کوین گورمن را 5: بحث در مورد آنچه درک شلتون نمی توانید دزدان دریایی, بازیکنان با covid-19

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

6 دقیقه پیش

یکی از ناراحت کننده ترین تعامل با مربیان شامل پرسیدن که چرا یک بازیکن نمی توانند در عمل تلاش برای روشن شدن این که آیا آن را برای یک رشته بیماری یا جراحت شخصی مهم است.

درک شلتون نمی خواهد بحث در مورد آن.

چرا که او نمی تواند صحبت کند.

که واقعیت covid-19 sportsworld زمانی که تیم ها مجاز نیست به بحث در مورد بازیکنان که آزمایش مثبت برای coronavirus بدون اجازه آنها.

پیتسبورگ دزدان دریایی باز خواهد شد خود را در سه بازی نمایشگاه سری در برابر کلیولند در روز شنبه در پارک PNC بدون سه برجسته بازیکنان: نزدیک Keone کلا راست fielder گرگوری Polanco و سوم baseman Ke carla black هیز خود را در موقعیت های بالا چشم انداز.

اداره بیمه بازنشستگی ملی و هیز تمرین نکرده در تمام طول اردوگاه های آموزشی و Polanco دهکدهای از دست رفته سه روز گذشته. همه بدون توضیح است که تنها منجر به حدس و گمان است. هر دو outfielder سقراط بریتو و امداد پارچ بلیک Cederlind ساخته شده آن را آسان در دزدان دریایی اجازه می دهد آنها را به نشان می دهد که آنها آزمایش مثبت است. بریتو بازگشت به تمرین.

"وجود دارد چیزهایی که اتفاق می افتد که ما نمی بحث در مورد هر آنچه که آنها از نظر آسیب عاقلانه یا تست عاقلانه و حرکت رو به جلو و بزرگترین بخشی از آن, من فکر می کنم ما در مورد آن صحبت کردیم اولین روز ملاقات ما است و ما فقط باید به انطباق و تنظیم و این چیزی است که ما انجام می دهیم هر روز" شلتون گفت. "ما قصد داریم با آنچه که ما را و ما مطمئن شوید که آن روز ما در حال ساخت بهترین ارزیابی. بنابراین در نظر است که ما فقط باید مطمئن شوید که هر روز ما تنظیم به آنچه در مقابل ما قرار داده."

ما می توانیم ارزیابی این حد: روز افتتاحیه برای دزدان دریایی است که جمعه آینده در سنت لوئیس و آنها می توانند بدون حق شروع fielder و تقریبا قطعا نمی خواهد که خود را نزدیک تر است.

1. به آلتونا: دزدان دریایی ساخته شده خود را برای اولین بار فهرستی از کاهش اردوگاه آموزشی ارسال 26 ساله کوزه Miguel Del Pozo و جف Hartlieb به متناوب آموزش سایت مردمان, گاز میدان در آلتونا.

Del Pozo یک 6-1 lefty شد 1-1 با 10.61 عصر و 1.93 شلاق در 17 حضور برای فرشتگان در لس آنجلس در فصل گذشته. او سه بار مجاز قابل اجرا در back-to-back, بازی در نیویورک یانکیز و در Houston Astros.

Hartlieb پیش نویس در 29th دور از بخش دوم Lindenwood دانشگاه عرضه در فصل گذشته بود و 0-1 با 11.37 عصر و 2.37 شلاق برای دزدان دریایی است. 6-پا-5 right-hander داد تا چند اجرا در پنج حضور به عنوان یک میانه مسکن از جمله هفت در 2 1/3 نوبت در یک 11-6 از دست دادن در سینسیناتی.

2. ساختمان اغل گاو یا حشم: با هکتور Noesi امید بستن به خارج بلیک Cederlind غایب پس از آزمایش مثبت برای covid-19 و DelPozo و Hartlieb در آلتونا دزدان دریایی را 17 کوزه در اردوگاه.

شش چاک دار به استارت: جو Musgrove, Trevor ویلیامز میچ کلر و درک هلند در حال بالا چهار با استیون Brault و چاد Kuhl piggybacking پنجم نقطه.

که برگ 11 کوزه در اغل گاو یا حشم با شش, نقاط احتمال زیاد در حال حاضر مهر و موم شده: کلا کایل کریک مایکل Feliz و ریچارد Rodriguez در نقش اهرم همراه با نیک Burdi و کریس Stratton.

JT Brubaker کشیده بودن است به یک استارت به احتمال زیاد ساخت این نبرد نهایی بین چپی رابی Erlin و نیک Turley و righties رس هلمز و Dovydas Neverauskas بسته به اینکه چگونه بسیاری از کوزه دزدان دریایی حمل خود را در 30 روز افتتاحیه فهرست و سه مرد تاکسی تیم ملی.

3. قاتل ها: من خاموش سهشنبه, اما گزارش ها از PNC پارک کرده بود میچ کلر به دنبال واقعا خوب روی تپه.

کلر کردم نوسان-و-دست اقدام در برابر برایان رینولدز (changeup) و جاش بل (کشویی) بدون تکیه بر او fastball که یک علامت مثبت برای توسعه خود را.

"میچ کلر را در ادامه به ساخت و توسعه و دیدن برخی از تصاویر واقعا خوب شکستن توپ" شلتون گفت. "اجرای fastball احتمالا بهتر از ما دیده ایم قبلی در گردش و چیزهای که او کار بر روی. قطعا چیزی که به من لبخند امروز به تماشای او به اجرا و در ادامه به توسعه چون مانند ما گفت: چندین بار –ما گفت: به عنوان یک گروه – این پسر عمده سقف و شما فقط نگه داشتن در نظر گرفتن مراحل توسعه خود را. به طوری که باعث می شود من لبخند امروز."

4. برای اولین بار: شلتون نیست فقط منحرف در صدمات. او نمی مایل را به نام خود باز بعد استارت حتی اگر جو Musgrove به انتظارنشسته بودند. او نمی گفت که تبادل دوشنبه و چهارشنبه در برابر کلیولند.

و او حتی نمی خواهد خود را آشکار leadoff hitter.

نامزدها هستند shortstop کوین نیومن دوم baseman آدم فریزر و مرکز fielder Jarrod Dyson.

"من فکر می کنم آنها هر سه دوام گزینه" شلتون گفت. "Dyson انجام داده است و آن را قبلا در زندگی حرفه ای او بود و موفقیت در آن است. بدیهی است که نیومن و فریزر هر دو آن را در سال گذشته و تا به حال موفقیت وجود دارد.

"ما نوع کار را از طریق آن را هنوز هم. یک ایده کلی از آنچه که ما قصد داریم برای انجام با آن ساخته نشده و تصمیم گیری نهایی است. اگر هر سه نفر از کسانی که بچه ها در بالا من فکر می کنم ما در یک نقطه خوب است."

در اینجا تعداد آنها از 2019:

بازیکن G BA/OBP/SLG 2B 3B HR RBI

Dyson 83 .235/.314/.333 11 2 6 22

نیومن 75 .328/.374/.502 13 5 11 45

فریزر 79 .273/.328/.409 17 2 8 29

اعداد به وضوح به نفع نیومن است که پنبه حلاجی شده leadoff در اردوگاه. فریزر به نظر می رسد مانند او را بت سوم, پشت رینولدز و در مقابل بل. Dyson می تواند بت نهم ارائه سرعت در پایین سفارش.

در زندگی حرفه ای خود Dyson است batted نهم بیش از هر نقطه دیگر در جهت (269 بازی) – و با برخی از موفقیت است. او کاهش .255/.314/.349 با 27 دونفره, 15 سه چهار homers و 56 RBIs و همچنین 55 دزد. او 95 دزد پنبه حلاجی شده leadoff.

5. که در بیرون از محیط?: دزدان دریایی یک کمبود outfielders – آنها تنها پنج در اردوگاه هستند و به چهار بدون Polanco – پس شلتون گرفتن خلاق در intrasquad scrimmages.

دزدان دریایی استفاده کرده اند دستیار ویژه David عکس های جهانی 2006 سری MVP در سمت چپ میدان. آنها استفاده می شود تیم McKeithan بخشی از تجزیه و تحلیل تیم در مرکز.

در روز پنج شنبه Musgrove در زمان به نوبه خود در مرکز.

شلتون بود پرسید: چه کس دیگری می تواند آن را به من بدهید و با استفاده از آن به عنوان یک فرصت به یک ترک در هلند برای بودن "unathletic."

"احتمالا Brault اما که بود یک گزینه نیست" شلتون گفت. "اما هلند رفت و به دفتر من امروز و به من گفت که او مرکز بازی. من نمی دانم اگر او را گفت: دانی (کلی) است یا نه. من فقط گفت: "هیچ غواصی بدون پرتاب بدون در حال اجرا به دیوار,' تمام کسانی که همه چیز."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن