زندگی در ماشین خود را به عنوان یک بیماری همه گیر مصرف خود شهرستان

اسمیت از آغاز برنامه در شهرستان سان Diego در پاسخ به رکود اقتصادی ، اما حتی به عنوان اقتصاد تقویت تقاضا هرگز ا

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

اسمیت از آغاز برنامه در شهرستان سان Diego در پاسخ به رکود اقتصادی ، اما حتی به عنوان اقتصاد تقویت تقاضا هرگز اجازه. پس از عدم قیمت مسکن در منطقه افزایش یافته است بدتر است. امروز سن دیگو یکی از کشور گران ترین شهرها برای زندگی. یک 2019 مطالعه با وام مسکن امور مالی غول فردی مک در بر داشت که امریکا در بهترین شهر دوم بالاترین جمعیت "اجاره بر دوش" اقامت در ایالات متحده آمریکا—معنی آنها صرف بیش از 30 درصد از درآمد خانوار در اجاره دوم تنها به میامی فلوریدا. امروز متوسط قیمت خانه در شهرستان است $619,887 با توجه به Zillow. و در بیش از 1800 دلار در هر ماه به طور متوسط اجاره مقرون به صرفه نیست ، "بحران مسکن نهفته است همه و نه فقط کم درآمد" اسمیت گفت.

قبل از رویاهای برای تغییر باز بسیاری که در آن Bloomquist منتقل فضای خالی بود و رنگ باخته و هفت-پا بلند علف های هرز در حال رشد از طریق سیمان. مدتها پیش آن را به حال به عنوان یک ماشین استفاده می شود بسیاری است. یک ماه قبل از رویاهای برای تغییر در زمان بیش از پلیس یک بدن پنهان در میان علف های هرز. کارگران و داوطلبان mowed کردن علف های هرز, تمیز کردن زباله و repainted کلبه که در حال حاضر به عنوان یک دفتر و یک فضای مشترک برای ساکنان.

هنوز راه اندازی کمتر از ایده آل است. ساکنان حدود 50 در مجموع به اشتراک گذاشتن یک حمام. برنامه های مورد استفاده به ترتیب با ورزشگاه های محلی برای ارائه رویاهای برای تغییر مشتریان با یک محل به دوش, اما زمانی که آن بسته تحت pandemic سفارش ساکنان تا به حال به صبر بیش از یک هفته برای یک دوش تاسیسات ساخته شده در سایت. مردم غرق با استفاده از یک شلنگ در ضمن. زمانی که این پروژه در زمان طولانی تر از انتظار می رود غیر انتفاعی اخراج پیمانکار. پس از چند ناامید روز بدون مناسب از بسیاری از ساکنان به پایان رسید کار خود را حفر خندق حلق آویز خشک-دیوار و تامین لوله کشی.

در زمان عادی ساکنان—بسیاری از آنها به طور منظم نگه دارید مشاغل ملزم به ترک در طول روز. اما دولت stay-at-home حکومت مجبور است غیر انتفاعی به تغییر سیاست ها و مردم اجازه می دهد به ماندن 24 ساعت در روز. یک کامیون مواد غذایی توسط این سازمان در خدمت دو وعده غذا در روز یک چرخش منوی ساندویچ quiche, باغ, سالاد برای ناهار و teriyaki مرغ با لوبیا سبز و برنج همبرگر pitas و تاکو بار برای شام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن