جان لوئیس "خوب مشکل" است که اتفاق می افتد در خیابان ها در حال حاضر

پس از ترور دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور محلی مطالعه توسط مینیاپولیس استار تریبیون خواسته Minnesotans که آیا سف

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

پس از ترور دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور محلی مطالعه توسط مینیاپولیس استار تریبیون خواسته Minnesotans که آیا سفید آمریکایی ها باید احساس گناه پس شاه را ترور. هشتاد و نه درصد از پاسخ دهندگان جواب داد: "نه." وقتی پرسیده شد که به توضیح آنها استدلال 28 درصد از این افراد گفت: بخاطر آن بود که آنها تا به حال "هیچ درگیری با ترور و یا با Negro مشکل به طور کلی" در حالی که یکی دیگر از 11 درصد گفت: تیراندازی بود: "پادشاه (سیاهان') خود خطا بود فقط تکان دهنده مشکل است."

پادشاه که رادیکالیسم نیز بوده است whitewashed پس از مرگ بود دیده می شود توسط سفید آمریکایی در طول عمر خود به عنوان یک تهدید و همزن. "تاریخی بحث بین طرفداران صلح و دفاع از ابهام فرو واقعیت است که بدون خشونت نافرمانی مدنی گسترده در محکومیت توسط هر دو مدافعان تفکیک و میانه رو که شخصا از سایتهای جیم کلاغ" Peniel جوزف مدیر موسس مرکز برای مطالعه نژاد و دموکراسی LBJ دانشکده امور عمومی در دانشگاه تگزاس در آستین نوشت واشنگتن پست در سال 2018 است. "هر دو گروه با انتقاد از اعتراض تاکتیک های طراحی شده برای از بین بردن بد است که سیستم." برای پادشاه لوئیس و معاصران خود را در جنبش حقوق مدنی خود استراتژی عدم خشونت نمی سپر آنها را از حمله توسط محافظه کاران و میانه به طور یکسان به عنوان آتش زا و خطرناک است.

این چارچوب همان قرارداده شد به مردم هنوز هم به مبارزه برای زندگی خود و اساسی کرامت است. این condemnations از این تاکتیک استفاده می شود و خواسته های ساخته شده در ملی و قیام در دفاع از سیاه و سفید زندگی می کند که فوری ترین و ضروری عنوان مثال ما در حال حاضر, اما تاریخ معاصر در این است: هنگامی که معترضان رز به نگرانی کاستی در پرزیدنت اوباما در سیاست های مهاجرتی از آنها خواسته شد به "نشستن" و اطلاع داد که آنها "توجه نیست." آب محافظ در ایستاده سنگ outgunned توسط یک نظامی نیروی پلیس روبرو شدند با انفعال سیاسی توسط حزب دموکرات در کاخ سفید تا زمانی که پوشش جهانی موجب از کار بومی سازمان, این بار دولت اوباما به یک پیروزی ظاهری به سرعت تضعیف رئیس جمهور جدید و لوایح در مجالس قانونگذاری ایالتی که غیر قانونی خط لوله شد. برای نزدیک به یک دهه در حال حاضر حرکت به صورت سیاه و سفید زندگی می کند تا به سازماندهی یک جنبش ملی در برابر نژادپرستانه و کشنده خشونت پلیس و دولت آسیب در برابر مردم و جوامع است. آنها برآورده شده است با تحقیر و خشونت به حق خود و مدارا و عملی چاپ tisking توسط لیبرال ها در تلاش برای توضیح آنچه آنها واقعا معنی و یا باید انجام شود به جای مصرف به خیابان.

هر بار که تماس همان است: برای عدالت و برابری. و هر زمان نهادی پاسخ همان است: شما برای درخواست بیش از حد, بیش از حد سریع است. این بود که درست در Lewis جوانان و واقعی باقی می ماند امروز. وجود رهبران جنبش و مردم عادی در خیابان ها امروز که خواستههای تمسخر و demeaned هستند در شرایط یکسان. که بدن در حال بار در همان راه.

حتی در جایی که پیشرفت واقعی ساخته شده است با چنین بدهی های سنگین پرداخت می شود به مردم مثل لوئیس هنوز وجود دارد و تا کنون در سمت چپ به سفر. در پی پلیس به قتل جورج فلوید, یاهو اخبار/نظرسنجی پرسید که آیا مسابقه بازی یک عامل عمده در Floyd مرگ است. هشتاد و هشت درصد از آمریکایی ها احساس آن را در مقایسه با فقط 55 درصد از سفید آمریکایی است. و در حالی که 78 درصد از پاسخ دهندگان احساس کردند که افسر پلیس درک چوین سزاوار به اتهام قتل فلوید وقتی پرسیده شد که در مورد خشونت پلیس به طور گسترده تر و 35 درصد از همه آمریکایی ها و 40 درصد از سفید آمریکایی ها احساس کردند که پلیس در حال حاضر با استفاده از مقدار مناسب از نیروی.

این مبارزه است که چهره این کشور در حال حاضر است. بیش از حد بسیاری از مردم با وضعیت موجود که وضعیت موجود است که هنوز هم به طور گسترده به كار گيرند. و حتی اگر آنها تشخیص دهند که جنبه های خاصی از آمریکا صنایع و دولت ساخته شد در اطراف یک پایه سفید برتری های روشن وجود دارد محدودیت در آنچه که آنها خیال پاسخ قابل قبول می آید به پیاده سازی این سیستم ها.

آن است که به آرامی تبدیل شدن به هنجار به تماس ملی بازیگران سیاسی مانند استیو کینگ مثلا که دیگر زحمت به پنهان کردن خود را نژاد پرستی. آنچه ثابت کرده است که سخت تر است را انکار سیاستمدار است که در حال حاضر عمومی دولت است که نژاد پرستی بد است و پست یاد لوئیس در حالی که با استفاده از آنها ارزش مجلسی زمان و رای به تضعیف چیزهای بسیار لوئیس قرار داده و بدن خود را در خط دفاع است.

این کار که لوئیس برگ ما را به انجام با دست هدایت آن. چگونه می شود آنها را به یاد ؟ چه خواهد شد کتاب های تاریخ دریافت درست و غلط در مورد این لحظه ؟ ما اجازه دهید آنها را ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن