کوین گورمن را 5: برنامه اجازه می دهد تا برای دزدان دریایی آبی جیز برای به اشتراک گذاشتن PNC پارک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

فقط زمانی که شما فکر MLB تاری خطوط بین لیگ آمریکا و در لیگ ملی این فصل با interleague بازی و جهانی تعیین شده hitter, PNC پارک آماده برای ضربه و ذهن خود را.

پیتسبورگ دزدان دریایی در حال حاضر به با آغوش باز استقبال همسایگان خود را از شمال واقعی تورنتو بلو جیز برای به اشتراک گذاری خود را در ورزشگاه در این تابستان.

آبی جیز بودند بوت از تورنتو راجرز مرکز توسط دولت کانادا که نگهداری می کنید و بر روی مرزهای خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"در تلاش برای کمک در بازگشت از بازی همه ما عشق" دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز در بیانیه ای گفت: این باشگاه در مورد امکان جیز آبی در حال بازی در پارک PNC. "این خواهد بود یک چالش های به یاد ماندنی برای کارکنان ما اما با تکیه به کمک به دیگران است چه Pittsburghers انجام بهترین."

این یک حرکت اصیل توسط دزدان دست که به عنوان بزرگ به عنوان قلب خود را. آنها به سمت چپ بدون شک آنها ایستاده به سود مالی مهم است که پس از آنها اعلام کرد furloughs front-office کاهش دستمزد و مزایای بازنشستگی یخ در طول ورزش shutdown.

"اگر ما قادر به با خیال راحت جای" ویلیامز در بیانیه ای گفت: "نه تنها آن را به ارمغان بیاورد اضافی توجه بین المللی به شهر ما آن را می آورد با آن شغل و درآمد برای هتل ها محلی و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر است که پشتیبانی از Blue Jays سازمان به عنوان به خوبی به عنوان اضافی در بازدید از تیم است."

نه به ذکر است پول را به صورت محلی بیس بال باشگاه.

1. برنامه ریزی snafus: دزدان دریایی قطعا راحت ترین راه حل داده پیتسبورگ نزدیکی به هر دو تورنتو و آل شرق و NL East مخالفان.

وجود هفت تاریخ است که خانه خود را برنامه های با هم تداخل دارند.

در جولای 29, زمانی که آبی جیز قرار بود به بازی خود را به خانه بازکن در برابر حاکم جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن دزدان دریایی بازی بازی نهایی خود را باز homestand در برابر میلواکی Brewers.

هیچ درگیری و تا ماه سپتامبر هنگامی که دزدان دریایی بازی Chicago White Sox و جیز آبی در حال برنامه ریزی برای میزبانی نیویورک یانکیز در سپتامبر. 8-9 و دزدان دریایی بازی Chicago White Sox و آبی جیز یانکی ها دوباره Sept. 21-24.

یک راه حل وجود دارد: دزدان دریایی در خانه تنها یک بار در برابر سنت لوئیس در سپتامبر. 20 – در تورنتو شش روز برنامه ریزی شده خاموش کنید. MLB را مجبور به انجام برخی برروی آن بکشید اجازه می دهد تا جیز آبی به بازی در پارک PNC در دیگر پنج روز در دسترس.

2. خوب با Shelty: دزدان دریایی مدیر Derek شلتون استفاده می شود که کار را برای آبی جیز هیچ تردیدی با امکان های ورزشگاه با تورنتو در این تابستان.

"ما بازی نمی کند ، آنها نمی تغییر برنامه بنابراین ما آنها بازی" شلتون گفت. "من فکر می کنم اگر آن را یک وضعیت که در آن آنها نیاز به جایی برای بازی و ما cna کمک کند, پس از آن من فکر می کنم ما باید. احساس می کنم که تیم های لیگ باید بازی در لیگ ballparks و اگر آن را با این نسخهها کار راه بالا پرداخت درجه است که آنها آن را کشف کردن پس از آن من فکر می کنم این امر می تواند سرد است."

3. به اشتراک گذاری مراقبت است: شلتون نمی ببینید که چگونه آن را تحت تاثیر قرار دزدان دریایی در یک سوء ترتیب داده شده است که آنها نمی روم به بازی تورنتو و یا به اشتراک گذاشتن هر مشترک مخالفان.

"من می دانم که آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار ما در محل باشگاه وانجمن یا ما وزن اتاق و یا آموزشی ما و این واقعیت که آنها خواهد بود وجود دارد در این روز ما در حال خاموش کردن آن واقعا هیچ تاثیری بر ما" شلتون گفت. "تنها چیزی که می تواند تحت تاثیر قرار است ما نوتوانی اما ما نوتوانی بچه ها خواهد بود و در صبح زود قبل از آنها می آیند. پس از آن واقعا صفر بر ما اثر زیرا آنها نمی خواهد با استفاده از بخشی از امکانات, از, من می خواهم گفت کمی من در مورد آن می دانیم."

اما این تنها نیمی از آن.

های ورزشگاه با تیم دیگری به معنی دو برابر شدن تعداد بازیکنان داخل ورزشگاه به صورت روزانه موجب افزایش خطر گسترش covid-19. دزدان دریایی که تا به حال چهار بازیکن اجازه می دهد آنها را به طور علنی تایید می کنند که آنها آزمایش مثبت خواهد شد که به افزایش اقدامات احتیاطی برای حفاظت از خود را.

4. Mi casa es su casa: دزدان دریایی پارچ ترور ویلیامز همدردی با Blue Jays گفت: آنها در یک "نقطه ضعف شديد" با بازی در ورزشگاه خانگی خود حتی اگر طرفداران مجاز نیست برای حضور در بازی.

"تا زمانی که آنها را وادار به بازی" ویلیامز گفت. "آنها واقعا دشوار نقطه. من فکر می کنم کل لیگ می خواهد آنها را به خانه. اگر آنها می خواهند به ساحل شمالی خانه خود را برای سال 2020 با تمام معنی. در صورتی که به پایان می رسد اتفاق می افتد, آن را فقط برای رفتن به یک کمی اضافی احتیاطی گام با سلامت ما پروتکل و با کارکنان ما. آن خواهید بود یک busy, busy تابستان در پارک PNC.

"متاسفانه همه جاوا قادر خواهید بود به تماشا."

5. Buc بهداشت حرفه ای: دزدان دریایی را lefty درک هلند برنامه ریزی برای شروع روز شنبه در فینال نمایشگاه بازی مقابل کلیولند که او را مانع از تبادل آخر هفته باز در سنت لوئیس. شلتون نمی آشکار خواهد شد که زمین یکشنبه مقابل کاردینالز و یا چگونه به چرخش در حال رفتن به راه اندازی.

شلتون گفت: دزدان دریایی در موقعیت های بالا چشم انداز Ke carla black هیز که از دست رفته است و همه از اردوگاه های آموزشی پس از آزمایش مثبت برای covid-19 کار کرده و از روز شنبه در پارک PNC. هیز قرارداد ممکن است coronavirus در راه خود را به پیتسبورگ از هوستون به عنوان او تا به حال توقف در شلوغ فرودگاه شیکاگو. او انتظار می رود برای شروع فصل در ماهواره اردوگاه در آلتونا.

شکارچی جان رایان مورفی اضافه شد 40-مرد فهرستی یکشنبه پس از لوقا Maile قرار گرفتند پایان فصل تحت عمل جراحی انگشت راست. شناخته شده برای دفاع از خود مورفی تا به حال به تصویب توپ در هر نمایشگاه بازی مقابل کلیولند.

کالین مورن است 4 8 با دو تک آهنگ یک دو و یک هومر در دو نمایشگاه بازی مقابل کلیولند. مورن رفت 2 به صورت 5 به عنوان DH دوشنبه شب در حالی که فیلیپ Evans آغاز شده و در سوم بود و هومر و دو.

آدم Frazier است 0 6 در حالی که پنبه حلاجی شده سوم در دو بازی.

Guillermo هردیا که آغاز شده و در زمینه درست است 2 تا 4 با هومر و سه RBIs در دو بازی. جاش بل شده در ششم زمین باز یافته دوست داشتنی یک دو کردن سمت چپ-مرکز دیوار در روز شنبه و رفتن مخالف زمینه با homering در روز دوشنبه.

ویلیامز خندید مورد چگونه سرخپوستان آمار سه متوالی پرواز توپ به مرکز fielder Jarrod Dyson در اولین ورود از جمله یکی از تعقیب او را به گرفتن در بالای دستکش خود را.

"من از نوع انداخت و او را به سمت راست آن با اجرای سه توپ برای اجرا کردن" ویلیامز گفت. "اما او گفت: او رو به من برگشت و من بسیار هیجان زده هستم که او را خواهی گشت مرکز میدان برای ما است."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن