Katrine Conroy و کاترینا چن: مراقبت از کودک است که یک کلید ساختمان از ما حمایت اجتماعی و سیستم اقتصاد ما

محتوای مقاله در ادامهبیش از دو سال گذشته ما با هم کار کرده اند به آدرس کودک-مراقبت از بحران بودجه بیش از 13000

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

بیش از دو سال گذشته ما با هم کار کرده اند به آدرس کودک-مراقبت از بحران بودجه بیش از 13000 فضاهای جدید در جوامع در سراسر استان و کمک به پدر و مادر ذخیره تا 1600 دلار در ماه برای هر کودک از طریق کاهش هزینه طرح — با تقریبا 29,000 کودکان پس از دریافت مراقبت از کودک برای بیش از $10-یک روز....

در حالی که ما ساخته شده برخی از پیشرفت واقعی این بیماری همه گیر شده و دوباره که در آن ما نیاز به کار بیشتر برای ساخت یک کودک-مراقبت از سیستم است که با این نسخهها کار برای خانواده ها و آموزش های اولیه و مراقبت از کودک حرفه ای آنها تکیه می کنند.

به عنوان پدر و مادر از بازگشت به کار ما ادامه خواهد داد برای سرمایه گذاری در دستمزد پیشرفت خزانه داری و آموزش به طوری که بیشتر مردم می تواند شروع یک کار با ارزش در اوایل دوران کودکی مربیان و کارکنان جدید کودک-مراقبت از فضاهای ایجاد شده. ما خواهد ساخت و از تلاش های باور نکردنی از مدارس به پشتیبانی ضروری کارگران خدمات با مراقبت از کودک, و ما قانون اخیر که باعث می شود آن را آسان تر برای تخته های آموزش و پرورش برای ارائه مجوز مراقبت از کودک, برای افزایش ادغام مراقبت از کودکان و آموزش و پرورش سیستم.

این تلاش مهم تر از همیشه به همه گیر برجسته است که مراقبت از کودک است که یک کلید ساختمان از ما, جامعه اجتماعی ما پشتیبانی سیستم ها و اقتصاد ما.

در حالی که این کودک مراقبت های ماه نگاه نمی خواهم هر یک از آنهایی که قبل از آن شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای به اشتراک گذاشتن درک برای کودک-مراقبت از ارائه دهندگان و مربیان است. لطفا به ما بپیوندید در ضمن تشکر از آنها.

Katrine Conroy است وزیر کودکان و خانواده توسعه; کاترینا چن وزیر امور خارجه برای مراقبت از کودک در B. C.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن