زندگی با کودکان: ارزش پاداش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

روانشناس B. F. Skinner این formulator اصلاح رفتار نظریه در تلاش برای اثبات که همان اصول حاکم بر رفتار جانور تک سلولی planaria موش و سگ و میمون ها نیز حاکم بر رفتار انسان است. بسیار داروینی گزاره در واقع.

آنچه من در مقطع تحصیلات تکمیلی و اساتید به راحتی "فراموش" به من بگویید: اسکینر موفق به اثبات فرضیه خود و هیچ محقق تا کنون موفق که اسکینر نیست. برخی ادعا کرده اند, موفقیت, اما همه آنها موفق شد در اثبات, واقعا, واقعیت این است که انسان در حال اقتصاددانان با طبیعت است. از سن خیلی زود انسان وزن مزایای مقابل هزینه ها و تصمیم گیری منطقی اگر نه همیشه منطقی هستند.

سگ نه اقتصاددانان. اصلاح رفتار استراتژی — دستکاری پاداش و مجازات — وادار رفتار یک سگ. خود نتایج قابل پیش بینی هستند. اما اصلاح رفتار نتایج در همه قابل اعتماد و قابل پیش بینی در یک انسان و حتی یک نوزاد.

محققان دریافته اند که زمانی که موضوع انسان پاداش و مجازات باید اثرات متناقض در زمان. پاداش می تواند به کاهش مورد نظر رفتار و مجازات را افزایش می دهد رفتار ناخواسته. تعداد قابل توجهی از پدر و مادر را کشف کرده اند همان پارادوکس البته بسیاری از آنها نمی دانند آنچه در آن است که آنها در حال دیدن.

قرار دادن یک 15 ماه-کودک در دو دقیقه از فاصله هر بار که او می رود بعد از یکی از مادر خود مجموعه ای از limited-edition مجسمه چینی و به عنوان دیده بان عزم خود را برای به دست آوردن این مجسمه را افزایش می دهد. ستایش و در ادامه به ستایش از 4 سال کودک برای تلاش به منظور جلب یک اسب و تماشای او را متوقف نقشه کشی اسب. در هر دو مورد اقتصاد در کار است.

در مورد کودک دو دقیقه در یک صندلی نیست شروع به سنگین تر بودن از هیجان و تعقیب و گریز. بیشتر وقفه بیشتر از یک چالش کشیدن این مجسمه تبدیل شده است. 4 سال متوقف می شود, نقاشی اسب چرا که او چهره های به طور مستقیم که هر اسب به اندازه کافی خوب است برای ارسال مادرش به کف زدن اسپاسم بالا-سپاس و "وو-woos!" که می پوشد نازک به سرعت.

به کار مجازات باید بیشتر از یک فرزند را تعيين برنده به ثابت کند که هیچ کس نمی تواند به او بگویید چه کاری انجام دهید. برای برنده شدن بیش از کمی شورشی/اقتصاددان هزینه بدرفتار باید به طور قابل توجهی بیشتر از سود و باور کنید وقتی که من می گویند که شورش خود بهره مند شوند. آن را خراش مداوم خارش است. والدین باید هدف به مجازات ندرت اما زمانی که مجازات لازم است برای انجام این کار در راه است که ایجاد دائم خاطرات. فاصله حداقل به یاد ماندنی از همه مجازات ها ، آن صرفا آزار دهنده است.

به انگیزه پاداش باید توزیع محافظه کارانه. بیشتر "روزمره" آنها کمتر معنی دار تبدیل شدن آنها به. ارزش یک پاداش است معکوس به فرکانس آن است. کمبود ستایش نیروهای یک کودک به خود پاداش که مشخصه همه دستاوردهای بالا.

به عنوان من را برای همیشه حفظ childrearing پیچیده نیست; آن را تقریبا به طور کامل یک ماده از حس مشترک. متاسفانه برای در رفتن از 50 سال در حال حاضر پدر و مادر آمریکایی شده اند گوش دادن به حرفه ای "فرزند پروری" انواع ساخته اند که آن را به نظر می رسد پیچیده است و چیزی جز مشترک-sensical.

دیدار خانواده روانشناس جان Rosemond وب سایت; خوانندگان ممکن است او ارسال ایمیل; به دلیل حجم از پست نه هر سوال پاسخ داده خواهد شد.

دسته بندی: سبک زندگی | مطلب زندگی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن