کوین گورمن را 5: Derek شلتون را برای اولین بار به یاد ماندنی بود در مهم ترین راه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

زمانی که درک شلتون معرفی شد اولین پیتسبورگ دزدان دریایی rookie کاپیتان زمان در لحظه ای که نیم قرن در ساخت و هیچ چیز مانند او پیش بینی کرده بود برای MLB مدیریتی اولین.

شلتون عینک محافظ و ماسک پوشش صورت خود را از coronavirus و زیبا Busch ورزشگاه شد و در غیر این صورت خالی برای روز افتتاحیه در سنت لوئیس کاردینالز و شروع از 60 بازی فصل.

"من نمی دانم اگر شما می توانید آن را توصیف به کلمات تا زمانی که شما آن را انجام دهد. شده است در انتظار یک زمان طولانی برای انجام آن" شلتون گفت. "من در زمان یک گام به عقب, من فکر می کنم زمانی که ما در این زمینه برای معرفی است. سپس در اولین ورود من واقعا نوع آغشته به آن در.

"آن را منحصر به فرد برادری. وجود دارد تنها 30 از ما در جهان است. به عنوان کسی که با اشاره آن را به یک لیست کوچک از بچه ها که موفق شده اند در لیگ های بزرگ. من آن را در زمان. من بسیار فروتن و مفتخر به این موقعیت است. آره من اجازه نمی دهد لحظه ای از بین برود. من مطمئن ساخته شده است که من آن را در زمان. زیرا اگر نه من پدر شده اند که واقعا (علامت) در من است."

نتیجه این بود که آنچه او می خواست یا به عنوان دزدان دریایی از دست داده و به کاردینالز 5-4 در شب جمعه. دزدان دریایی به سه خانه اجرا می شود. جو Musgrove و یعقوب استالینگس همراه برای با شکوه بازی در صفحه. دزدان دریایی بسیج برای دو اجرا در نهم.

اگر در این فصل یک با حداکثر سرعت دویدن آنها آغاز کند اما نشان داد برخی از ضربه.

"این قطعا یک فضای متفاوت," شلتون گفت. "من خوشحال بودم که با بچه های ما بازی کرد. ما کوتاه آمد اما ما بسیاری از چیزهای خوب. من فکر می کنم که چیزی نیست. که مهم ترین چیز: ما بسیاری از چیزهای خوب است."

1. شما کردم: اولین چیزی که خوب آمد به عنوان 14 ساله کندی هلمز سنت لوئیس سنگ تکان دهنده تفسیر سرود ملی در حالی که بازیکنان از هر دو تیم برگزار می شود پارچه های سیاه در یک نمایش وحدت و حمایت نژادی و عدالت اجتماعی است.

زمانی که Jarrod Dyson کاهش یافته و به زانو و متمایل شدن سر خود را شلتون رفت و ایستاد پشت خود را مرکز fielder 35 سال مرد سیاه و سفید از می سی سی پی که نیست ترس به صحبت می کنند با خلوص و صداقت.

"من آگاه بود او را متوقف و آن را" شلتون گفت. "هنگامی که ما تا به حال در مورد آن صحبت کردیم او گفت که او قرار بود به آن را انجام دهد. من می خواستم برای نشان دادن حمایت برای او پس از من رفت و ایستاده در کنار او."

که به معنای جهان به Dyson.

"مدیر خود را پشت سر شما 100% که زیادی" Dyson گفت. "من همه چیز را من زمانی که من در خارج وجود دارد در نظر گرفتن زمینه برای او و برای او به بازگشت من مانند آن است که در یک لحظه خاص برای من است."

2. رو فلاهرتی: شلتون تحت تاثیر قرار گرفته بود با کاردینالز right-hander جک فلاهرتی که اجازه نمی دهد یک baseruner تا چهارم زمین باز یافته داد تا شش بازدید با شش strikeouts و هیچ پیاده روی و انداخت 62 از 89 زمینهای برای اعتصاب در هفت نوبت کار.

فلاهرتی تا به حال پنج 1-2-3 نوبت تابنده دو دونده در چهارم و اجازه می دهد دو اجرا در پنجم قبل از گرفتن Dyson به زمین با دوندگان در اول و سوم.

"او واقعا خوب" شلتون گفت. "من فکر نمی کنم آن یک چیز بود. زمانی که او تا به حال برای اجرا به میدان رفت و برگشت و رو 96, 97 (mph). من به تماشای سه یا چهار نفر از خود شروع می شود که به آن, و من فکر می کنم من به جان رایان مورفی در طول بازی که 'این مرد هنگامی که شما او را در زندگی شما متوجه چقدر خوب او است. شما سازمان دیده بان او را در تصویری و فکر می کنم او خوب است و سپس زمانی که شما او را در زندگی شما درک چرا او را تبادل روز افتتاحیه برای آنها است.'

"من فکر می کردم توانایی اجرای نه تنها خود را fastball اما changeup و کشویی امروز واقعا خوب است. او در نقطه. او نمی ضایعات رزین. او بسیار کارآمد و شما معمولا نمی بینیم که از یک مرد در روز افتتاحیه. او واقعا خوب است."

3. کور پرتاب جو: Musgrove خدمت leadoff خانه اجرا می شود به تایلر اونیل در سوم و دکستر فاولر در پنجمین اما دزدان دریایی right-hander ساخته شده از دیدنی ترین بازی از این بازی است.

"است که یک بیمار بازی" Dyson گفت: از Musgrove. "این فقط به شما نشان می دهد او بسیار ورزشی است."

زمانی که Kolten وانگ خرد یکی به راست-مرکز سه گانه توپ caromed خاموش پای خود را در پرتاب سوم baseman کالین Moran. Musgrove به نظر می رسد از هیچ جا کشویی را متوقف و تبدیل به یک نابینا پرتاب خود را از زانو به استالینگس به میخ ونگ در صفحه برای پایان دادن به زمین باز یافته.

"بودن در نقطه سمت راست در زمان مناسب, من حدس می زنم, پشتیبان گیری," Musgrove گفت. "من تو را دیدم پرتاب در آینده. این چیزی که شما پشتیبان گیری از پایگاه های هر یک پرتاب خوب است برای رفتن به سمت راست خط و مرد در حال رفتن به آن را گرفتن. اما شما همیشه به دنبال آن انحراف چیزی شبیه به آن."

Musgrove گفت که او کور و توپ نمی بینم که در آن صفحه است. اما او می دانست که این زاویه و با هدف برای صفحه اصلی. پرتاب کوچک بود اما استالینگس انجام یک کار خوب از آن را دریافت و تبدیل به برچسب در ونگ قبل از او می تواند رسیدن به صفحه.

"این یک جهنم از یک بازی" شلتون گفت. "واقعا ورزشی است. او در نقطه سمت راست. ما یک carom ، وانگ ساخته تهاجمی حرکت می کند. جو ساخته شده یک بازی زیبا و یعقوب ساخته شده واقعا خوب بازی در صفحه. که آسان نیست برای یک شکارچی."

4. شب و روز: پس از یک شب, درب بازکن, با, بازگشت به عقب بعد از ظهر شروع می شود در جاده ها می تواند مالیات بر سفر تیم به خصوص مرد چمباتمه پشت صفحه.

استالینگس مختلف معمول برای روز بازی ها, بیدار شدن زودتر, به طوری که او نه ضعف و بیحالی و گاهی اوقات پرش خارج کشش در حال اجرا است که او برای بازی شب.

"روز های سخت تر برای بدن خود را آماده beacuse ما بازی بیشتر در شب بازی" گفت: استالینگس که آمار دو اجرای تک در هفتم مقابل کاردینالز. "این فقط نوع آنچه شما را تبدیل به عادت کرده اند. برای من, آن را فقط در حال تغییر کردن است که روال کمی."

شلتون و کارکنان خود را در زمان است که به نظر با 2:15 بعد از ظهر شروع بار در سنت لوئیس و پشتیبان John Ryan Murphy گرفتن ترور ویلیامز در برابر کاردینالها در بعد از ظهر شنبه.

"شب و روز که منصفانه نیست به یعقوب" شلتون گفت. "ما برنامه ریزی شده بود در این یک هفته پیش. Murph گرفتار بود Trevor گذشته دو گردش به همین دلیل تا او را بگیرد (امروز)."

5. Meet me in St. Louis: تا آنجا که وزوز برای بیس بال می رود, Busch ورزشگاه مورد علاقه برای ویلیامز. پس او را نا امید شود به زمین بدون جمعیت از کاردینالها طرفداران در صندلی.

"آنها نشان می دهد تا آنجا که آن را به یک کلیسای جامع" ویلیامز گفت. "درست مثل PNC یک کلیسای جامع مردم به ballpark را به نشان می دهد تا آنجا که آنها می خواهند برای دیدن ballpark. آنها می خواهند برای دیدن محصول در. همین کار را با Busch ورزشگاه. آنها می خواهند برای دیدن ورزشگاه و آنها می خواهند برای دیدن محصول در.

"ما خوش شانس بودن در NL مرکزی وجود دارد که بسیاری از کلیساهای است که مردم می خواهم برای دیدن و آن را به عجیب و غریب, از آنجا که شما به دنبال در Busch ورزشگاه و با هر ورزشگاه شما استفاده می شود برای دیدن طرفداران در می ایستد."

ویلیامز 3-1 در شش حرفه ای شروع می شود در سنت لوئیس از جمله 2-0 با 2.35 عصر در گذشته خود دو شروع می شود در Busch ورزشگاه. او outdueled آدم Wainwright در پیروزی 2-1 در مارس 2019 و چهره Wainwright دوباره در بعد از ظهر شنبه.

"به همین دلیل او را که در ردیف 2 نقطه" شلتون گفت. "به همین دلیل ما در حال هیجان زده است که او روز 2."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب