جی کی رولینگ در پاسخ به منتقدان خود نما نظر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

لس آنجلس — "هری پاتر" خالق J. K. Rowling گفت که او حاضر به "ركوع" به انتقاد در مورد آخرین نظرات مردم تغییر جنسیت.

رولینگ منتشر طولانی ارسال در وب سایت وبلاگ چهارشنبه در پاسخ به واکنش و نگرانی خود را بیش از "جدید trans فعالیت." او شده است تحت سنگین موشکافی در مورد افکار خود را در فراجنسیتی هویت از جامعه تجاوز همراه با Eddie Redmayne و دانیل رادکلیف که ستاره دار در فیلم هری پاتر حق رای دادن.

"من حاضر به تعظیم کردن به یک جنبش است که به اعتقاد من در حال انجام است علل آسیب در به دنبال تضعیف 'زن' به عنوان یک سیاسی و بیولوژیکی کلاس و ارائه پوشش به شکارچیان مانند چند قبل از آن," او گفت:.

رولینگ درو خشم شنبه در توییتر هنگامی که او در انتقاد از نظر قطعه منتشر شده توسط وب سایت Devex یک پلت فرم رسانه های جهانی توسعه جامعه است که با استفاده از عبارت "افرادی که عادت ماهانه." رولینگ ضمنی آن باید گفت: "زنان است."

مشهور نویسنده در ادامه با یکی دیگر از موضوع صحبت کردن در مورد مفهوم بیولوژیکی ، او گفت که او احساس مجبور به ارسال افکار خود را در مورد تجربه خود را با خشونت خانگی و تجاوز جنسی.

"من ایستاده در کنار زنان شجاع و مردان همجنس باز و دگرجنسباز و ترانس که در حال ایستاده تا برای آزادی بیان و اندیشه و حقوق و ایمنی از برخی از مهمترین آسیب پذیر در جامعه ما: دختر جوان گی بچه ها, شکننده, نوجوانان و زنان که در حال متکی و مایل به حفظ خود تنها جنسیت, فضاهای," او گفت: در پست چهار شنبه.

رولینگ توییتهایی ناشی از طوفان از پاسخ از جامعه تجاوز و دیگران که ناراحت شدند با کلمات است. هری پاتر گروه فن توییتی مخالفت خود از رولینگ پست و تشویق پیروان به کمک به یک گروه است که پشتیبانی از عقب زنان تغییر جنسیت.

"به نظر می رسد JK خوب است در تنها یک چیز: نوشتن فانتزی" انجمن حمایت از huffpost live در بیانیه ای گفت شنبه. "او اطلاعات غلط و خطرناک داند در مورد افرادی که تغییر جنسیت مگس ها در پزشکی و روانشناختی کارشناسان و devalues ترانس حساب مردم از زندگی خود را."

Redmayne که ستاره دار در دو "عکس حیوانات" فیلم های "هری پاتر prequel سری مخالفت با رولینگ نظرات در توییتر. برنده جایزه اسکار بازیگر گفت که خود را فراجنسیتی دوستان و همکاران خسته از "ثابت سوال از هویت خود است."

"ترانس زنان به زنان رغبت مردان به مردان و غیر دودویی هویت معتبر هستند" گفت: Redmayne که بازی یک نما زن 2015 فیلم "دختر دانمارکی" که به دست آورده او یک نامزدی اسکار. او پیوست رادکلیف که او نیز از سایتهای رولینگ افکار در نما هویت.

"ترانس مردم که آنها می گویند آنها و شایسته را به زندگی می کنند زندگی خود را بدون اینکه به طور مداوم مورد سوال و یا گفته آنها نیست که آنها می گویند آنها" گفت: اما واتسون در توییتر در روز چهارشنبه. او ستاره دار به عنوان هرمیون گرنجر در فیلم هری پاتر سری.

روز دوشنبه رادکلیف منتشر شده از یک مقاله طولانی در مورد رولینگ عکسها بر روی یک وب سایت برای یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به مداخله در بحران و خودکشی پیشگیری از تجاوز مردم است. او گفت: "زنان تغییر جنسیت زنان هستند."

"هیچ بیانیه ای بر خلاف پاکسازی هویت و عزت مردم تغییر جنسیت می رود و در برابر همه مشاوره داده شده توسط حرفه ای مراقبت های بهداشتی انجمن ها که به مراتب بیشتر تخصص در این موضوع از یا جو یا من" بازیگر گفت.

دسته بندی: AandE | کتاب | انتخاب سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب