کندی شهرستان دختر و پیشرفت در امریکا استعدادهای درخشان' با موسیقی ادای احترام به پدر و

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

12-year-old کندی شهرستان دختر sang آهنگ او نوشت: به دنبال پدر و برنده قلب مخاطبان و قضات برای پیشبرد به دور بعد از "america's Got Talent" در هنگام استماع قسمت از تلویزیون نشان می دهد که پخش سه شنبه شب.

اشلی مارینا Yankello که قطره او نام خانوادگی در هنگام انجام به دست آورده شست از قضات Simon Cowell, Sofia Vergara و Howie Mandel برای او تفسیر "شما همیشه قهرمان من."

"این یکی از مورد علاقه های من," او گفت: از این آهنگ در میان 10 اصل او نوشته است و یا co-نوشته شده است. "این در مورد پدر من است."

در Cowell به اصرار پدرش علامت پیوست او در نشان دادن مرحله پس از عملکرد خود را.

"این یک چیز خاص" مارک Yankello گفت: Tribune-Review در مورد دختر خود موسیقی ادای احترام.

استماع شد غلتکی سوار coaster برای خانواده به عنوان Cowell رد این دو برای اولین بار آهنگ های پوشش اشلی انجام شده به عنوان انتخاب های ضعیف به نمایش گذاشتن استعداد خود را. اما مشهور قضات اجازه داده او را به بازگشت به خواندن انتخاب مختلف.

اشلی Yankello شده است آواز از او بود 3. اخیرا او استعداد موسیقی گرفته در مرکز صحنه در آواز مطالعات در لینکلن پارک هنرهای نمایشی مدرسه منشور در میدلند شهرستان بیش از حد.

دو ساعت سوار اتوبوس "ارزش آن را واقعا یک مدرسه خوب," او گفت:.

آن را نیز به ارمغان آورد به رسمیت شناختن از طریق اجرای برنامه در استعداد مسابقات و در ضبط و فیلم او ساخته شده در دسترس از طریق رسانه های اجتماعی و سرویس های آنلاین جریان. او سفر به نشویل برای ضبط جلسات.

"شما همیشه قهرمان من" یک آهنگ و ویدئو از ماه انتخاب در MÓB پادکست رادیو.

Yankello همچنان به کار بر روی آهنگ های جدید. یکی از جدیدترین "اعتماد کسی" اتحاد ضد قلدری پیام.

"او یک زن و شوهر بیشتر تا آستین او در حال حاضر" پدرش گفت.

Yankello با این نسخهها کار به طور مداوم برای بهبود او خواننده است. همانطور که برای هر شغلی دراز مدت اهداف, در این نقطه, او گفت:, " من می خواهم برای رفتن روز به روز. من احساس می کنم این باعث می شود هر روز پربار است. من امیدوارم که در آینده من را می توانید در ادامه my singing حرفه ای و استفاده از آن به عنوان یک زندگی است."

استعداد او را در آغوش بیشتر از موسیقی. او تا به حال غیر از صحبت کردن قطعات در Netflix سریال "Mindhunter" و Sony Pictures' "ایمان زیر آتش: آنتوانت توف داستان است."

او همچنین رقص, مدل, و پخش, پیانو, الت موسیقی شبیه گیتار و گیتار.

او در انجام Highmark شب اول پیتسبورگ این CMA متحرک نشویل نور افکن صحنه نمایش و آواز سرود ملی در بیس بال حرفه ای و بازی فوتبال.

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | فیلم/تلویزیون | Allegheny



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن