John Yoo را پیچیده مسیر به Trumpism

برای اثبات نقطه Yoo گذاشته یک امکان مانور در مقاله خود. "فرض کنید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمی

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

برای اثبات نقطه Yoo گذاشته یک امکان مانور در مقاله خود. "فرض کنید رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به ایجاد یک کشور حق حمل اسلحه آشکارا. او می تواند اعلام کند که او نمی خواهد اجرا فدرال سلاح گرم قوانین و جدید "مغلوب ساختن پیشی جستن اجازه' را آزاد خواهد بود هر دارنده ایالتی و محلی تفنگ-کنترل محدودیت" Yoo فرضهای. "حتی اگر تهمت می دانستند که او در طرح فاقد اختیارات قانونی او می تواند دور با آن برای طول ریاست جمهوری خود. و علاوه بر این حتی اگر دادگاه اعلام کرد مجوز غیر قانونی جانشین او را به خاطر اجرای این برنامه برای یک سال دیگر یا دو." آن را آسان ببینید که چرا کاخ سفید در بر داشت استدلال خود را جذاب.

در طول راه Yoo داد بسیار مطلوب اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن نسخه از برنامه. "این است مضاعف منحرف به دلیل پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن یک راه حل قانونی که اجازه می دهد DACA و [عمل معوق برای والدین آمریکایی ها] ذینفع را در کشور باقی می ماند," او نوشت. "این تهمت معکوس IF و دپا از آنجا که رئیس جمهور اوباما تا به حال هیچ قانون اساسی قدرت به اعمال دو سیاست است." مغلوب ساختن پیشی جستن عناد نسبت به مهاجران ظاهرا هیچ نقشی در این موضوع در Yoo گفتن. و در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که او خواهد بود به حل قانونی برای DACA گیرندگان گذشته تلاش ها برای تصویب یک نشان داده اند که کاخ سفید است که بیشتر علاقه مند به استفاده از خیال به عنوان یک تراشه چانه زنی به صندوق یک دیوار در مرز جنوبی یا بازنویسی قانون مهاجرت فدرال به منعکس کننده که animus.

کاخ سفید علاقه Yoo را تجزیه و تحلیل حقوقی می آید در یک اتفاقی هم برای استاد حقوق. کتاب جدید خود را مدافع رئیس بیرون می آید در هفته آینده. من هنوز رتبهدهی نشده است قادر به دست آوردن یک کپی از آن از ناشر آن کست به عنوان یک بی محابا دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن قانون اساسی دید. "به دور از توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن ذاتی تهدید برای ملت ما موسس اصول Yoo متقاعد کننده ای استدلال می کند که واشنگتن, Jefferson, مدیسون و همیلتون را دیده مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بازگشت به بینایی خود را از قدرت ریاست جمهوری حتی در بسیاری بحث برانگیز" ناشر ادعا می کند. "این است که به جای لیبرال مخالفان که سرنگونی موجود در قانون اساسی درک به منظور سرنگون مغلوب ساختن پیشی جستن اما در گرفتن مرد خود را تحمیل آسیب دائمی در دفتر ریاست جمهوری مهم ترین کار ما در قانون اساسی نظام و جهان است." من شک و تردید در این پایان نامه به حداقل می گویند.

Yoo را Trumpian به نوبه خود به دور از تعجب آور است. در هر دو خدمات دولت و زندگی علمی او پیشرفته است یک untrammeled دید از قدرت اجرایی که براش کنار ترین محدودیت های اعمال شده بر رئیس جمهور با کنگره و یا قوانین بین المللی. خود بالاترین-مشخصات کار آمد در دوران جورج دبلیو بوش دوره اول در زمانی که او مشغول به کار در وزارت دادگستری دفتر مشاور حقوقی فراهم می کند که مشاوره حقوقی به سایر نقاط مجریه. در آن نقش Yoo کمک کرد تا پیش نویس یک سری از یادداشت ها که به طور موثر مجاز شکنجه مظنون به تروریسم و توجیه ضمانت نظارت آمریکایی ها با این استدلال که رئیس جمهور در زمان جنگ قدرت ساختگی تقریبا تمام محدودیت های دیگر.

بوش وزارت دادگستری بعد انکار شکنجه یادداشت که نشد دانش عمومی برای سال. در سال 2009 اخلاق وکلا در وزارت دادگستری را از مسئولیت حرفه ای به این نتیجه رسیدند که یو و جی Bybee که در خدمت به عنوان OLC ارشد در آن زمان متعهد شده بود "سوء رفتار حرفه ای" در نوشتن این یادداشت. دیوید مارگولیس حرفه ای, DOJ, وکیل در زمان بعد overrode که نتیجه گیری در حالی که castigating Yoo برای نقش خود در این موضوع است. "در حالی که من کاهش یافته است به اتخاذ OPR یافته است از سوء رفتار من که از ترس جان Yoo وفاداری به ایدئولوژی و اعتقادات تیره خود را از تعهد خود را به مشتری خود و به رهبری او را به نویسنده نظرات که منعکس شده خود شدید البته صمیمانه برگزار شد از نظر قدرت اجرایی در حالی که صحبت کردن برای یک سازمانی, مشتری," او نوشت.

در حال حاضر وجود دارد نشانه این است که کاخ سفید استقبال Yoo را مثله منطق است. در یک فرمان اجرایی صادر شده در شنبه تهمت گذاشته و زمینه را برای رد مهاجران مستند نشده از انجام سرشماری زمانی که قوه مجریه به گزارش اعداد به کنگره است. قانون اساسی خود را نسبتا روشن در مورد که می شود شمارش برای apportionment در decennial انجام: آن را به صراحت آمده است که نمایندگان در حال اختصاص داده شده با توجه به "کل تعداد افراد در هر کشور بدون احتساب سرخپوستان مشمول مالیات نیست." پس از کنگره به طور خودکار اعطا تابعیت به همه آمریکایی های بومی توسط 1924 "کل تعداد افراد" در حال حاضر واقعا به معنی کل تعداد.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ظاهرا مخالف است. این استدلال می کند که آن را حفظ نوعی از قدرت به تعیین دقیقا همان است که شمارش برای apportionment اهداف است. "تعیین می کند که افراد باید در نظر گرفته شود 'نفر' به منظور apportionment مستلزم اعمال قضاوت" منظور اجرایی اعلام کرد. چهاردهم متمم زبان صریح است و دیوان عالی کشور به اتفاق آرا تایید کرد چهار سال پیش که کرسی مجلس باید ديه زن نصف ديه مرد توسط کل جمعیت. اما کاخ سفید مراقبت می کند. روز سه شنبه فرمان اجرایی در سرشماری مغلوب ساختن پیشی جستن در بیانیه ای گفت: "نشان دهنده درک بهتر از قانون اساسی است."

حتی جسورانه اقدامات ممکن است در افق. Axios گزارش پس از مصاحبه بین تهمت و فاکس نیوز لنگر Chris Wallace بیش از آخر هفته. ترین تفسیر در مصاحبه متمرکز بر مغلوب ساختن پیشی جستن به رخ کشیدن که او "aced" یک آزمون شناختی استفاده می شود برای تشخیص زوال عقل در افراد مسن. در نقطه دیگر او آن پیش بینی کرد که دولت او به زودی خواهد بود با استفاده از حکم دیوان عالی کشور برای توجیه عمده دستور اجرایی در سیاست دیگر مسائل از جمله مراقبت های بهداشتی. هر چند او اشاره یو سخنان خود منعکس ملی نقد و بررسی مقاله را لت و پار خواندن IF حاکم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن