نامه به Vancouver Sun, 28 ژوئیه سال 2020: درسهایی از همه گیر

محتوای مقاله در ادامهدیوید موجب ونکوورلطفا نگه داشتن دوچرخه کردن پیاده رو برای همه, ایمنیRe: استان افزایش به $

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

دیوید موجب ونکوور

لطفا نگه داشتن دوچرخه کردن پیاده رو برای همه, ایمنی

Re: استان افزایش به $368 برای رانندگان که 'درب' دوچرخه سواران

پس از خواندن این مقاله موافقم خوب و موجه است.

اما در جایی که اجرای شهرستان آیین نامه برای دوچرخه سواران ؟ من با اشاره به آن دسته از دوچرخه سواران که به طور مستمر سوار بر غیر مشترک پیاده رو مانع ایمنی عابر پیاده. به وضوح مشخص شده و دوچرخه سواری در مسیرهای بیش از همه به این شهرستان; یا به عنوان یک مشترک پیاده رو یا خیابان اختصاص داده شده ،

همانطور که بیشتر دوچرخه سواران کوه تا بسیاری فکر می کنم که در غیر مشترک پیاده رو یک نور سبز. با عرض پوزش برای آن نیست. مگر اینکه تلقی مشترک, دوچرخه سواری در پیاده رو در حال شکستن یک شهر آئین نامه. اگر یک دوچرخه سوار را به "برش" در یک پیاده رو, سپس با تمام معنی, اما لطفا "پیاده روی دوچرخه خود را." پیاده رو برای عبور و مرور.

برای بسیاری از ما قانون-مقیم دوچرخه سواران من تحسین و احترام.

والری Fortin, Burnaby

شوک و ناامیدی در افزایش COVID-19 موارد

من خیلی نا امید به دیدن ما تعداد موارد تایید شده افزایش در درجه اول با توجه به جمعیت جوان تجمع مردم در کافه ها و رستوران ها. من زبانم بند آمده است که آنها مراقبت کمی در مورد سلامت خود و غمگین که آنها مراقبت کمی در مورد سلامت دیگران است. پس از پنج ماه از پس مراقب باشید آیا ما واقعا نیاز به کنار گذاشتن همه ما انجام داده اند. رستوران در Yaletown بسته بندی شده. من نمی خواهد بروید و از نزدیک آنها را با یک بارج قطب!

W. برایس Cabott ونکوور


نامه به سردبیر ارسال شود باید به sunletters@vancouversun.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن