا rehired و شاغل در شغل جدید در هر بخشی از استان است. این یک تعهد برای کار با تمام سطوح دولت به ارائه این راه حل.

بخش اول از طرح متمرکز شده است اقدامات فوری به خار های خصوصی و دولتی سرمایه گذاری و جرقه المللی کار و ایجاد شغل. توصیه شامل گسترش دسترسی به مراقبت از کودک; شتاب سرمایه گذاری در تجارت و حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال; اجرای 18 ماه توقف در مقررات جدید که افزایش هزینه های کسب و کار و سرکوب rehiring; و کاهش PST به 3.5 درصد برای دو سال برای تقویت قیمت مصرف کننده و کسب و کار کوچک بقا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن