اواخر ابتدا: Kevin Hoffman می زند خاموش Pocono از winless لیست

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

طولانی برکه — Kevin Hoffman جامعی یک 0-برای-38 خشکسالی در Pocono Raceway گرفتن پرچم شطرنجی شنبه در یکی از دو آهنگ که در آن پیروزی بود بازداشته او را.

Hoffman برنده اول از دو نسکار جام نژادها در مقابل هیچ طرفداران این آخر هفته در Pocono و شروع خواهد شد 20 روز یکشنبه با زمینه تعیین شده توسط معکوس منجر دامان finishers.

44 ساله در کالیفرنیا راننده برنده در هر فعال آهنگ جز کنتاکی جاده سریع السیر (نه تلاش می کند) و 2014 سری قهرمان سه برنده کلی برای استوارت-هاس مسابقه این فصل است.

Hoffman برگزار کردن سخت-شارژ دنی Hamlin برای 52nd حرفه ای جام پیروزی. او تا به حال 12 top-five پس از اتمام در 38 شروع می شود در Pocono.

او برگزار شد در این جشن فرسودگی شغلی — Hoffman نیازهای همان ماشین برای نژاد روز یکشنبه.

"که در نهایت به بررسی Pocono کردن لیست" Hoffman گفت.

رایان Preece 20 به پایان رسید و شروع خواهد شد در قطب یکشنبه.

مسابقه برنامه ریزی شده بود به عنوان دومین شنبه اما باران شسته کامیون سری مسابقه. که مجموعه یک تکه کوچک از تاریخ یکشنبه: کامیون ردیف دوم Xfinity و جام حذفی را تمام اجرا یکشنبه. این اولین بار سه نسکار ملی سری مسابقات مسابقه خواهد شد در همان روز و در همان مسیر است.

نسکار می خواستم سفر به Pocono به حل و فصل یکی از مهمترین و پر سر و صدا هفته در تاریخ خود پس از یک طناب دار در یافت بابا والاس غرفه هفته گذشته در آلاباما منجر به تحقیقات فدرال. این حادثه بود و نه حکومت یک جنایت نفرت. نسکار جمهور استیو فلپس اظهار داشت: "طناب دار واقعی بود" اگر آن ناشناخته باقی می ماند که آن را. والاس که موجب نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم تبدیل شده است NASCAR's advocate برای تغییر اجتماعی و اذعان وقت خود را در دو بخش ملی و ویژه چپ او "عینک جهنم." او به پایان رسید 22nd در شماره 43 شورلت.

آخر هفته باید یکی از وحشی ترین آنهایی که در Pocono تاریخ است. پیگیری مقامات خوشبین زمین زیر کشت خواهد بود مربا بسته بندی شده با مسابقه طرفداران که می خواستم به تجربه چهار نسکار مسابقه در دو روز.

"زمین زیر کشت می شده اند یک چشم دیده می شود که احتمالا نشده است دیده می شود در نسکار مدار در دهه" Pocono مدیر عامل شرکت نیک Igdalsky گفت. "ما فقط نمی تواند آن را ببینید در این سال است. امیدوارم سال آینده ما این فرصت را واقعا نشان می دهد آنچه ما را در اینجا."

Brad Keselowski که مسابقه به او تنهاست Pocono پیروزی در سال 2011 توییتی عشق نامه از انواع گره خورده است به خاطرات خود از مسیر آن تاریخ به دوران کودکی خود را زمانی که او برچسب گذاشته شده توسط همراه به تماشای پدرش باب رقابت در ARCA نژادها.

"شاید که به ارمغان می آورد و غم انگیزترین احساسات داشتن طرفداران این سال در Pocono برای مسابقات ما.," Keselowski توییتی. "انرژی و شور و شوق در اینجا از زمین زیر کشت جمعیت دارای یک واقعی بودن را به آن بر خلاف دیگر آهنگ های. در Pocono جامعه باعث می شود نسکار احساس واقعا دوست ما از دست شما مسابقه را از طرفداران."

وجود دارد یک نگاه جدید در سراسر 2½-مایل tri-بیضی شکل است.

آهنگ پردهی آن رهبران در تبلیغات به دلیل همه گیر wreaked ویران با برنامه ریزی برای ارتقاء به مدرن چراغ نمره برج. Pocono نیز تا به حال 1,250 طرفداران عملا نشانه های شروع/پایان خط. کارکنان دست نوشت: هر نام شروع/خط پایان پیش از مسابقه آخر هفته. این 1,250 شماره همسان برنامه ریزی شده تعداد مایل به اجرای این آخر هفته. Pocono حتی به فروش می رسد در وب سایت خود یک مسابقه آخر هفته تی شرت با "قرنطینه" مهر بیش از آرم.

آلاباما Superspeedway اجازه داده شد تا به 5000 طرفداران خود را برای مسابقه آخر هفته و فقط 1000 طرفداران بیشتر اعضای نظامی و مهمانان خود اجازه داده شد دو هفته پیش در حیاط-میامی جاده سریع السیر.

Pocono نشسته در شهرستان مونرو که وارد پنسیلوانیا طراحي سبز. سبز فاز محدودیت تجمعات عمومی به 250 نفر است. اما رژیم صهیونیستی است. تام گرگ راهنمایی به ورزش حرفه ای حکم بدون تماشاگر حتی در سبز.

"I wish you were here" Hoffman گفت: به طرفداران تماشای در خانه. "این بود تقریبا به عنوان هیجان انگیز است."

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن