نامه به آفتاب, جولای 18, 2020: حفر به ما جنجال

محتوای مقاله در ادامهدر حالی که من می دانم که آمریکا نامطلوب منبع از بازدید کنندگان در حال حاضر آن را به نظر م

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

در حالی که من می دانم که آمریکا نامطلوب منبع از بازدید کنندگان در حال حاضر آن را به نظر می رسد معقول و محتاطانه به ارائه یک خیابان برای (حداقل) اعضای خانواده قادر به حرکت به طور سنتی در سراسر باز و دوستانه مرز حتی در این غیر معمول بار.

هزاران نفر از مردم و تن کالا به سراسر ایالات متحده/کانادا مرز روزمره زیرا آنها تلقی "ضروری است." من فقط می تواند فرض پروتکل های ایمنی است که در حال حاضر در محل برای تجارت می توان به تعداد محدودی از "ضروری" بازدید کنندگان و همچنین بدون قرنطینه برچسب متصل شده است.

مطمئنا برخی از ترکیب های اخیر گواهی عدم عفونت, یک سفرنامه با محوریت یک خانواده در قبل از میلاد و یک بیت از عشق برای کسی که می خواهد به صرف وقت خود را با هشتاد ساله کانادایی مادر می تواند درهم با قدرت که می شود.

به سلامتی از Breckenridge, Summit County, کلرادو, که در آن ما شده اند با پوشیدن ماسک از ماه مارس و تا به حال دو مرگ و میر در میان 30,000 به علاوه ساکنان.

جف Meagher, Breckenridge, شرکت


نامه به سردبیر ارسال شود باید به sunletters@vancouversun.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب