بیکاری Belle Vernon مرد: $600 هفتگی بررسی می کند بیکار 'کل'

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

در حالی که دیلن Altemara پس از اتمام کارشناسی ارشد خود را در رشته منابع انسانی و به نظر می رسد برای یک شغل $600 بیکاری هفتگی افزایش سود از دولت فدرال شده است یک نجات دهنده زندگانی.

"اضافی پول محرک باعث می شود همه کل" Altemara, 27, از Belle Vernon گفت: از بررسی او دریافت زیر فدرال همه گیر جبران بیکاری برنامه. "من فکر می کنم آن است که یک مزیت بزرگ به بیشترین (بیکار) مردم است."

Altemara کالیفرنیا دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل دستیار خود را از دست داده در اواسط ماه مارس به دلیل این covid-19 خاموش شدن ناگهانی. مانند صدها هزار نفر دیگر بیکار ساکنان نیوکاسل او را از دست بدهند که فوق العاده کمک در پایان ماه ژوئیه. دولت دیگر نمی خواهد قبول ادعا می کند که برای بارگیری در این هفته سود پس از هفته پایان جولای 25, مگر اینکه کنگره و رئیس جمهور تهمت موافق گسترش برنامه.

دولت هنوز محاسبه تعداد ساکنان نیوکاسل که در حال دریافت 600 دلار هفتگی بهره مندی از مراقبت در قانون بودجه تصویب شده توسط کنگره گفت: سوزان دیکنسون مدیر پنسیلوانیا مزایای بیکاری جبران سیاست. پنسیلوانیا توزیع شده است $10.6 میلیارد دلار به بیکاری کارگران از طریق $600 هفتگی چک از اواسط ماه مارس کار و صنایع وزیر جری Oleksiak گفت.

دولت پیش بینی کمتر ساکنان نیوکاسل در حال گرفتن $600 چک کنید به این دلیل که نرخ بیکاری کاهش یافته و از 16.1 درصد در ماه آوریل به 13.1 درصد در ماه مه به عنوان کسب و کار شروع به بازگشایی شده است. تعدادی از بیکاری کارگران در دولت کاهش از 1 میلیون در ماه آوریل به حدود 850,000 است. دولت نرخ بیکاری در ماه ژوئن منتشر خواهد شد ژوئیه 17.

اگر چه بیکاری را به 600 دلار برای چک کردن اینکه بیکار در ماه اوت کار و صنعت بخش می تواند روند ادعا می کند پس از 25 جولای تا آخر پرداخت ممکن است تحویل داده می شود تا اوت. با وجود تبلیغات درباره برنامه فدرال پایان دادن به "این همیشه گرفته برخی از مردم تعجب" دیکنسون گفت.

آیا کنگره آمریکا به تمدید برنامه کمک ناشناخته باقی مانده است. دموکراتیک-کنترل خانه در ماه مه تصویب قهرمانان عمل می کنند که تمدید سود برای شش ماه دیگر به عنوان بخشی از 3 تریلیون دلار بسته نجات اقتصادی برای دولت های ایالتی و محلی. جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا است و در عین حال برای مقابله با این لایحه.

در ماه ژوئن در اقتصاد کشور ایجاد شده 4.3 میلیون شغل است.

بارنی Oursler مدیر حیاط-غیر انتفاعی بر اساس Mon ولی بیکار کمیته, نمی توانید ببینید که چگونه کنگره می تواند نادیده گرفتن نیازهای بیکاری در زمانی که همه گیر است و خرد اقتصاد است. گروه خود را به کار با افرادی که نه دولت را دریافت غرامت بیکاری پس از از دست دادن شغل خود را در ماه مارس و آوریل Oursler گفت.

"این مجازات تصمیم گیری های سیاسی. (برخی از قانونگذاران) هستند از طرز فکر این است که این مردم را نمی خواهد به بازگشت به کار" اگر همه گیر کمک های توسعه یافته است Oursler گفت.

$600 چک می دهد کارگران بیکار پول برای خرید آنچه آنها نیاز به زنده ماندن او گفت: به خصوص کسانی که در کسب و کار رستوران که تکیه بر راهنمایی.

"این چیزی است که این افراد رفتن" Oursler گفت.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن