جاناتان Manthorpe: بحران در چین-کانادا روابط را تشدید خواهد کرد و زیر تصمیم گیری در Meng مورد

محتوای مقاله در ادامهدر ضمن Meng که دختر Huawei بنیانگذار Ren Zhengfei چهره تنها یک شب مقررات منع رفت و آمد. ا

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در ضمن Meng که دختر Huawei بنیانگذار Ren Zhengfei چهره تنها یک شب مقررات منع رفت و آمد. او صاحب دو قصرها در ونکوور. او شده است به رایگان به ترک خانه خود را در طول روز اگر چه او هشت گذرنامه ضبط شد.

کانادا اولویت باید برای تضمین آزادی این دو ساله. تلاش کانادا دیپلمات و با دیگران روابط خوبی با PRC مقامات شکست خورده اند و این حتی سخت تر خواهد بود پس از اعلام حکم دادگاه.

کانادا نمی تواند و نباید قطع روابط با پکن اما اتاوا باید تمرکز بر توسعه و گسترش روابط با کشورهای آسیایی است که با کانادا آیا سهم ارزش ها و منافع. ژاپن و کره جنوبی و تایوان و سنگاپور و هند و استرالیا و نیوزیلند و اندونزی هستند به بالای لیست. بسیاری از این و چند کشور دیگر عضو هستند با کانادا جامع و مترقی Trans-Pacific Partnership. این است که این تجارت داد که اتاوا را باید سنگ بنای آن پست-Huawei رابطه با حاشیه اقیانوس آرام.

جاناتان Manthorpe یک روزنامه نگار و نویسنده و متخصص در امور بین المللی. او در کتاب "پنجه پاندا: پکن کمپین از نفوذ و ارعاب در کانادا" منتشر شد در سال 2019 و آینده کتاب "بازگرداندن دموکراسی در عصر Populists و طاعون" در دسترس خواهد بود در ماه جولای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن