آخرین تانکر نفت آمار نشان می دهد هیچ بازدیدکننده داشته است به ونکوور در ماه ژوئیه پس از مشغول سه ماه

محتوای مقاله در ادامه"این نشان می دهد که این موجود ترمینال می تواند مسئولیت رسیدگی به بسیاری از تانکرهای از آن

توسط MASTERNEWSS در 13 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این نشان می دهد که این موجود ترمینال می تواند مسئولیت رسیدگی به بسیاری از تانکرهای از آن است. این می تواند به عنوان بسیاری از 10 در هر ماه احتمالا بیشتر" هانتلی نوشت.

ترانس, ديد کوه, خط لوله گسترش پروژه به طور کامل تایید شده است و انتظار می رود به طور کامل توسط 2022.

دولت کانادا خریداری ترانس کوه خط لوله از مدت زمان طولانی اپراتور کیندر مورگان در سال 2018 به 4.5 میلیارد دلار.

هزینه دو برابر شدن خط لوله موجود ballooned است از $7.4 میلیارد دلار به 12.6 میلیارد دلار از آن زمان به بعد با توجه به افزایش قابل توجهی در کار جراحی و هزینه های زمین. جدید خط لوله حمل نفت خام به پالایشگاه های خارج از کانادا است. موجود 1,150 متر خط لوله حامل 85 درصد نفت خام و 15 درصد محصولات تصفیه شده. نیمی از آن را خام می رود به واشنگتن برای پالایش.

با توجه به B. C. اتاق بازرگانی استان پیش بینی شده است برای دریافت 5.7 میلیارد دلار درآمد حاصل از این پروژه بیش از 20 سال آینده.

در نامه سرگشاده ای منتشر شد در این آخر هفته, Simon Fraser University, استاد تام Gunton — رئیس منابع و محیط زیست برنامه ریزی برنامه — خواسته دولت فدرال به توقف پروژه و ارزیابی مجدد زنده ماندن خود را. دولت تا کنون صرف $2.5 میلیارد دلار در توسعه.

در این نامه آمده "هزینه این پروژه بیش از دو برابر شده... و عوارض مصوب انرژی کانادا تنظیم شده اند تنظیم شده برای پوشش این بالاتر هزینه سرمایه.

"مالیات دهندگان خواهد شد بنابراین تا پایان پرداخت یارانه بخش بزرگی از سرریز هزینه. ضمنا دیگر شرکت های بخش خصوصی مانند Enbridge در حال تکمیل عمده خط لوله بسط است که دیدار آینده حمل و نقل نیازهای نفت کانادا بخش بدون یارانه های دولتی.

"ما نگران هستند که کاهش در بازارهای جهانی نفت و افزایش هزینه های ساخت و ساز را تضعیف زنده ماندن TMX و قرار دادن پول مالیات دهندگان را در معرض خطر. خود دولت است و نه ارائه یک به روز رسانی بررسی برای توجیه این سرمایه گذاری در این شرایط رو به وخامت."

dcarrigg@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن