قاضی را انکار می کند اورگان فشار برای محدود کردن عوامل آمریکا در طول بازداشت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

پرتلند سنگ. آمریکا و قاضی در روز جمعه را تکذیب کرد منظور به دنبال اورگان بالا افسر اجرای قانون برای محدود کردن ماموران فدرال اقدامات زمانی که آنها بازداشت مردم در طول شبانه تظاهرات که roiled پرتلند و حفره دار مقامات محلی در برابر تهمت و دولت.

تظاهرکنندگان در مترقی شهر به خیابان آمده اند به مخالفت نژادی و بی عدالتی از جورج فلوید مرگ توسط پلیس مینیاپولیس دو ماه پیش و آنها اغلب spiraled به خشونت است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او فرستاده می شود ماموران فدرال در اوایل این ماه برای سرکوب ناآرامی ها با وجود اعتراض از رهبران دموکرات در اورگان. ماموران فدرال بازداشت شده اند که ده ها تن از مردم است.

ایالات متحده منطقه قاضی مایکل مسامان گفت: دولت فاقد ایستاده به شکایت به نمایندگی از معترضان به دلیل طرح دعوی در دادگاه بود "بسیار غیر معمول با یک مجموعه خاص از قوانین است."

دولت شکایت کرد به نمایندگی از ساکنان آن شد و به دنبال یک سفارش محدود نیست برای صدمات است که در حال حاضر اتفاق افتاده است اما برای جلوگیری از صدمات توسط ماموران فدرال در آینده است. این ترکیب باعث می شود استاندارد برای اعطای چنین حرکت بسیار باریک و اورگان را ثابت کند آن را به حال ایستاده در مورد مسامان نوشت.

کارشناسان حقوقی که بررسی این مورد قبل از این حکم هشدار داد که او می تواند آن را رد کند در آن زمینه. طرح دعوی در دادگاه از فردی که ادعا ماموران فدرال نقض آزادی بیان یا حقوق در برابر قانون اساسی جستجو و تشنج را بسیار بالاتر شانس موفقیت مایکل Dorf استاد قانون اساسی در دانشگاه کورنل گفت: پیش از این حکم.

"دولت فدرال عمل کرده و در نقض آن دسته از افراد حقوق و احتمالا عمل در نقض قانون اساسی در مفهوم اعمال قدرت هستند که متعلق به ایالات اما فقط به این دلیل که دولت فدرال عمل در راه است که از حد خود تجاوز از قدرت آن معنا نیست که دولت, آسیب," او گفت:.

درگیری در پورتلند را بیشتر ملتهب کشور تنش های سیاسی و باعث یک بحران بیش از محدودیت های فدرال قدرت در کشورهای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان حرکت به ارسال متحده افسران به دیگر دموکراتیک به رهبری شهرستانها به مبارزه با جرم و جنایت است. این بازی را به عنوان برگ برنده هل جدید "نظم و قانون" انتخاب مجدد استراتژی پس از coronavirus سقوط اقتصاد است.

معترضان در پورتلند هدف قرار داده اند به دادگاه فدرال تنظیم آتش سوزی و خرابکاری در ساختمان است که مقامات ایالات متحده می گویند که آنها وظیفه دارند که برای محافظت از. ماموران فدرال را با استفاده از گاز اشک آور کمتر کشنده مهمات که در سمت چپ یک نفر به شدت مجروح و نیروی دیگر به پراکنده معترضان و آنها را ساخته اند بازداشت.

اورگان دادستان کل الن روزنبلوم شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در هفته گذشته وی از سوی مامورین فدرال عوامل بازداشت معترضان بدون علت احتمالی whisked دور آنها را در بینام و اتومبیل و با استفاده از نیروی بیش از حد. مقامات ایالات متحده رد آن مختار است.

او به دنبال یک ضابط موقت منظور "بلافاصله متوقف مقامات فدرال از غیرقانونی بازداشت Oregonians."

دیوید مورل یک وکیل برای دولت ایالات متحده به نام حرکت "فوق العاده" و گفت که قاضی در جلسه این هفته که آن را صرفا بر اساس "چند threadbare اعلامیه" از شاهدان و توییتر تصویری. مورل به نام تظاهرات "خطرناک و بی ثبات."

قبل از تهاجمی زبان و عمل از مقامات فدرال این ناآرامی ها تا به حال نا امید شهردار تد چرخ و دیگر مقامات محلی که گفته بود یک کادر از فعالان سوری بودند غرق کردن پیام معترضان مسالمت آمیز. اما دموکرات می گوید فدرال حضور در تشدید وضعیت و او بارها و بارها به آنها گفتم به ترک.

ویلر بود که اشک با گاز کشته به او پیوست معترضان در این هفته مواجه شده است و مخالفان از همه طرف برای آوردن تظاهرات تحت کنترل فدرال از ماموران وارد شدند و به صورت ایستاده به عنوان پورتلند پلیس با استفاده از گاز اشک آور و دیگر تاکتیک های.

امنیت داخلی وزیر چاد گرگ انکار کرد که ماموران فدرال بودند برافروختن وضعیت در پورتلند و گفت ویلر قانونی جرم و جنایت با رفتن به جلوی جمعیت که در آن آتش روشن شد و مردم در تلاش برای پایین کشیدن نرده های محافظ در خارج از دادگاه فدرال.

در طرح دعوی در دادگاه اورگان خواسته بود مسامان به فرمان عوامل از U. s. Department of Homeland Security, گمرک و حفاظت مرزی فدرال خدمات حفاظتی و سرویس مارشال آمریکا برای جلوگیری از بازداشت معترضان بدون علت احتمالی برای شناسایی خود را قبل از دستگیری هر کسی و به توضیح دهد که چرا بازداشت در حال وقوع است.

ایالات متحده عوامل بازداشت 18 نفر در پورتلند در این هفته و نه از جمله بازداشت های ساخته شده در اوایل روز شنبه هنگامی که ماموران فدرال دوباره با استفاده از گاز اشک آور به زور هزاران نفر از تظاهر کنندگان از ازدحام در اطراف دادگاه است. معترضان پیش بینی لیزر در ساختمان و سعی در خراب کردن یک حصار امنیتی. آنها پراکنده به عنوان ابر گاز افزایش یافت و عوامل اخراج کنترل جمعیت مهمات.

گرگ گفت: 43 نفر دستگیر شده بود در اتهامات فدرال که در آن نقطه.

معترضان که دستگیر شده بودند در صورت فدرال اتهامات از جمله آزار فدرال ماموران آتش سوزی و آسیب رساندن به اموال فدرال ایالات متحده وکیل بیلی J. Williams گفت. همه متهمان محلی هستند و آنها آزاد شدند و پس از ساخت یک دادگاه ظاهر.

آمریکا افسران "کار برای محافظت از دادگاه قرار گرفته اند به شبانه تهدید و ضرب و جرح از تظاهرکنندگان در حالی که انجام وظایف خود" با توجه به بیانیه ای از ویلیامز ،

اورگان دادستان کل حرکت بود یکی از چندین پرونده های حقوقی علیه اقدامات مقامات. متفاوت قاضی فدرال در اواخر روز پنجشنبه مسدود شده و ایالات متحده به نمایندگی از دستگیری و یا با استفاده از نیروی فیزیکی علیه روزنامه نگاران و ناظران حقوقی در تظاهرات.

ایالات متحده قاضی مایکل سیمون قبلا حکم داد که روزنامه نگاران و ناظران حقوقی معاف از پلیس سفارشات نیاز به معترضان برای متفرق کردن یک بار غیر قانونی مجمع اعلام شده است. ایالات متحده وکلا مداخله کرد و گفت: روزنامه نگاران باید به ترک زمانی که دستور داد.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب