جان بولتون به طور تصادفی Unflattering خود پرتره

عقب نوار کمی است و به خصوص تعجب آور است که همه چیز به پایان رسید تا جایی که آنها هستند. بولتون که خود را شروع

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

عقب نوار کمی است و به خصوص تعجب آور است که همه چیز به پایان رسید تا جایی که آنها هستند. بولتون که خود را شروع کردم در سیاست به عنوان یک داوطلب برای Barry Goldwater کمپین از سال 1964 زندانی برای فاسد نیکسون معاون رئیس جمهور Spiro Agnew و برگزار کرده است موقعیت خود را در حزب جمهوری خواه دولت پس از ریگان تا به حال برخی از ویژگی های است که تهمت می مانند. او لجوج به نظر می رسد اغلب در فاکس نیوز و عمیقا پلاریزه. در یک نقطه تهمت پیوند با بولتون که با رعایت آنها هر دو الهام بخش, شدید, واکنش: مانند بولتون تهمت می گوید: "مردم یا love me or hate me. جان و من دقیقا به طور یکسان."

آنها تا به حال در نقاط دیگر از توافق. هر چند او خود را در دسترس بولتون بود و نه انتخاب میان دور اول مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران. اما وجود دارد دوره ها و جلسات در یکی از آنها بولتون به مغلوب ساختن پیشی جستن یک کپی از مقاله خود "ما باید حکومت جهانی به طور جدی؟", منتشر شده در شیکاگو مجله حقوق بین الملل در سال 2000. بولتون می نویسد که او آن را داد به مغلوب ساختن پیشی جستن "نه به این دلیل که من فکر کردم او می خواهد آن را بخوانید اما به او یادآوری اهمیت حفظ ما حاکمیت" اگر چه معلوم نیست چه تهمت خواهد بود خاطر نشان کرد از این اگر او به خواندن مقاله.

از آن آسان است به تصور کنید چه بولتون فکر مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است در این مقاله که به جای وقاحت در تضاد با دیدگاه "Globalists" با کسانی که از "Americanists" با بولتون قطعا در میان دومی. رزونانس با مغلوب ساختن پیشی جستن "امریکا" اولین دستور کار به اندازه کافی روشن است. بولتون excoriates به "Globalists" که او می گوید: "کشف و ضبط کرده اند بیشتر به راحتی فرصت های ارائه شده توسط پایان جنگ سرد برای پیشبرد دستور کار خود ساختمان بر روی یک کوه یخ-مانند تولید انبوه توسط سال از نوشتن کنفرانس-رفتن رزولوشن-عبور و شبکه." بولتون معتقد است که "Globalists"—بد-تعریف گروه های دنیوی از بوروکرات ها در مکان هایی مانند سازمان ملل تابعه آن سازمان و سازمان های غیر دولتی—نشان دهنده یک تهدید برای آمریکا حاکمیت. بولتون رد خواسته های جهانی توزیع مجدد ثروت و یا محدودیتهای قانونی در ایالات متحده قدرت. خود را تحقیر برای چند جانبه نهادهای باقی مانده unbent. مقاله متهم globalists قاچاق در دولت جهانی از طریق درب پشت که به تفکر خود را احساس از جان توس جامعه جزوه دقیقا با حداقل کوانتومی حرفه ای اضافه شده به آن را مناسب برای یک مجله قانون.

بولتون تحقیر نهادهای بین المللی و موافقت نامه های بین المللی است که یک تعهد طولانی مدت. زمانی که او رئیس قدیمی جورج دبلیو بوش—که او به شدت تحسین—نامزد او را به خود در سازمان ملل متحد, داستان ظاهر از بولتون گفت: "دبیرخانه ساختمان در نیویورک 38 داستان. اگر آن را از دست داد ده داستان آن را ندارد کمی تفاوت." چنین اظهارات بدون شک بخشی از دلایلی است که بسیاری از دیپلمات ها و هر کس از چپ مرکز برگزار شد بولتون در کم توجه. خود را متهاجم رفتن آن را به تنهایی گرایش تنها افزایش در سال های پس از 9/11 با دولت بوش مصمم به تعقیب جنگ در عراق با وجود قریب به اتفاق اعتراض از بقیه جهان و چند جانبه نهادهای مانند سازمان ملل و در حالی که بسیاری از افراد که پشتیبانی می کند که جنگ در آن زمان آمده اند و در سراسر به این نتیجه رسیدند که این بزرگترین خطا در سیاست خارجی پس از جنگ ویتنام بولتون همچنان به فکر می کنم آن را درست انجام دهید.

برای Bolton, جهان پر است از دشمنان برای بر طرف شود و تهدید به شکست می شود تا حد زیادی از طریق نیروی نظامی و تهدید نیروی نظامی. مانند تهمت, Bolton, disapproves از رئیس جمهور اوباما معتقد است که اوباما را عدم اجازه آمریکا دشمنان برای به دست آوردن قدرت و نفوذ است. آنها هر دو نفرت بخش هایی از سیاست خارجی بوروکراسی هر چند برای مغلوب ساختن پیشی جستن آن است که جامعه اطلاعاتی و برای بولتون از آن است که خدمات مدنی و دیپلماتیک. هر دو بولتون و تهمت می خواستم از اوباما ایران و معکوس گام به سوی عادی سازی روابط با کوبا. بولتون ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن برای خروج از پاریس آب و هوا توافقنامه یک حرکت او به نام "یک پیروزی مهم در مقابل حکومت جهانی است." در حالی که خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی بولتون بود مشتاق به ایالات متحده در خارج از معاهدات مانند Intermediate-Range Nuclear Forces پیمان امضا شده توسط رونالد ریگان و میخائیل گورباچف در سال 1987 به جای به روز رسانی آنها. "بار تغییر به عنوان لیبرال ها می گویند" می نویسد: Bolton, نشان می دهد یک جای عجیب و غریب مجموعه ای از تکرار و برخورد با لیبرال ها.


اما تفاوت وجود دارد بین بولتون چشم انداز و مغلوب ساختن پیشی جستن. برای همه آنها که به اشتراک گذاشته مغلوب ساختن پیشی جستن وسواس نیست بولتون. مغلوب ساختن پیشی جستن معتقد است که آمریکا هژمونی شده است یک معامله بد برای ایالات متحده است. او در مورد مراقبت از هزینه های پایگاه و اتحاد است. و در حالی که قطعا هیچ کبوتر او نمی مانند از دست دادن و به نظر می رسد که اشتهای کمی برای به خطر انداختن زندگی آمریکایی در امور است که او اغلب به عنوان توصیف "هزاران مایل دور." در سال 2016 تهمت سعی در به تصویر کشیدن خود را به عنوان داشتن همیشه یک حریف از جنگ در عراق. رکورد پیچیده تر است اما یکی از چیزهایی که در اتاق که در آن اتفاق افتاده است روشن می سازد این است که تهمت و فکر می کند از خود را به عنوان یک منتقد از جنگ است. "این انجام شد توسط یک فرد احمق به نام جورج بوش" مغلوب ساختن پیشی جستن بولتون می گوید. "میلیون ها نفر از مردم کشته و هزاران میلیارد دلار و ما فقط نمی تواند آن را انجام دهد. شش ماه دیگر, این چیزی است که آنها گفتند و ما هنوز در حال گرفتن سنجش ما لگد." مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق به ایجاد یک معامله برای خروج نیروهای خود از افغانستان فکر که مخالفت خود را به "جنگ بی پایان" کمک او انتخاب شد. مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرده است که او هرگز چک برای دیدن اگر بولتون تغییر کرده بود نظر خود را در عراق قبل از استخدام او است.

بولتون که معتقد به تغییر رژیم بد بازیگران در جای دیگر و پستهای بد بازیگران در خانه هرگز شک و تردید آمریکا حسن نیت و نیت. مغلوب ساختن پیشی جستن می کند. در سال 2017 زمانی که فشار بر پوتین حقوق بشر رکورد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ "وجود دارد بسیاری از قاتلان. شما فکر می کنم کشور ما خیلی بی گناه؟" مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد مربوط به راحتی به غیر دموکراتیک حاکمان و حتی به آنها حسادت. و آن را در اینجا است که او و بولتون جهان بینی انشعاب غیر قابل جبرانی.

لحظه ای مهم از پارگی برای بولتون خدمت در کاخ سفید بود مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به حملات نیروهای ائتلاف مستقر در عراق توسط ایران توقیف شده. مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان رسید تا تصمیم گیری است که برنامه ریزی حملات تلافی جویانه بودند بیش از حد سخت. "بیش از حد بسیاری از کیسه های بدن," او گفت: نگران بعد از کسی که به او گفتم آن ممکن است باعث از 150 تن رسیده است. مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گرفت که ایالات متحده پاسخ بود نه متناسب. "در دولت من تجربه" می نویسد: Bolton "این غیر منطقی ترین چیزی که من تا کنون شاهد هیچ گونه رئیس جمهور انجام دهد." این ممکن است غیر منطقی و شاید تهمت استدلال بود و در برخی از راه های معیوب, اما آن را به تولید یک نتیجه بسیار کمتر از هزینه یک جنگ مرگبار در خاورمیانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن