'لنگش همراه': سفر هوایی هنوز در تلاش برای به دست آوردن زمین در غرب بهبهان.

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 مرداد 1399

28 دقیقه پیش

سفر هوایی از طریق فرودگاه بین المللی پیتسبورگ و آرنولد پالمر در منطقه فرودگاه است که نشان میدهد متوسط نشانه هایی از بهبود اما باقی می ماند تا حد زیادی فلج به عنوان صنعت همچنان دست به گریبان با allaying مسافران ترس.

حجم مسافر در پیتسبورگ بین المللی در ماه ژوئن بود تا 113 درصد بیش ممکن است اما تعدادی از مسافران — در مورد 196,044 هم پایین فقط بیش از 78 درصد نسبت به سال قبل از آن با توجه به سخنگوی باب Kerlik.

ماه ژوئیه در مجموع در دسترس نیست.

حجم مسافر در فیندلای تسهیلات شده است روند به آرامی به سمت بالا از ماه آوریل زمانی که سفر تقریبا وجود ندارد. که در ماه فقط 32,415 مسافران از طریق فرودگاه.

در مورد 92,500 مسافران رفت و از طریق فرودگاه — تقریبا سه برابر این تعداد در ماه آوریل — اما حجم باقی مانده نزدیک به 90 درصد نسبت به مارس 2019.

از طریق نیمه اول سال حجم مسافر بود 56 درصد بیش از ماه ژانویه تا ژوئن سال گذشته است.

صحنه مشابه در آرنولد پالمر فرودگاه در وحدت است.

"ما در حال لنگش همراه به عنوان دور به عنوان سرویس هوایی نگران است" گفت: Gabe Monzo, مدیر اجرایی سازمان است که در عمل فرودگاه. "تعداد ما کم هستند. تعطیلات آخر هفته هستند به نوعی مشغول تلفونی ساحل اما به طور کلی تعداد اند کم برای همه چیز."

وجود دارد دو تا سه پرواز در روز عبور از طریق Westmoreland County تسهیلات Monzo گفت. او اشاره شده است وجود دارد کمی چشم انداز مثبت در ترافیک پرواز به گل تلفونی ساحل که پرواز از وحدت پنج بار در هفته در حال حاضر.

روح تنها هواپیمایی پرواز از لتروب در حال حاضر. دیگر بدون توقف پروازها شامل اورلاندو فورت مایرز و فورت Lauderdale.

یک CivicScience نظرسنجی از بیش از 11,700 مردم نشان داد که اکثر آمریکایی ها هنوز آماده نیست به پرواز. تعداد افرادی که گفت: آنها برنامه ریزی برای پرواز در شش ماه آینده کاهش یافته و به 38 درصد در ماه ژوئن از 56 درصد در ماه فوریه است.

سفر به جنوب covid-19 نقاط داغ نبود یک نگرانی بزرگ برای یک تعداد حدود 100 نفر که در زمان پرواز از آرنولد پالمر فرودگاه به گل تلفونی ساحل در صبح روز جمعه.

"من فکر می کنم اگر همه شسته دست خود خود را می پوشد و در پی چه بکنیم ما همه خوب خواهد بود" گفت: Candie Rievel بود که عنوان از Richland, شهرستان Cambria County برای گریز با شوهرش در محل سکونت خود را.

"ما فقط تا به حال زمان همه چیز را باز کرد تا کمی و کرایه ارزان شد," او گفت:. "ما می توانیم اجتماعی فاصله در ساحل. ما فقط ماندن در نزدیکی هر یک از دیگر و نه جمع."

کودی Beals از Murrysville همراه همسرش هانا و دختر خود را, ققنوس, 2, به عنوان آنها را ترک برای یک پرواز اتصال به فورت Lauderdale. این زن و شوهر تصمیم را به شانس در سفر هوایی برای دیدار با کودی پدربزرگ.

"شما باید نگرانی های خود را با کل همه گیر در, اما هنگامی که شما شروع به دنبال به آن را بیش از حد بد نیست," او گفت:. "وجود ندارد که بسیاری از مردم سفر در حال حاضر و شما (کابین) هوا که فیلتر شده به طور مداوم."

نگران نزدیک شدن طوفان گرمسیری و همچنین covid-19 او گفت: آنها را بررسی کنید به شرایط قبل از تصمیم به بازدید از ساحل. خانواده همیشه می توانید یک شیب در پدربزرگش استخر شنا.

"ما برنامه ریزی اجتماعی فاصله و واقعا از بودن در کنار مردم, بنابراین آن را نمی خواهد مانند یک نرمال گریز," او گفت:.

به عنوان Beals خانواده اقدام از طریق ایست بازرسی امنیتی مایک زیمرمن از ایندیانا وارد با هشت اعضای خانواده و دوستان در ورودی پرواز از گل تلفونی ساحل.

او گفت: ساحل آنها بازدید فقط در جنوب Myrtle Beach, بزرگ بود و نبود شلوغ اگر چند نفر با پوشیدن ماسک در خارج از منزل. "من نمی خواهد آن را به یک نقطه داغ از آنچه من تو را دیدم" او گفت:.

زیمرمن گفت: او نمی خواهد هر گونه تردیدی در مورد پرواز دوباره در طول بیماری همه گیر. "دیگر از پوشیدن ماسک آن را احساس مانند یک پرواز به طور منظم" او گفت:.

یک صنعت هواپیمایی انجمن تجارت گفت: هفته گذشته که آن را انتظار جهانی سفر هوایی به دوباره بجای اول برگشتن به قبل از همه گیر سطح تا 2024.

Kerlik گفت: United Airlines کوچک و برگشت پرواز برای ماه اوت تنها یک هفته پس از آن اضافه شده آنها اعلام آن را به پرواز در حدود 35% از برنامه این پرواز در ماه اوت سال 2019. که اعلام روز پس از متحد اعلام کرد از آن پرواز را از 40 درصد از آن 2019 برنامه.

بسیاری از مسافران بالقوه ابراز تردید در مورد برخی از شرکت های هواپیمایی' تصمیم به شروع به پر کردن پروازها به ظرفیت. در یک جداگانه CivicScience نظرسنجی از حدود 3,500 مردم در اواخر ماه ژوئن و اوایل جولای 80 درصد گفت: در حال حاضر نیست برای پر کردن هر صندلی.

شرق پیتسبورگ بین المللی را بالا حامل گرفته شده مخالف میخ سرپهن کوچک. آن است که متعهد به نگه داشتن وسط صندلی در پرواز از طریق حداقل Oct. 31.

هواپیمایی رئیس جمهور توماس Nealon خطاب به فرمت در یک جلسه مجازی در اواخر ماه گذشته بود که ثبت و منتشر شده آنلاین. او گفت: مسدود کردن وسط صندلی محدودیت هواپیما به حدود 65 درصد ظرفیت است.

"به عنوان بارهای برداشت در اواخر ماه مه و ژوئن به ما در واقع شروع به اضافه کردن اضافی پروازهای ... برای گرفتن تقاضای ما ریختن با بار عاملی محدودیت," او گفت:.

شرکت هواپیمایی نیز به روز شده آن ماسک سیاست های آن را دقیق تر, از بین بردن شرایط پزشکی به عنوان یک استثنا.

"دلیل ما در حال انجام این کار" Nealon گفت: "این است که ما به سادگی از دیدن بیش از حد بسیاری از موارد استثنا به سیاست و (آن) قرار داده است ما خدمه پرواز در یک واقعا دشوار نقطه و همچنین مشتریان ما بسیار ناراحت کننده است."

براد هاوکینز سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفت: این روند در صنعت بوده است "آهسته ramp-up" در آغاز ماه مه تا پایان سال. وی با اشاره به خطوط هوایی جنوب غربی قول می دهم که به تشریح حامل covid-19 احتیاطی از ورود به deplane.

اکثر شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها را اجرا سخت تمیز کردن سیاست. پیتسبورگ بین المللی شروع فاز دوم از ایمنی آن طرح در اواخر ماه ژوئن. ماسک الزامی اجتماعی فاصله نشانگر در سراسر تسهیلات و روبات های دارای حق اعمال نور ماوراء بنفش در حال کمک به ضد عفونی کردن مناطق پر ترافیک.

اداره امنیت حمل و نقل اجرا کرده است دستورالعمل های مشابه برای امنیت پست های بازرسی از جمله ماسک صورت نیاز اجتماعی فاصله در خطوط و محدود کردن تعداد باز کردن پست های بازرسی امنیتی به دلیل وجود چند تا مسافران است.

لتروب نیز به شدت روش های تمیز کردن سرمایه گذاری در مؤثری سمپاش و نور ماوراء بنفش فن آوری برای تمیز کردن پایانه پس از هر پرواز Monzo گفت.

"این یک کار در حال پیشرفت نوع, چیز," او گفت:. "ما مطابق با الزامات از CDC. تا آنجا که به ساختمان ترمینال نگران است ما قصد داریم کمی بیش از و بالاتر است."

نویسنده کارکنان جف Himler کمک کرده است. مگان Guza یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 412-380-8519, mguza@triblive.com و یا از طریق توییتر @meganguzaTrib.

مگان Guza یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 412-380-8519, mguza@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: فرودگاه منطقه | کسب و کار | محلی | داستان های محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب