Kiski منطقه گراد کوهن رمپ برای ارشد فصل را با سنگ لغزنده فوتبال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 تیر 1399

3 دقیقه پیش

تمجید ریخت در چاد کوهن پس از 2019 فوتبال کالج فصل است.

این Kiski منطقه فارغ التحصیل افزایش اشتباه ارشد دفاعی در پایان در بخش دوم Slippery Rock به دست آورده تیم اول همه PSAC غرب و بخش دوم مربیان کالج انجمن افتخارات و تمام تیم دوم آمریکا از به رسمیت شناختن D2CCA و آسوشیتد پرس.

کوهن led سنگ در کیسه (11 1/2) رتبه دوم در تکل برای از دست دادن (17) و پنجم شد و در مجموع پردازد (58) برای یک تیم است که تولید بهترین رکورد در تاریخ برنامه (13-1) صدر کوتزتاون برای PSAC قهرمانی و پیشرفته به بخش دوم ملی نیمه نهایی قبل از از دست دادن به ایالتی مینه سوتا.

"این کوتزتاون بازی برنده PSAC قهرمانی بود و احتمالا بهترین احساس همیشه" گفت: کوهن که صاحب 34 شروع می شود بیش از سه فصل برای سنگ.

"در سال 2018 ما از دست داده و به وست چستر در خانه. ما آنها را دیدم مهمانی در این زمینه ما با جایزه. ما گفت که من که قرار بود به اتفاق می افتد دوباره. ما رفت و به کوتزتاون و به خوبی و آن را به دست آورد. که سوار اتوبوس خانه شگفت انگیز بود.

"ما ساخته شده است یک اجرا در (NCAA) برگشتی. ما فقط کوتاه از هدف نهایی ما است. در حال حاضر ما در حال کار به عنوان سخت به عنوان ما می توانیم به عقب بر گردیم به جایی که ما در سال گذشته و حتی بیشتر."

در حالی که در حالت عادی از بهار و تابستان تهیه شده است قرار داده و در آن گوش با ادامه covid-19 گیر کوهن گفت که او می داند آنچه در آن می گذرد را به آماده شدن و آماده برای یک فصل بدون توجه به شرایط.

"ما نمی توانیم کساد کردن," او گفت:.

کوهن گفت: این تیم از زمستان قدرت و تهویه تمرینات آماده به حرکت به بهار اردوگاه.

"ما سر مربی ورزشی (اسکات موریسون) نیز قدرت ما مربی," او گفت:. "تیم سقوط در عشق با بلند کردن برنامه. که قوی ترین من تا کنون بوده است بیرون آمدن از زمستان است. ما به معنای واقعی کلمه به پایان رسید و ما آخرین تمرین و سپس به سمت چپ برای شکستن بهار همه هیجان زده به عقب و آماده برای بهار توپ.

"در طول بهار بود که covid-19 ضربه سخت است. ما همه این اخبار که ما حتی آمدن به دانشگاه پس از رخصتی بهار."

کوهن به پایان رسید و کلاس های آنلاین و تناسب اندام خود را نگه داشته و تمرکز از طریق صفحه اصلی تمرینات در حالی که ماندن در تماس با مربیان و هم تیمی.

سنگ لغزنده پردیس امکانات به روز باقی می ماند بسته به دانشجو-ورزشکاران و مربیان و عمومی است. تیم ملی فوتبال, همراه با دیگر سقوط تیم های ورزشی به طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای گزارش برای اردوگاه های آموزشی Aug. 10.

"ما یک تیم جلسه روز شنبه است و ما در انتظار کلمه ای در هر گونه تغییرات" کوهن گفت. "من از دست هم تیمی های من. بهار توپ اسیاب اما در یک راه سرگرم کننده است چون ما همه با هم کار سخت است. آن را بزرگ برای دیدن رشد است که می تواند از یک سری از شیوه های.

"دفاع بسیار کهنه و به نظر می رسد در شکل و خوب است اما بهار بود و مهم برای تعیین تعدادی از چیزهایی که در جرم. ما باید متمرکز و آماده به کار دو بار به عنوان سخت زمانی که ما به عقب بر گردیم با هم, آیا, است که, Aug. 10 یا قبل از آن."

سنگ لغزنده است نه به طور منظم فصل بازی در آن برنامه نوشته شده در دو و میدانی, سایت, شروع با یک nonconference بازی با ایالتی وین در خانه هفت. 12. به عنوان سقوط رقابت چشم انداز تغییرات برای مدارس و کنفرانس ها در سراسر کشور برنامه منوط به تغییر.

سنگ لغزنده دفاعی هماهنگ کننده Domenick Razzano گفت که او مطمئن است که کوهن به عنوان یک تیم اختصاصی رهبر خواهد شد که خود و هم تیمی های خود را آماده برای هر گونه چالش منتهی به و در طول فصل.

"چاد است و یک بی امان موتور با یک بی امان اخلاق کار" Razzano گفت. "من در تماس مداوم با او در طول تابستان و من می دانم که او احتمالا بهترین شکل او شده است در به عنوان یک بازیکن در سنگ لغزنده و او را آماده برای بازگشت به شیوه ها و آماده شدن برای فصل چه که به پایان می رسد تا.

"چاد را هم تیمی می دانم که چقدر سخت او را مشغول به کار شده است. او مجموعه استاندارد و انتظار چگونه آنها را به تحمل خود را در برابر ما هستند در حال حاضر. این طول می کشد بسیاری از خود انگیزه و چاد همیشه نشان می دهد که پاسخگویی."

Razzano گفت که او می بیند در کوهن چشمک می زند از وست میففلین گراد مارکوس مارتین یک سنگ لغزنده پایان دفاعی از 2014-17 که مجموعه ای NCAA همه بخش های حرفه ای گونی با رکورد 56.

کوهن که خود را وارد فصل نهایی با 20 حرفه ای کیسه های مشترک در این زمینه با مارتین در سال 2017

"ما استخدام چاد به عنوان یک linebacker و سپس مادر طبیعت گرفت و او بزرگ شد" Razzano گفت.

"ما با قرار دادن دست خود را در زمین ما می دانست که او که قرار بود به جسمی سخت به اندازه کافی برای بازی در خط داد و بیداد. آن را فقط به گرفتن او را گرفتار اساسا. سه سال بعد او یکی از برترین دفاعی به پایان می رسد در تمام بخش دوم و یکی از بالا تصویب rushers که من شده است و من در اطراف برخی از آنهایی که خاص."

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-856-7400 x8632, mlove@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: منطقه دانشگاه | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن