Kwantlen student شناخته شده برای اسکی ژاکت است که سازگار به متوسط

محتوای مقالهرایلی اسکات Kwantlen دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل شده است به نام the runner-up از معتبر جایزه طر

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

محتوای مقاله

رایلی اسکات Kwantlen دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل شده است به نام the runner-up از معتبر جایزه طراحی برای اسکی ژاکت است که سازگار به دما و اعمال سطوح.

اسکات که فارغ التحصیل از دانشگاه Wilson مدرسه طراحی در ماه دسامبر به رسمیت شناخته شد در Core77 Design Awards 2020,جایی که او دونده-برای ورزش و تفریح جایزه.

ژاکت خود را که به نام استراتوس اسکی تور اواسط لایه متفاوت عایق حرارتی نیازهای کاربر با توجه به انتشار اخبار از Kwantlen.

Kwanten Polytechnic University graduate Riley Scott designed a ski jacket that regulates temperature called the SRATUS Ski Touring Mid-Layer.
Kwantlen دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل رایلی اسکات طراحی ژاکت اسکی است که سازگار به حرارت به نام SRATUS اسکی تور اواسط لایه. /jpg

"الهام بخش اولیه برای این ژاکت آمد از خود من تور اسکی اعزامی و نا امید بودن با مقدار زیادی از وقت و انرژی که تلف شد در حالی که من تغییر لایه بندی سیستم گفت:" اسکات.

Up-and-coming ورزشی طراح لباس گفت: او می خواست برای ایجاد یک "نامرئی" لایه است که می تواند انطباق با دماهای مختلف و اعمال سطوح بدون از بین بردن هر لباس.

آخرین مطالب