نامه به ونکوور یکشنبه مرداد 1, 2020: دوچرخه سواران و عابران نیاز

محتوای مقاله در ادامهاین واقعیت که ما در وسط یک بیماری همه گیر نیز باید به رسمیت شناخته شود. بسیاری از مردم جد

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

این واقعیت که ما در وسط یک بیماری همه گیر نیز باید به رسمیت شناخته شود. بسیاری از مردم جدید و یا بازگشت به دوچرخه سواری در حال استفاده از آن برای حمل و نقل و یا تفریح و سرگرمی. برخی از احساس امن تر در پیاده رو در بسیاری از نقاط برنابی. این چشم انداز مثبت در دوچرخه سواری شد با اشاره به این شهرستان با درخواست آنها فضای رایگان برای دوچرخه سواران و پیاده روی را انتخاب کنید و خیابان ها. متاسفانه این اتفاق نمی افتد.

من موافقت می کنم که بی پروا دوچرخه سواری در پیاده رو اشتباه است. اما زمانی که من یک عابر پیاده و برخورد خانواده های جوان و یا جدید به, دوچرخه سواری, انواع در پیاده رو من صرفا رفتن به حرکت می کند و "نوع آرام و امن است."

دبی رید, Burnaby

این مطلب را از ونکوور پارک مدیره

مانند هزاران نفر از ساکنان ونکوور, من و همسرم شده اند اعضای یک جامعه محلی مراکز برای برنامه های مختلف و امکانات دومی از جمله مرکز تناسب اندام. پارک مدیره کاملا به درستی بسته مراکز جامعه را در اواسط ماه مارس با توجه به کوروناویروس. به تازگی با B. C. سومین مرحله از بازگشایی و همراه راه اندازی مجدد از بسیاری از امکانات خصوصی از جمله مراکز تناسب اندام, من نپرسید در مورد وضعیت جامعه و مراکز. به من گفته شد که "در حال حاضر هیچ جدول زمانی برای بازگشایی مراکز جامعه و یا دیگر داخلی امکانات."

بسیاری از ما ساخته شده ترتیبات موقت برای استفاده از امکانات خصوصی که تقاضا بسیار بالاتر از هزینه های کوتاه مدت تعهدات. در حالی که من درک می کنم هیئت مدیره نیاز به باز کردن امکانات با خیال راحت آن را پیدا کنم باور نکردنی است که شده است وجود دارد مطلقا هیچ ارتباطی با خود کاربران/کاربران اجازه دهید آنها را می دانم چه قدم هایی و چه زمانی آنها در حال کار در. چه نوع از یک سازمان نتواند به اجازه دهید آن کاربران/عضو می دانم چه می گذرد ؟ چه نوع از یک سازمان کار می کند و بدون یک جدول زمانی ؟ این غیر قابل قبول است رفتار در بخشی از امکانات عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن