قاضی رد متوالی جملات برای Marpole دو قاتل به عنوان " بیش از حد طولانی و سخت,'

محتوای مقاله در ادامهدفاع گفت قاضی که حکم ابد بدون آزادی مشروط واجد شرایط بودن برای 25 سال کافی بود انصراف و ب

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

دفاع گفت قاضی که حکم ابد بدون آزادی مشروط واجد شرایط بودن برای 25 سال کافی بود انصراف و بازدارندگی برای Kam و اجازه می دهد او را یک فرصت در توانبخشی.

در حکم سه شنبه منتشر شد, قاضی گفت که نه قانون است که اجازه می دهد تا متوالی جملات و نه قبل از احکام دادگاه حمایت از تاج و استدلال.

قاضی اشاره کرد که از جمله تحمیل خواهد بود برای زندگی و حتی اگر کام منتشر شده است در آزادی مشروط او همیشه خواهد بود موضوع را به شرایط از آزادی های اعمال شده توسط هیئت مدیره آزادی مشروط.

"در حالی که به هیچ وجه به حداقل رساندن گرانش این قتل من از این دیدگاه که هدف از انصراف ملاقات کرده است در این مورد با اعمال یک جمله زندگی با 25 سال آزادی مشروط رد صلاحیت" به قاضی گفت.

با توجه به این موضوع برای جلوگیری Kam از ارتکاب هر بیشتر جنایات قاضی گفت که یک زندگی تک جمله کافی بود.

تاج استدلال کرد که یک متوالی جمله بود لازم را برای حفاظت از مردم و Kam همیشه نشان دهنده یک تهدید مهلک اما قاضی اشاره کرد که کمی شناخته شده در مورد Kam شخصیت و او هیچ سابقه کیفری.

"من با تاج که اتفاقی و بی رحمانه از طبیعت است که بسیار مربوط و نشانه ای از آینده خطرناکبودن. اما با توجه به فقدان هر گونه قبل از جمله گزارش و یا روانی به گزارش پیدا کنم که وجود دارد این است که شواهد کافی که در آن به تعیین اینکه آیا آقای Kam را یک خطر برای جامعه در 25 سال یا چگونه او را از پاسخ به حبس و هر برنامه در دسترس برای توانبخشی" قاضی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن