جاناتان Schell هشدار از آستانه

از neologisms ابداع اوایل هسته ای استراتژیست به برنامه ریزی برای جنگ جهانی سوم "overkill" بزرگ متقاطع موفقیت ا

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

از neologisms ابداع اوایل هسته ای استراتژیست به برنامه ریزی برای جنگ جهانی سوم "overkill" بزرگ متقاطع موفقیت است. به عنوان یک استعاره آن محدوده به دور از آن متن اصلی به عنوان یک کلمه می تواند—"تسویه حساب در روز تولد او بود و به درد نمیخورد"—اما از استفاده مشترک از یک کودک می تواند اگاه اول آن به معنی اعمال شده در جنگ هسته ای-مبارزه: زمانی که شما می توانید پاک کردن یک شهر با 10 megatons آن را بیش از حد به استفاده از 20 یا 200 megatons. به عنوان قدرت شلیک سرد جنگ زرادخانه شروع به تجاوز است که نیاز به از بین بردن هر گونه قابل تصور لیستی از دشمن سوله و شهرستانها گاهی در اواسط 1950s overkill رفت و از ویژگی های عامل مورد استفاده در انتخاب هدف به شرح تمام شرق و غرب رو کردن که برای سه دهه شبیه یک مسابقه ابداع بازی اتاق پناهندگی با تیم رقابت برای رسیدن به بالاترین ممکن است عامل آخرالزمانی افزونگی. در سال 1986 در اوج درد نمیخورد واشنگتن و مسکو نشسته بر روی یک ترکیب آرسنال از 64,000 کلاهک با عملکرد نزدیک 20,000 megatons یا نیم هیروشیما برای هر دختر و پسر متولد شده در ایالات متحده است که در سال.

سرنوشت زمین لغو ، شکست ناپذیر در جهان توسط جاناتان Schellکتابخانه آمریکا, 840,,, صفحات, $40.00

آن را در طول disorienting نهایی با حداکثر سرعت دویدن از این مسابقه تسلیحاتی که جاناتان Schell تولید دو تنها پایدار کتاب تا کنون نوشته شده در مورد سلاح های هسته ای. یک نسخه جدید از کتابخانه آمریکا شهادت به وضعیت خود را به عنوان آثار کلاسیک در یک نوع از خارج از چاپ آثار مکشوفه از طولانی فراموش شده و مخفف مملو از لحظات در جنگ سرد زمان—تولد سه گانه ABM پیمان SALT II. به عنوان اواسط حرفه ای کارمند در این نیویورکر Schell نوشت: سرنوشت زمین و لغودر 1981 و 1983 هنگامی که صحبت از جنگ هسته ای قریب الوقوع کمتر دامنه خیابان-گوشه ای پیامبران از یک Strangelovean بازیگران ارشد دولت ریگان مقامات. رد بازدارندگی پارادایم متقابلا مطمئن تخریب که undergirded دهه هسته ای با ثبات برای اولین بار دولت ریگان به دنبال سیاست های سازگار با معاون رئیس جمهور جورج دبلیو بوش ادعا می کنند که جنگ هسته ای بود "شایسته پیروزی." این تکان دهنده قطع از واقعیت بیشتر آشکار در دولت توهمات هسته ای دفاع از فضای لیزر به حفاری سوراخ مدنی در دفاع از برنامه حمایت شده توسط T. K. Jones ریگان معاون پژوهش و مهندسی استراتژیک و تئاتر نیروهای هسته ای که در سال 1981 گفت: روزنامه نگار رابرت Scheer "اگر به اندازه کافی وجود دارد بیل به دور از همه رفتن به آن را."

بسیاری از اعتراض به ادبیات نوشته شده است در طول این دوره را می توان قرار داده شده طبعا در جایی در یک طیف بین وحشت و وحشت شدید. این شامل آثار Schell بریتانیا آنالوگ و نزدیک رقیب اجتماعی مورخ و فعال صلح E. P. Thompson, که, کتاب و مقالات از antinuclear اعتراض بلند از چاپ. سرنوشت زمین و از لغو به تنهایی به طول انجامید. با چند اشاره از پرشینگ II استقرار یا هلموت اشمیت برای منحرف کردن اذهان خوانندگان مدرن آنها تمرکز دائمی زیرین بیماری است که Schell به نام "مخمصه هسته ای." این مخمصه کمتر است در مورد سلاح های خود را, اجازه دهید به تنهایی خاص موشکی و برنامه های استراتژیک خود را تنظیمات از مورد معنای ما "دوم سقوط از فضل،" نیش اتمی اپل, افشای اسرار ماده و انرژی و به دنبال آن توسط تثلیث آزمون هیروشیما و ناکازاکی و به زودی "فوق العاده هولناک, وحشیانه و پوچ واقعیت است که انسان تا به حال سیمی این سیاره برای خود و ما نابودی است."

نزدیک به سه چهارم از یک قرن بعد این سیم کشی باقی مانده در محل گسترش و چیز ساییده شده در راه است که به Schell نوشتن شگفت انگیز و ناخوشایند ارز در سراسر این دهه است.


چرا که بمب می تواند بیشتر بود اعتراض کردند و قطعی "ممنوع" از احتراق موتور Schell شروع از یک محل به خوبی خارج سنتی پارامترهای کنترل سلاح بحث و جنگ سرد سیاست به طور کلی. آگاهی از چگونگی ساخت سلاح های هسته ای شد تحول و دائم و آن را تعیین گزینه های در دسترس بشریت است. تنها یکی از این گزینه های—جدید سفارش از امور بشری رانده شده توسط ظهور نوع جدیدی از سیاست بود و سازگار با بقا. Schell نیست فقط این دولت ساخته شده است اما یک مورد آن را در اطراف شواهد با lawyerly دقت, گردان های هسته ای مخمصه با آرامی سفت به دور از منطق است.

سرنوشت زمین آغاز می شود با متین شرح آنچه در جنگ هسته ای را به جدید نیویورک شهرستان, کشور, این سیاره است. Schell کتاب نقشه کشی در مطالعات تولید در اواخر دهه 1970 توسط به طور فزاینده ای نگران جامعه علمی شد دوره قطعی محبوب درمان فیزیک و چهره آزمایشهای مربوط به گرما مرگ: اولین شات از اشعه گاما; الکترومغناطیسی پالس; حرارتی پالس که چراغ همه چیز در حال سوختن در ده ها مایل ؛ موج انفجار که ضربات همه چیز هنوز هم ایستاده به اتم های تشکیل دهنده آن; و در نهایت سه امواج ذرات رادیواکتیو که باران از قهوه ای تیره آسمان هسته ای زمستان ماندگار ماه و احتمالا سال است.

هر چند این "نفرت به ساکن در" Schell اعتقاد تمرین چنین شد اولین گام برای فکر کردن به وضوح در مورد هسته ای مخمصه. اما توقف وجود دارد که به احتمال زیاد منجر به بی تفاوتی و انکار به عمل است. آن لازم بود به فشار. توصیف یک پس از جنگ ایالات متحده کاهش می یابد به یک استخوان پهن "جمهوری حشرات و علف" بود Schell را در فریزر برای راه اندازی این کتاب طولانی وسط مقاله "مرگ دوم" یک تفتیش عقاید به معنای انقراض.

هسته ای وضع ما را تهدید نمی کند همه با مرگ او پیشنهاد شده اما با "مرگ مرگ است." آن است که در آن مناظر آینده و گذشته و همه بشریت متولد نشده و در حافظه همه چیز که تا کنون بود. "در وزن سرنوشت زمین ما ایستاده قبل از رمز و راز" می نویسد: Schell. سلاح های هسته ای را تهدید می کند "نه فقط ما زندگی می کند اما به معنای زندگی ما." اگر چه "بسیاری از چیزهایی که می تواند در کشتن ما هیچ یک از کسانی که ممکن است باعث رسیدن به عنوان عمیق به زندگی ما در حالی که ما اینجا هستیم." دیگر ما اجازه می دهد خودمان را به زندگی در زیر سایه های هسته ای بیشتر ما در حال تخلیه از قدرت و تخیل نیاز به آن را حذف کنید. "جامعه ای که در آن پذیرفته است تهدید از آن نابودی مطلق به زودی در می یابد آن را سخت به واکنش نشان می دهند به کمتر مشکلات" او می نویسد: "برای یک جامعه نمی تواند در همان زمان به خواب رفتن و بیدار مجنون و عاقل در برابر زندگی و برای زندگی است." Enervated با پس زمینه استاتیک وحشت از تهدید هسته ای ما به آرامی تبدیل به "متحدان مرگ" و "غرق stupefaction به عنوان اینکه ما به تدریج از شیر گرفتن خودمان را از زندگی در آماده سازی برای پایان."

بسیاری از افرادی که فکر می کردم خیلی در مورد آن رسیده اند همان نتيجه گيری: هسته ای مخمصه درستی درک در همه آن وحشتناک بالقوه روح مکیدن پارادوکس و تاریخی مرده به پایان می رسد تنها می تواند حل و فصل خود را در دو روش. ما خواهد ساخت جهانی جدید نظم سیاسی و یا وجود خواهد داشت یک جنگ هسته ای. اما در حالی که دیگران لگد این می توانید در پایین جاده به نام "رئالیسم" Schell ترسیم یک مسیر به سمت در کوتاه مدت لغو سلاح های هسته ای, به دنبال احتمالی لغو ملی حاکمیت. خود طرح شامل بازدارندگی نظریه نزدیک مطالعات جنگ های مدرن سیاسی انقلاب خشونت و فلسفه اخلاقی. نتیجه برنامه دلهره آور است—"این کار چیزی کمتر از به دوباره اختراع جهان"—اما آن است که کمتر واقع گرایانه نسبت به این باور است که وضع موجود قابل دفاع است. آن را نیز نشان دهنده بازگشت به تفکر متعارف از اوایل جنگ سرد که در سال های اخیر شده است در آغوش شناخته شده peacenik-خیال مانند هنری کیسینجر جورج شولتز ویلیام پری و سام Nunn.


اول منظور از کسب و کار است که بر روی زمین جامد. در "آستانه هسته ای" بیش از حد آفتابی یک استعاره برای Schell که دیدم بشریت حلق آویز به طور مستقیم بیش از ورطه آوردن یک شعبه سربار با یک دست. در حال حرکت به "آستانه" مورد نیاز برش زرادخانه هسته ای خود را از راه اندازی-در-هشدار دهنده مو-محرک (جایی که آنها باقی می ماند امروز) و سپس جدا شدن کلاهک از زايمان سیستم های. پس از آن می تواند ما شروع به اینچ از لبه گسترش سرب زمان برای هولوکاست هسته ای از دقیقه به هفته و ماه. آستانه را همیشه در نظر.

Schell پیشنهاد هسته ای-weaponless بازدارندگی می پذیرد که می گوید همیشه دارای دانش هسته ای خواهد شد و در نتیجه همیشه زندگی در سایه آن به یک درجه و یا دیگر. او هوشمندانه سهم شد نشان می دهد که تصویب این بن بست—بدون تهدید سیاره هولوکاست. انجام این کار خواهد بود مانند یک پایان سناریو بازی در شطرنج, "زمانی که بازیکنان ماهر رسیدن به یک نقطه خاص در بازی آنها قادر به دیدن که هر چه بیشتر حرکت می کند ساخته شده است در نتیجه مصمم است و آنها در پایان بازی بدون رفتن را از طریق حرکات." مسابقه تسلیحاتی پس از آن می تواند دیده می شود به عنوان یک "عظیم آموزشی دستگاه است."

با ایجاد یک بازدارندگی سیستم بر اساس نظری قابلیت های هسته ای و متعارف سلاح Schell معتقد بودند لغو می بود به طور موقت د-ارتباط از راه دور هدف از ایجاد جهان دولت. ملل را حفظ حاکمیت و منافع مشترک در حفظ بین المللی سیستم بازرسی برای جلوگیری و مجازات هسته ای متقلب. موشک های دفاعی می تواند توسعه یافته و بدون خطر ناراحت کننده ظریف هسته ای تعادل و در نهایت با اضافه کردن یکی دیگر از لایه ایمنی به سیستم.

این "ایستگاه راه" را به بشریت یک جایی برای تجدید قوا و شارژ قبل از پرداختن به سن conundrums از حاکمیت هرج و مرج و جنگ اجتناب ناپذیر مسائل سیاسی در هسته هسته ای مخمصه. Schell نمی ابداع این ایده تا آنجا که گرد و غبار آن را خاموش. پس از تلاش های اولیه به تکنولوژی اتمی تحت کنترل بین المللی موفق در اولین سال های جنگ سرد midcentury استراتژیست های آن زمان به عنوان واضح است که یک سیستم مستقل سازمان ملل به طور فزاینده ای درگیر در پیچیده تعادل از ترور در نهایت مجبور به دادن راه به یک نظم نوین جهانی است. دو نفر از تاثیرگذارترین آمریکایی اوایل هسته ای نظریه پردازان برنارد برودی و هرمان کان دیدم بازدارندگی به عنوان یک وسیله موقت است که اجازه می دهد به بشریت درهم و برهم کردن از طریق تا نیوتنی سیاست با Einsteinian فیزیک. هنوز به عنوان سال گذشت, نظریه بازدارندگی سخت به تنها قابل تصور و یا "جدی" راه سفارش هسته ای جهان است. سخنور هشدارهای آلبرت انیشتین رانده شدند و به حاشیه و مسابقه تسلیحاتی شروع به خود نمایی صعود.


ما چگونه از ریگان را بی ثبات ستاره جنگ برنامه جهانی کنفدراسیون ستاره بازحمت حرکت کردن موضوع لغو و این شکست ناپذیر جهانرا Schell اپوس و آخرین کار منتشر شده در سال 2003. تنها در دومی یک رساله از خشونت و مردم قدرت می کند, نقش سیاست های داخلی که اغلب توسعه نیافته در Schell آمده به جلو. "صلح و عدالت اجتماعی و دفاع از محیط زیست یک تعاونی تایی به گودال در برابر سرکوبگر شاهنشاهی تایی جنگ اقتصادی بهره برداری و تخریب محیط زیست" او می نویسد: در این شکست ناپذیر در جهان است.

این به عنوان نزدیک به عنوان Schell کردم به جنبش مدرن مکانیک. این احساس گذرا به خاطر Schell hewed به یک مفهوم از سیاست های رنگی آنجا توسط کارل ساگان را نقطه آبی کمرنگ به عنوان هر مارکسیستی دستگاه در جنگ و صلح است. هر چند هرگز وجود هر گونه سوال که به سمت او بر غرایز خود را به رهبری او را به نگاه به سمت داخل عقب مانده و skyward بیشتر نسبت به خود را فوری به چپ و راست. "چنین imponderables به عنوان قسمتی از زندگی انسان یکپارچگی زمینی ایجاد و معنی از زمان تاریخ و توسعه از زندگی بر روی زمین بود که یک بار از چپ به تفکر و درک معنوی در حال حاضر در معرض خطر در سیاسی عرصه و تقاضا سیاسی پاسخ از هر فرد" او می نویسد: در سرنوشت زمین است. "به عنوان سیاسی بازیگران ما باید مانند contemplatives قبل از ما مشغول به پایین جهان اطلس-مانند ما باید جهان را بر روی شانه های ما."

تا حدودی منعکس کننده فشار بودن جریان اصلی نویسنده در طول جنگ سرد او در آنجا ماند تا حد زیادی واضح و روشن از اقتصاد اسلحه مسابقه و در خود را بزرگ هسته ای کتاب از دوره او نشان می دهد شدید خویشتن داری در اجتناب از داستان چگونه ریگان هسته ای ایجاد می کند که بر اساس یک با انگیزه های سیاسی neoconservative "جایگزین" هوش ارزیابی اتحاد جماهیر شوروی نیت و قدرت طراحی شده برای تضعیف تنش زدایی. او در توجیه چنین حذفیات—از جمله مرغ و تخم مرغ معما از رابطه بین "صلح و گرسنگی"—by با استناد به ضرورت بازگشت بر روی زمین جامد.

در هر صورت او فکر نمی کنم سنتی اشکال از سمت چپ سازماندهی و استدلال کافی برای رهبری بشریت به سرزمین موعود در سمت دور از مخمصه هسته ای. او تصور سفر نیاز به هر دو چیزی بیشتر و کمتر از یک "جنبش" به عنوان معمولا قابل درک باشد. این antinuclear فعالیت اوایل 1980s او نوشت: ظهور از "pre-سیاسی پیگیری." آن را "روانی و معنوی روند" است که آشکار شدن تا آنجا که او می تواند تنها در لبه های در عرصه های سیاسی. در نگاه به آینده به یک توده بسیج در مقابل جنگ هسته ای او در انتظار "یکی از تغییرات بزرگ از قلب انسان—مانند بیداری به بد برده داری—که تغییر روانی و معنوی نقشه جهان است."

این بیداری ثابت کوتاه مدت و petered با پایان جنگ سرد که نه از بین بردن مو-باعث تهدید هسته ای اجازه دهید به تنهایی تحویل عمیق تر حساب با هسته ای مخمصه. در آن محل به وجود آمد چه Schell derides به عنوان "گرفتن و صرف" از نئولیبرالی '90s. این فراموشی ممکن بود با توجه به شخصیت عجیب و غریب از خطر هسته ای که Schell در مقایسه با "kindhearted جلاد" که اجازه می دهد تا ما را به زندگی می کنند به طور معمول در یک سعادت عمدی جهل تا روز آخر نهایی دقیقه حتی قبل از اعدام.


در ژانویه 2020, بولتن دانشمندان اتمی منتقل دقیقه دست از روز قیامت ساعت به 100 ثانیه قبل از نیمه شب نزدیک ترین آن بوده است از آنجا که ساعت شد ساخته شده در سال 1947. ثبات نسبی تعریف شده است که بسیاری از جنگ سرد داده است راه برای رشد استراتژیک هرج و مرج با چند نشانه هایی از توده اطلس بیداری از اوایل و اواسط 1980s. ایالات متحده در دو دهه به توسعه بی ثباتی دفاع موشکی برنامه به دنبال چه چیزی به نظر می رسد به روسیه و چین مانند اول-اعتصاب قابلیت. روسیه و آمریکا رها Intermediate-Range Nuclear Forces پیمان و استقرار میان برد موشک است که کوچک شدن در حال حاضر terrifyingly هسته ای کوچک تصمیم پنجره. (جدید روسیه hypersonic برنامه موشکی پاسخ به آمریکا دفاع موشکی برنامه بیشتر فشرده که پنجره.) مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نظر می رسد آماده به اجازه استراتژیک پیمان کاهش سلاح به مرور از بین بردن پایه و اساس برای آینده کنترل تسلیحات و منبع ثبات اطلاعات مبادلات. حتی در سطح فعلی از کلاهک و تحویل سیستم به یک بخشی از جنگ سرد اوج بزرگترین قدرت هسته ای هنوز هم دارای سیاره ای overkill ظرفیت بیش از چند بار. چنین است قدرت این سلاح که حتی هند و پاکستان هر چند pikers با استانداردهای قرن گذشته اسلحه مسابقه می تواند خود باعث سیاره ای زمستان هسته ای.

این تهدید هسته ای اجرا نمی کند و به موازات وجودی تهدید ناشی از تغییر آب و هوا است اما در دوره به تقاطع با آن است. فراری تغییر آب و هوا تولید خواهد شد بازگشت به کمیابی است که می توانید ببینید سازمان ملل مبارزه با بیش از منابع اولیه این قرن از جمله مواد غذایی و آب به عنوان breadbaskets خشک و یخچالهای طبیعی ذوب دور. Schell درک این, و او درگذشت در سال 2014 در حالی که نوشتن یک کتاب در مورد تغییر آب و هوا. خود هسته ای کتاب فلفلی با اوایل-هشدار مراجع به رشد بحران زیست محیطی است که او به درستی عنوان های مرتبط در بیشتر راه بیش از یک. به اعتقاد او جنگ هسته ای بود نهایی زیست محیطی موضوع و خواست های زیست محیطی و antinuclear حرکات را در آغوش یکدیگر و ترکیب نیروهای.

Schell کار شد و در ادامه با دوستان خود و شاگرد لایحه McKibben که در سال 2016 تحویل اولین سالانه Jonathan Schell یادبود سری سخنرانی در سرنوشت زمین است. در سخنرانی McKibben توصیف کربن تولید گازهای گلخانه ای به عنوان مسئول حرارتی معادل انفجار 400,000 هیروشیما بمب هر روز در جو است. چنین حقایق به عنوان Schell می دانستند و McKibben اشاره کرد که قدرت به بی حس. یک تهدید وجودی ذهن هرگز دو نفر از آنها آسان نیست به فکر می کنم و یا سازماندهی یک زندگی در اطراف. "مانند نفرت و اعتراض در برابر سلاح های هسته ای" Schell نوشت: "انکار واقعیت خود را ممکن است در بهار—در قسمت حداقل—از عشق به زندگی و عشق زندگی در نهایت ممکن است همه که ما را به گودال در برابر ما عذاب است." هر طوری اغلب به عنوان او راه خود را از طریق لایه های بسیاری از خود را ژرف موضوع Schell اذعان خاصی همدردی و حتی ابزار برای انگیزه دادن به نوبه خود دور نکنید وانمود.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن